Jump to content

green_fox

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About green_fox

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nürnberg, DE
  • Carnet moto din
    2015
  1. Servus! De 3 saptamani in Nürnberg. Dar am intrat aici sa va intreb de un...Moto Haus, sau cum s-o zice, prin zona Desi am A-ul de 4 ani, am avut mereu alte prioritati. Aici in sfarsit parca i-a venit randul si motorului, iar infrastructura si traficul ajuta din plin, prin comparatie cu Bucurestiul de unde am plecat. De plimbat, daca aveti rabdare sa ma tin cu bicicleta dupa voi
  2. Posesor de A de aproape 4 ani. Fara vehicul pe 2 roti motorizat propriu. Inca. Alte investitii, nu-mi pare rau. Dar in maxim 2 luni trebuie sa cumpar scuter (neaparat nou), ca schimb proiectul si nu mai e suficient metroul. Nu la scuter ma gandeam eu cand am dat de A, dar intre timp mi s-au schimbat viziunile. - probat in sus si in jos NMax 155 si PCX 125, hotarat eu pe Yamaha, sotia pe Honda. Pentru oras ce sare de 200 e prea mare, si caii in plus indeamna la prostii. Cele mai bune din gama, fara concurenta in afara de cea reciproca. - impresionat de amabilitatea si informatiile de la SYM, dar la banii pentru un SYM mai pun cateva sute si raman in zona japoneza. Oricum, profi, pare ca vor sa penetreze si mai bine piata. - Super Soco: m-am dat cu cele 2 electrice prin curte si sincer am probat viitorul! Daca eram cu 10 ani mai tanar, prindeam cat inca sunt in putere ceva mai rasarit pe domeniul electricelor. Foarte usoare motocicletele si facute cu cap, dar cvasi necunoscute, inca n-as da un scuter cu motor termic pe electricele astea, chiar daca le-am calarit cu un zambet larg pe fatza si unul din importatori e un vechi colaborator de-al meu, de la constructii a ajuns la motoare. Si 70km autonomie avem deja pe trotinete (Joyor), pe o "motocicleta" parca vrei sa ajungi macar pana la Snagov si inapoi cu un plin de curent. - Felicit si eu organizarea Indian si mai ales gama larga de Scout-uri disponibile. Cred ca e primul motor de 1000 pe care pot sa-l incalec si sa-l misc de colo colo fara sa-l simt ca vine el peste mine (171cm/65kg). Clar model preferat de pensionare, daca ma mai tine sa ma apuc de touring la varsta aia. - am remarcat aspectul si finisajele de la Keeway, care pe jumate din modele aveau "VANDUTA, nu incalecati". K-Light si Superlight arata intr-un mare fel in poze si de 10 ori mai bine in realitate, dar mai demult tot forumistii de aici m-au desumflat cu privire la fiabilitate, altfel poate aveam una deja. Preturile erau practic tavalite pe jos, cu 2000 eur iti luai orice model de-acolo. Am avut timp foarte limitat in weekendul asta, de-abia am prins 1h30', am trecut in graba pe la celelalte. Voiam sa mai calaresc si un Royal Enfield, nu i-am vazut pe Ural pe nicaieri. My 2 cents.
  3. https://www.motoboom.ro/scuter-yamaha-nmax-125.html Ia de-aici. Intr-adevar, greseala mea, si mi-o asum, cel din 2019 este 3250 eur, cel de 2890 eur este din generatia trecuta, probabil lichidare de stoc. Dar oricum cu 0km. Despre diferentele intre generatii - vezi ca exista internet, ca sa-si astampere curiozitatea. Am vorbit si eu cu acest Razvan, la telefon mi-a spus ca voia un XMax 300, a luat NMax-ul, nici nu a mers cu el, ca dupa o saptamana a aparut un X la vanzare, si l-a luat si pe acela. NMax-ul il da asa cum l-a luat.... iar acum vii tu si ne spui ca are acum 2900 km, iar luna viitoare va avea 4000. De fapt nu era masina, era bicicleta, si nu a castigat-o, ci i s-a furat... As fi dat si 11.000 pana la urma, dar m-am lamurit si ma retrag. Multumesc.
  4. Cu tot respectul pentru cerintele vanzatorului, 13% reducere fatza de pretul de catalog in 4 ani nu este in nici un caz o superba ocazie. Modelul este deosebit, dar este 2890 euro NOU, cu livrare in 10 zile, si numeroase imbunatatiri fatza de varianta din 2015. As fi oferit pe loc 10.000 lei (2100 eur la cursul zile), bani in mana daca actele sunt in regula, dar cum lipsa negocierii este mentionata in majuscule, mai bine nu consum timpul nimanui. Sau poate un pic mai mult daca proprietarul a executat si o revizie completa in ultimul timp (fluide, curele, chestii). Spor la vanzare. Este una dintre cele doua mai bune alegeri pentru oras, alaturi de PCX125.
