Sari la conținut

Marian Mihalache

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Marian Mihalache's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. DAr am si intre bobine si masa generatorului( partea metalica unde se prinde de motor)
  2. Se incinge foarte tare firul de masa care vine de la baterie pe sasiu, dar si cel de +. Becul l-am schimbat de cateva ori ( se tot arde faza lunga)....si lumineaza foarte, foarte tare...... Am schema de incarcare dar nu gasesc butonul de" atach file". Firul asta albastru daca il dau jos, nu mai pot sa pornesc ( electromotorul nu mai are masa) Nu deconectez masa bateriei, ca altfel se opreste motorul, ci un fir albastru care vine de la borna de - la sasiu.
  3. Aprilia scarabeo 2t. Magnetoul are doua fire. Se pare ca am scurt intre ficare din cele doua fire si partea de metal a generatorului/ Sau asa trebuie ?
  4. 13....13,5.......si cand aprind farul 14-14,5. De incarcat incarca dar .....se incing firele... Si intre masa data de releu (firul albastru) si masa de la borna bateriei ( pe care am desfacut-o de pe sasiu) am 12-30 de volti in fct de turatie......Intre doua mase..............
  5. Ce trebuie sa verificam si cum? Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V. 1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza. eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor.........
  6. Va salut, La o Aprilia 2t 50cc cum masor daca magnetoul e bun, fiindca imi incarca (12-14 v) dar motorul merge mai greu si incinge instalatia Din magnetou ies 2 fire care duc in regulator, masa o da direct pe motor(cred). Am masurat cu aparatul pe ohmi "pe tiuit" sa vad daca are scurt. "imi tiuie" si intre cele doua fire, si intre fiecare fir si masa luata de pe motor.......( cu motorul oprit, fara baterie, si mufa de la regulator scoasa) cu el pornit daca masor pe volti intre masa ce iese din regulator si masa de pe sasiu- imi indica 12-13-14 ..etc Volti in fct de turatie. un fir de la minusul bateriei se prinde pe sasiu cu un surub. Daca il dau jos, motorul merge mult mai vioi farul se aprinde doar cand accelerez dar nu mai incarca. daca pun firul la loc, se produce o flama ( gen scurt) motorul merge mai greu iar farul lumineaza de iti ia ochii( mult pre tare) si dupa cateve ture cu motoreta, instalatia incepe sa se incinga, de se topeste izolatia de pe fire ( in special firul acela albastru prins cu surub la masa.
  7. Am folosit si eu ce aveam. nu? Am precizat ca e"de matiz" gandindu-ma ca probabil amperajul mare ar influenta cumva, ceva......... Dar merci pt raspuns !
  8. Va salut. Aprilia scarabeo 50cc 2t (injectie)- Problema initiala era ca se incingeau firele (mai ales de masa) pana se oprea motorul. Am localizat un fir albastru dubios pe care il conectasem eu la sasiu atunci cand am refacut motorul ( il conectasem acolo unde parea a fi locul lui) . Cu firul pus, bateria se incarca 13-14 V luminile sunt constante ( parca farul arde mult prea luminos) dar se incinge instalatia. Am dat firul jos dar nu mai am masa la electromotor ( il ating de sasiu) porneste, si il dau jos, Motorul merge mult mai "usor"- relaxat si lumini nu se mai aprind decat cand turez motorul. Bateria nu se mai incarca. Si firele nu se mai incing. Folosesc o baterie de Matiz care este aproape noua( daca are importanta) Firul albastru( detul de gros ). este de masa( l-am sunat cu aparatul).. Am incercat sa dau masa la sasiu direct de la baterie, si acelasi lucru. Am uitat sa spun ca atunci cand ating firul respectiv de motor sau sasiu se produce o mare flama ...( anormala as zice) . daca scot mufa de la regulatorul de tensiune ( cu mot. pornit) si ating iarasi firul atunci "flama" este normala pt. un fir de masa. Am desfacut toata "motoreta" de la cap la coada cautand un scurt sau ceva dubios. Deci firul albastru imi suna la porna de la baterie (-) daca il dau jos nu mai am masa nicaieri pe motoreta. Cu el pornit isi ia masa de la generator. Deci care-i problema? un fel de scurt intre masa bateriei si masa generata de generator ? Am incercat sa schimb regulatorul( am probat vreo 3) si toate se incing rau de tot (chinezesti). Cel original nu se incinge. Or fi altfel desi mufa e la fel. daca il ating de sasiu ( pe cel chinezesc face mare flama. Are vreo legatura rezistenta aia de ceramica, fiindca fad doar un fir ce iese din ea( la scuterul chinezesti are doua fire) . desi nu ampare in schema de mai jos.
  9. Merci pentru raspunsuri,. ar trebuii sa deschid un topic nou dar intreb aici... Printre alte motorete de prin curte mai am si Aprilia leonardo 125 cc, racire cu apa, pompa de benzina in rezervor, care, s-a oprit brusc si nu mai vrea sa porneasca. Scanteie da, am scos bujia de cateva ori si am injectat benzina dar nu a facut nici poc...ma gandeam sa fie ceva in neregula cu supapele
  10. Nivelul mare, din plutitor, am indoit tablita........................
  11. Am pus filtrul, motorul merge mai bine, alearga mai bine, dar tot cu 50 fuge cu acceleratia la maxim si scote fum cam mult. jiglerul de amestec il tin strans deoarece se infige mai bine. Nivelul il tin mare cum il reglasem initial. Iunde ma sfatuiti sa mai umblu pentru al face mai "vioi" ? Multumesc pentru raspunsuri !
×
×
  • Creează nouă...