Sari la conținut

Valentino Vali

Membru
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 750

Valentino Vali's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dupa cum ziceam am revenit.siguranta nu se arde degeaba,mai nou nu se arde deloc.pana acum sa am loc la sigurante tineam roata fata dreapta sau putin spre dreapta.ieri vrand sa plec de pe loc trebuia sa iau dreapta maxim.prima data am ramas fara curent,iau si pun contact am din nou curent,asa de vreo 2 ori.intr-un final am vazut ca 2-3 fire din spstele farului jumulite de un obiect ascutit ca di cum a vrut sa le dezizoleze.nu e urma de soarece.deci momentan moto e functionala sper sa se mentina asa.mai trebuie fusa la mecanic ca se aude distributia darvin rest e ok.multumesc din suflet tuturor pt ajutor si sper ca problemele sa inceteze. » Post actualizat in 06 Dec 2016 06:56 Nevastamea insarcinata fiind e mai bucuroasa ca mine ca merge moto deoarece nu ma mai vede mereu nervos
  2. Multumesc din suflet pentru sustinere si ajutor
  3. Nu e vorba de luat in seama.incerc sa nu ma abat de la subiect,am cerut o parere pt o problema,mi-au fost date niste indicatii,o sa le urmez in continuare si cam atat.
  4. pfoai.in urma cu ceva timp am scgimbat un motor cu instalatie electrica cu multe acareturi pe langa el noi pentru mine.cu asta a invatat engleza cautand sfaturi si idei.acum cu asta invat i electrica,respectiv electronica. o sa iau pasii rand pe rand si revin cu informatii,multumesc mult.
  5. Referitor la schema de mai sus nu am gasit acel fir in alea 2 mufe de la cdi.am doar ce se vede in poze.iar siguranta de azi s-a ars dupa ce motorul a ajuns pe la 72-74 de grade,am facut cu el cam 5-600m si s-a ars.ca timp undeva la 5-8 minute estimez eu ot ca nu eram pregatit ca iar se va arde acea siguranta.iar rest sau fire neizolate nu exista.daca ini puteti spune ce trece prin acea siguranta ca si consumatori sa ii pot verifica ar fi minunat
  6. ok.o sa incerc maine.mersi mult. » Post actualizat in 28 Nov 2016 10:45 Asta e tot ce am.nu sunt numerotati pinii,nu am culoarea orange/white.maine (marti) ajunge noul contact il montez si vad rezultatul. » Post actualizat in 02 Dec 2016 14:27 cu noul contact si problemele au disparut rand pe rand.multumesc din suflet tuturor,dar totusi mai e o problema.imi arde sigueanta de 30A de sub sa.ce e de facut in cazul asta?multumesc mult inca o data
  7. eu am pus plus permanent pe firul galben-portocaliu care vine de la buton,am pus contactul si pompa mergea continuu.de la buton mergea doar oprita.maine o sa incerc asa sa vedem ce zice ca acum plec la munca din ce vad eu e un plus permanent inainte de releu eu am facut asta dupa releu.si comanda de contact oricum e data nu ma pot face de rahat la baiat.
  8. da este aprins becul de neutru am vorbit cu useul SoLoGSX pt un contact si dupa ce il montez luni sau marti depinde cum vine coletul,va tin la curent.sper ca problema sa nu fie de la CDi ca m-a ruinat financiar. contactul care il am eu l-am desfacut am curatat l-am recuratat da tot degeaba.indiferent cum dau de cheie pompa nu pleaca si raane pe ecran acolo CHECK aprins
  9. deci sa inteleg ca,contactul comanda totul,inclusiv acel releu nu?
  10. Am inteles.dau rezervorul si carenele jos siniau iar toate firele pana la mufa contactului » Post actualizat in 23 Nov 2016 15:22 problema rezolvata si nu prea.am in sfarsit lumini in bord,au bateria asta noua am curent in permanenta indiferent de consumatori nu ca inainte cand se stingeau toate.problema principala este contactul impreuna cu mufa care are pinii negri,si inca o mufa mare patrata care este oxidata.dupa ce am curatat mufele astea,am pornit pompa din buton.nu porneste.am verificat sigurantele merg,am luat firul de la buton pana in intalatie si la fiecare mufa,cu lampa care se aprindea o stingeam si o reaprindeam din buton deci asta merge.am mers pe firul asta pana la calculatorul ala sub sa sau ce o fi el.are curent pana acolo si inapoi pana la un releu care este langa releu de incarcare.am cautat codul lui si e releu pt pompa de benzina,am tras un fir de la mufa releului la pompa de benzina care mergea incontinu am dat la automat si nimic cu toate ca avea benzina. -acel releu are si temporizator? -taie cumva injectia sau scanteia acel releu de nu pornea? Alta intrebare separat: -releul de incarcare,nu incarca corect daca mufa,cu toate ca pinii fac contact este arsa?
  11. Valentino Vali

    Contact gsx-r

    Salut.ma poate ajuta cineva cu un contact de srad 750cc pentru o proba?am curent-baterie noua/incarcata-instalatie ok-sigurante scgimbate includiv cea de sub sa de 30A.contactul meu e rupt,lipot,asa am luat motorul si cred ca el e problema.nu am curent deloc in bord.ma ajuta cineva?
  12. O rezolvam cumva. » Post actualizat in 22 Nov 2016 07:23 Baterie noua problema persista.baterie noua-sigurante bune(schimbate)-instalatie buna...numar firele de par alb si pe cele negre care cad.
  13. Pana sa ajung la mecanic vreau sa elimin posibilele probleme singur deoarece nu detin momentan o suma de bani ca sa o tin la mecanic si noci nu imi place gen "repar-o si cand am bani atunci mi-o dai inapoi".mai vad maine cu un vecin si va tin la curent
×
×
  • Creează nouă...