  5. @Ovidiu: Multumesc! Daca ai cadea cu ea sau in caz de impact frontal inferior, barbia nu e ferita, banuiesc?..
  6. Si care exact sunt avantajele castii flip up? Dau mandibula pe spate la viteza mica/slalom si o trag inapoi cand am un bulevard liber in fatza? N-am pus mana pe asa ceva inca...
  7. Va salut, domnilor! Urmeaza sa achizitionez un scuter (nou) in jurul la 125cc, cel mai probabil Suzuki Address sau Yamaha D'elight. Astept totusi Smaeb-ul sa vad eventuale alte optiuni, dar din luna mai se impune neaparat achizitia, deoarece voi schimba proiectul pe care sunt alocat si nu voi mai avea metroul rapid la dispozitie. Sunt satul de mestecat in benzina si asteptat la cozi interminabile. Am A-ul "plin" de aproape 4 ani, timp in care m-am mai urcat pe 2 roti motorizate doar in joaca. B-ul de 15 ani cu multa experienta in oras, precum si mii de kilometri pe bicicleta in trafic. Vreau sa cumpar echipamentul inainte, anume cotiere, genunchiere, manusi si, desigur, protectia dovleacului. M-ar interesa o casca open face, tin foarte mult sa raman conectat cu traficul la nivel auditiv si sa-mi ramana si un unghi larg de vedere, fara sa-mi sucesc capul prea mult. De asemenea, cat mai usoara. Cunosc totusi foarte bine ca pot muri si pe scuter, la 20km/h. Si ca pot sa imi franjurez toata fatza, daca nu am si protectie a barbiei, chiar si la viteza mica. Caut un compromis destept... ce casca imi recomandati in aceste conditii? Un open face doar cu viziera si o protectie a barbiei de incredere...exista asa ceva? Si mai mentionez un aspect pe care stiu din experienta ca majoritatea membrilor forumului o sa-l ignore, invocand lipsa mea de experienta: eu NU voi merge cu mai mult de 60 in oras cu acest vehicul. Asa cum nici cu masina nu depasesc 60 in oras. Asta daca are vreo relevanta. Nici unul dintre aceste scutere nu corespunde cu motocicletele la care ma gandeam eu cand am dat de A, nici ca putere, nici ca aspect, azi ma intereseaza exclusiv posibilitatea pacalirii traficului, manevrabilitatea si fiabilitatea. Am doar 171 cm si 65kg (si 35 de ani), de-asta ma limitez la un vehicul de sub 100kg. Inainte de astea eram hotarat pe un NMax/PCX, dar urcat pe el l-am simtit prea mare, chiar daca al naibii de frumos. Prefer sa ma simt in siguranta, chiar daca o sa arat ca intr-un vechi film frantuzesc Va multumesc anticipat pentru sfaturile si gandurile bune!
  8. Dincolo de calculul tau rapid, n-o sa ridic remorca in ziua in care plec si nici n-o s-o predau in ziua in care ma intorc. Deci daca stau o sapt acolo, 9 zile sunt plecat, 11 zile inchiriere...nu sunt 300, sunt poate 550. Discutia este totusi despre altceva.
  9. Cu roata fata virata, eventual ghidonul trecut printre capetele pasagerilor. Nu prin
  10. Pai nu stiu...am intrat rapid pe un site, vad pe la 50 de lei pe zi. Daca stau o saptamana acolo, o sa ajung la 100 de euro inchiriatul remorcii. Pe langa asta, mi se pare mai in siguranta inauntru, nu stiu s-o ancorez corespunzator si n-am tupeu sa merg in regim de autostrada cu o remorca dupa mine. Transportul separat costa la fel, indiferent de cilindree sau dimensiuni, si asta era ideea, sa economisesc niste sute bune de euro.
