Sari la conținut

MRA

Membra
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Kawasaki Ninja 650

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER-5

MRA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu pot pt ca motoreta e la acest service in curte si sta acolo pana mi-o dau inapoi cum era. » Post actualizat in 07 Sep 2017 14:20 Ce am mai aflat intre timp, dupa multe telefoane si la alte reprezentante in alte tari, si la alti dealeri s.a.m.d., este ca la modelele 2017 de Kawasaki este o diagnoza noua, pe care la noi in tara doar 2 serviceuri o au. Motocicletele astea sunt facute in asa fel incat sa te faca sa te duci cu ea doar la service autorizat si care detine are aceasta diagnoza. In momentul in care s-a demontat filtrul de aer, au mai deconectat o mufa (nu mi-e clar care este pt ca nu am motocicleta demontata langa mine si nu am nici cartea service). In momentul in care a fost deconectata, sonda a intrat in stadiul de avarie si nu mai iese decat daca stergi eroarea cu aceasta diagnoza. Sansele ca motoretei sa i se fi defectat sonda lamda sunt f mici. 1. pt ca este noua. 2. pt ca este un motor simplu si fiabil. O sa pot confirma 100% daca asta este problema, daca de fapt nu s-a urmat procedura ca la carte de schimbare a filtrului si daca s-a umblat si la altceva, dupa ce ajunge la United si verifica ei care e si problema, si cauza. Cat despre felul in care a abordat serviceul problema, asta e alta poveste, neplacuta. Momentan ma intereseaza sa se rezolve. Pana atunci, bineinteles, nu pot decat sa astept. Si sa mai sterg din cand in cand praful de pe casca. » Post actualizat in 25 Sep 2017 12:15 Dealerul din Iasi mi-a trimis-o la Bucuresti la reprezentanta, au pus testerul pe ea, au sters eroarea de la sonda lamda si totul merge in parametri. Concluzia celor de la United a fost ca ori am mers cu ea pe ploaie sau am spalat-o, ori s-a umblat la firele de la sonda cand au schimbat filtrul de aer. Cand am primit-o de la dealerul din Iasi, mi-au recomandat sa merg mai turat pt ca diagnoza releva faptul ca am mers subturat (in conditiile in care am mers 90 % din cei 7000 km facuti cu ea in afara si restul in oras). Deci concluzia o trag eu, si poate ajuta si pe altii care trec prin asa ceva: asigurati-va ca dealerul la care mergeti pt revizie are si diagnoza pt modelul motocicletei, altfel riscati un frecus de 2 saptamani pt o chestie care se poate rezolva in 10 min. Topic inchis.
  2. E masurata, verificata, informatia vine si pleaca de la CDI, se incalzeste cum trebuie, da voltajul care trebuie, are rezistenta care trebuie. Ea da, trage mai tare si se incalzeste mai tare dupa ce a aparut aceatsa eroare, cum am detaliat si intial si ar avea sens, dar ei zic ca totul este perfect tehnic si solutia e sa o duc la reprezentanta (tot eu) ca sa stearga eroarea, ca apoi va fi ca inainte. E dubios si nu inteleg ce se intampla...A trecut o saptamana de cand nu o pot folosi.
  3. E verificata si sonda si functioneaza cum trebuie. Oficial nu stiu ce sa ii faca. Cica au verificat tot la ea refacand traseul pana la schimburile de filtre, toate-s la locul lor. Mai vedem maine...
  4. Pt modelele astea noi exista o alta aparatura pt diagnoza si stergere a erorilor care, din ce spun ei, se gaseste doar in Bucuresti, la United daca am retinut corect. De aceea am urmat pasii aceia de stergere manuala a erorii. Iar eroarea am putut-o citi tot apasand butonasele din bord. » Post actualizat in 05 Sep 2017 07:03 In ultima instanta asta cred va fa fi solutia daca nu gasesc ei ce genereaza problema. Si acum vreau sa aflu si daca e sa nu fi pus un furtunas la loc sau conectat/montat ceva cum trebuie, ce anume nu e pus la loc, pt ca vreau sa o conduc cu toate la locul lor.
  5. Salut, Am o problema la motoreta mea, Kawasaki Ninja 650 din 2017. Dupa ce am mers la dealerul autorizat din orasul meu pentru o revizie, dupa ce i-a schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer, a montat-o la loc, a ramas martorul de Check Engine aprins si nu se stinge. Codul de eroare este 33_____Oxygen sensor inactive (Europe), este un senzor care se afla in evacuare, la care nu s-a umblat. Motoreta acum se incinge putin mai tare si are explozia mai puternica (e mai sensibila la acceleratie), posibil sa bage mai multa benzina. Sunt niste pasi de urmat de sters eroarea, mai exact 1) pornesti motorul si lasi minim 30 sec. la relanti, 2) mergi cu ea minim 5 min. la o viteza de peste 40 km/h, 3) opresti motorul si astepti minim 30 sec. cu el oprit, apoi reiei pasii de la 1 la 3 de inca 2 ori (deci 3 ture cu acesti pasi). Asta scrie in cartea service, dar am incercat de doua ori aceasta procedura (de la 1 la 3, de doua ori) si totusi ramane aprins. Am deconectat si borna de la baterie pt 15 min si nu a avut niciun efect. Dealerul incearca sa rezolve, dar fiind model nou, nu prea stie ce sa ii faca. Vor sa ii puna filtru de aer original inapoi si sa vada daca e de la asta, dar nu vad de ce ar fi de la filtru. Poate un furtun nepus la loc sau strangulat? Asadar, apelez si la acest forum, daca este cineva care are alte idei sau sugestii pe care sa le incercam sa rezolvam problema. Thanks!
  6. Nu are 0.7457 KW? 1 KW are 1.341 CP. 37KWx1.341=49.617 CP are motocicleta. 37KW/198KG ale motocicletei=0.1869 este raportul putere/greutate (asa imi e trecut si in carte - 0.19). Dar nu la calculul asta ma referam, ci la faptul ca nu mi-e clar textul lrgislatiei. Are 37 KW si raportul nu depaseste 0.2. Pana acum stiam ca se incadreaza la A2. Azi mi-a zis cineva ca el crede ca e de A. Deci daca are peste 35 kw dar nu peste 0.2 raport, tot A e?
  7. Daca motocicleta are 37 kw, dar 0,19 raport putere/greutate (mai mic decat 0,2) la ce categorie se incadreaza? A2 sau A? E vorba de un Kawasaki ER5 din 2007.
  8. Asa este: Legat de policarbonat, daca tptusi s-a crapat, se poate lipi? Daca da, cu ce?
×
×
  • Creează nouă...