Jump to content

green_fox

Membru
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About green_fox

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Gixu: prima propozitie este deosebit de interesanta. Dar ar prinde bine mai multe detalii. Scos antifurt, scos husa, deschis portile, scos din curte, scos echipamente de sub sa, potrivit cagula, pus protectii memebre, vesta reflectorizanta, si in sfarsit casca si manusi. Nu 30 de secunde, nu 1 minut, ci aproximativ 15 min. Este exclus sa.l las atata sa ruleze la relanti. Acum ca s.a facut si cald, o sa aleg ultimele 2-3 minute de echipare pentru incalzire motor, conform si cu sfaturile de mai sus. Contrar ideilor generale, si oarecum in contradictie cu sistemul de edu
  2. Mnu, eu l.am ridicat din curtea firmei. L.a luat seful de care povesteam de la BMW Motorrad Frankfurt si l.a adus pe roti la firma la Offenbach. Avea 20km in bord. Apoi am venit eu de la Nürnberg cu bus.ul sa.l ridic. Deci nu, nici un instructaj O sa incerc eu sa ajung la BMW Motorrad Nürnberg sapt viitoare, ca se redeschid o parte din geschäft.uri in Bayern, pana acum n.au lucrat cu publicul, pentru ca corona vietii.
  3. @pierrotlefou: Ai dreptate. Erata si mea culpa, am reprobat aseara. Merge, pe central! In primele confundasem refuzul pornirii pe cricul central cu faptul ca era Flexcase.ul deschis. Am facut asocierea gresita. Si referitor la Flexcase, in prima zi m.am invartit 20 minute pe langa el ca nu voia sa porneasca, pana m.am prins de Flexcase. Si am zis ''ia uite ba la idiotii astia, daca am lasat ala deschis astia chiar cred ca plec fara casca?'' Ulterior, uitandu.ma pe dedesubt am observat ca atunci cand spatiul castii este impins in jos (Flexcase deschis) ajunge la 1cm de roata spate si norma
  4. Pentru ca e responsabil de 120 de masini, si mai nou, de scuterul meu e de datoria mea sa.i urmez sfaturile. Mai ales ca pe mine nu ma costa nici achizitia, nici intretinerea, nici macar carburantul, zic eu ca e de bun simt ca macar o utilizare adecvata sa pot asigura agregatului. O sa va fac un video cum se opreste motorul pe oricare din cricuri, ca vad ca nimeni nu crede Sau puteti descarca manualul, scrie si acolo. E din ratiuni de economie/protectie mediu, banuiesc.
  5. Pe oricare dintre cricuri motorul se opreste. Sau nu porneste daca este pe el. Apare in bord eroarea si este precizat si in manual.
  6. Multumesc, atata lucru am stiut si eu sa caut. Intrebarea era alta, referitoare la cum se impaca motorul respectiv cu fiecare dintre sortimente.
  7. Va salut! De o saptamana sunt fericitul utilizator (nu si posesor, ca e in leasing), al unui BMW C400X si fiind primul vehicul nou in pe care ma urc, recunosc ca habar n.am mai multe chestii esentiale, asa ca imi permit sa le intreb aici. Vreau sa precizez ca am descarcat manualele in 3 limbi si am si incercat sa ma ajut de Google inainte sa pun intrebari prostesti. Iar seful parcului auto al firmei la care sunt angajat a fost limitat in explicatii, fiind si primul vehicul pe benzina pe care il cumpara firma. Asa ca va enumar mai jos nelamuririle mele, alaturi cu citate din sf
  8. Multumesc fain, Jungs! Ce izolare? Lucrez 5 zile jumate pe saptamana In Germania nu s.au inchis santierele si de curand am in Nürnberg un al doilea santier de ocupat cu, dpv financiar. Implicit negocierea cu firma sa.mi ia scuter, cu pretext ca mi.e stres cu locurile de parcare. Daca ziceau ei nu, era ca si cumparat un Nmax 125. Acum ma injura baietii de la Yamaha Zentrum, dupa ce am stat pe capul lor cateva luni cu intrebari si testari.
  9. Epilog: transportat fara probleme, in aparenta am fost eu inutil paranoic din toate punctele de vedere. L.au urcat 2 oameni + eu pentru ghidaj in cateva secunde, la fel la coborare. Pe cric central si cu 2 chingi nu s.a mai miscat. Am tinut Transit.ul in 160 tot drumul, ca Autobahn.urile sunt goale...un vis! Ieri, dupa vreo 30 minute de incurcat prin comenzile BMW am reusit sa si.l pornesc. In aparenta Flexcase.ul BMW trebuie sa fie inchis, astfel crede ca ai lasat casca sub sa si nu porneste motorul >facepalm< si multe altele. Nu poti s.o tii pe cric sa se incalzeasca motorul
  10. Merge singur, si eu raman in spate N-am vrut eu beamveu, sa vorbesc singur dupa costul unei revizii. Eu voiam o Yamaha de 125cc, dar pe asta l.a luat firma in leasing... poveste lunga.
  11. S.au schimbat un pic datele problemei deja. O sa ma duc singur astazi dupa 12, va fi urcat si ancorat in Offenbach de niste oameni si coborat de altii in Nürnberg la mine acasa. Mi s.a spus ca gasesc si chingi in curte la firma. Am foaie de drum de la firma care.mi permite sa ma deplasez intre land.uri (ca altfel n.as fi avut voie sa ies din Bayern). Acum, avand in vedere ca urcatul si coboratul agregatului va fi facut de neprofesionisti, va rog sa.mi spuneti....de ce anume sa.l apuce ca sa nu ramana cu bucati in mana si cu el pe jos? Roti, cadru?..:D @Baxxter: pentru c
  12. Trebuie musai sa fie chingi dedicate? Franghii normale merge oare? Masinile au toate numar de Offenbach, fac de vreo 2 ori pe luna drumul asta cu cate un bus si nu m.a oprit nimeni intr.un an de cand sunt aici. Dar nah, nu sunt genul sa ma bazez pe statistici.
  13. E prea din scurt, Louis precum si toate magazinele de bricolaj sunt inchise...
  14. Se da urmatoarea situatie: trebuie adus de la Offenbach (Frankfurt) la Nürnberg (225 km) un maxi scuter BMW C400X, nou. E destul de lung si are 204kg la plin, deci este o provocare. Am la dispozitie Bus.uri Ford Transit 8+1, cu scaune detasabile si mai pot lua cu mine 2 baieti, muncitori in constructii. Poate chiar 3 daca e neparat necesar, desi nu prea vreau, ca s.ar putea sa trebuiasca sa le platesc eu ziua de lucru. Randul 3 de scaune iese integral, randul 2 e impartit, scaunul din dreapta din randul 2 poate ramane pe pozitie. Intrebari: -sunt suficienti 4 oamen
  15. Multumesc, superbec. Apreciez agresivitatea cu care presupui si impartasesti idei, fara sa ma cunosti. Dar pe langa cele 2 randuri pe care le.ai scuipat, n.ar fi stricat si niste clarificari suplimentare. Ai fi putut totusi sa.mi spui ce anume e in neregula cu casca mea de 40 de euro, cu un review de 4,6 stele la nivel european. Ca deh, in prostia mea, ca incepator, eu chiar nu cunosc diferentele. Am citit doar ca pretul face diferenta la confortul la drum lung, plus ventilatie, siguranta pe drumuri scurte e cam aceeasi.
×
×
  • Create New...