  11. Okay, stiu ca o sa atrag si misto-uri cu postul acesta, dar mi le asum din start Pe scurt: in vara ma duc in Germania, sa...poposesc la un prieten in Bavaria cateva zile. Daca tot platesc un drum, vreau sa ma intorc cu o motocicleta/un maxiscuter de 125 cc. Cel mai probabil, modelul il aleg atunci, in functie de ce gasesc, sau mi-l cumpara prietenul inainte, ca se pricepe. Masina cu care vreau sa il aduc e un Sandero 2 (hatchback, bancheta spate rabatabila). Pasageri vom fi doar eu si sotia, destul de firavi, putem trage scaunele la maxim in fatza. N-ar fi primul drum DE-RO de genul asta, l-am facut deja impreuna o data, cu o masina mai mica si mai plina. Doar eu sunt soferul. 2 pauze de somn de cate 2 ore si am ajuns din Muenchen in Buc in cam 25 de ore (cu mari ambuteiaje in AT si HU). Ma intereseaza exclusiv aspectul legislativ: am voie sa transport un vehicul motorizat cu alt vehicul, destinat doar transportului de persoane??? De austrieci imi e cel mai frica, aia te lasa fara talon si pentru un bec proaspat ars. Ar prinde bine un link catre articole/limitari legislative, in orice limba, experienta altora etc. Daca incape sau nu in spate, asta sa fie problema mea. Planul e cu folie groasa dubla de constructii sa protejez habitaclul si OSB decupat dinainte de vreo 12 mm sa repartizeze uniform masa pe scaunele rabatate. In cel mai rau caz, o sa-i scot o roata sau amandoua. Primele pe lista sunt Honda CBF125 & PCX125. Multumesc!
  12. @nervOptik: esti prost. Si offtopic. Sau poate nu, esti doar un roman pus pe chilipiruri, fie ca-i folosesc sau nu, si amator de combinatii. Stai linistit, probabil n-o sa-l iau, si-ti ramane tie toata strada, sa mergi nederanjat de lipsa mea de creier. Si nici pe verde nu trec prin noroc chior. Eu sunt ala singurul fraier care chiar asteapta verdele, si pe picioare, si pe bicicleta, indiferent de conditii, dar oricum nu te intereseaza pe tine, esti concentrat doar pe tricoul meu. » Post actualizat in 05 Mar 2017 09:47 Conform binecunoscutului proverb "nu te lega la cap daca nu te doare", am zis pas. Am ajuns la concluzia ca mai bine strang bani un an si achizitionez ceva nou sau aproape nou. Multumesc pentru sfaturile, bine (sau nu) intentionate. Topicul se poate inchide, daca observa vreun admin asta.
  13. Nu intreb pe principiul "nu caut nimic, doar ma laud". Doar ca de multe ori, lucrurile gratis sunt mai scumpe decat cele pe bani. Reflecteaza un pic.
  14. Pe scurt, stimati colegi, Un prieten pe care l-am ajutat dezinteresat cu cateva favoruri marunte vrea sa-mi dea un scuter. Gratis, de pomana, no cost etc. Il tine intr-un garaj, l-a pus la vanzare cu 700 eur si a uitat de el, ca nu s-a interesat nimeni. Trocariciul este un Peugeot Elystar din 2005, 150cc, 11kw (15CP). In stare buna de functionare, teapan, nervos, porneste la "sfert" de buton. L-am testat, verificat toate becurile, frane si tot, si am ajuns la cauciucuri. Care au DOT-ul 4711. Acum, daca la o masina, as mai indrazni sa ma plimb cu ea cu cauciucuri mai vechi de 5 ani, pe doua roti imi pare prea riscant. Cauciucurile sunt si ele in stare aparenta foarte buna, "carne" suficienta", fara nici o crapatura. Nu stiu cand anume au fost montate, scuterul a fost adus din Italia si e acum inmatriculat pe numele prietenului. Stiu, o sa-mi spuneti ca scuterul de dar nu se cauta la curea (care, apropo, a fost si ea schimbata), dar eu nu sunt in cel mai bun moment financiar, fiind angrenat in niste mari cheltuieli pentru restul anului, iar acum, efectiv mai multi bani decat pentru asigurare si inmatriculare chiar nu am. Chiar si echipamentul va fi tot "de capatat". Vanzarea pentru profit iese din calcul, nu fac asa ceva. Daca-l iau, il iau doar pentru mine. Merita sa ma leg la cap pentru echivalentul a 700 eur?? Fiind totusi un vehicul de 12 ani vechime, la care poate sa mai pice cate ceva, chiar daca n-o sa-l folosesc zilnic. Caz in care s-ar putea sa nu-l mai misc din fatza blocului. Si suplimentar ontopic: e adevarat ca nu mai e necesara autentificarea la RAR in vederea inmatricularii? Va multumesc!
  15. Okay, multumesc pentru raspunsuri. Cred ca sunt la fel de nehotarat ca la inceput, dar macar acum sunt convins ca oricare din ele e o alegere buna
×
×
  • Create New...