Jump to content

Valentino Vali

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Valentino Vali

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 750
  1. Nu vrea deloc.nici macar clanc nu face.daca il dau jos invarte de il ia dracii » Post actualizat in 16 Dec 2016 23:27 Ma poate ajuta cineva cu noi solutii?mersi
  2. Borne bune,fir se + verificat,masa direct de la baterie,curent si de la alta masina...nici macar clanc nu face.releul de la bujii nu porneste dar trebuia sa invarta
  3. Bujiile ajuta la pornire iar de radiator am zis ca idee ca l-am schimbat.daca duc doar electronotorul la electrician mi-l da de cap ca nemontat pe masina invarte de il gaseste dracii.pe masina cu mult noroc de 2-3 se invarte tare cand dau la automat si in timp ce tin pe cheie scade din putere.trebuie verificat pe masina sau...nu stiu.am masa pe caroserie bateria e buna,motorul nu e blocat,volanta nu e blocata ca se invarte,releul tacane cand pun contaxtul...cred ca o schema ma poate ajuta ca sa stiu ce fire sa verific.am pus masa de la baterie pe el,am pus si plus,pe firul rosu am pus lampa si cand dau la automat se apribse...deci parerea mea este ca vina o are electromotorul din rotor.
  4. Salut tuturor.fiind un forum cu lume saritoare si cu,cunostinte din diferite domenii am zis sa va deranjez din nou.detin un fiat ducato platou,motor 2500D aspirat din anul 1997.dadeam mult la automat pana pornea dar pornea.facea ca si cum nu am curent cu baterie noua si incarcata.intr-o zi nu a mai pornit deloc.am pus bujii noi radiator nou,dand la automat a iesit fum din electromotor (am dat de 4-5 ori).l-am dat jos curatat bine,schimbat carbuni,cu mentiunea ca nemontat il pornesc de cate ori vreau si functioneaza.l-am pus pe masina dau la automat de 2-3 ori cu putin noroc,dar acum invarte si mai greu si dupa aia nu mai face nici macar clanc.releul in bord tacanecand pun contactul.am invartit la mana de motor merge,distributia nu e sarita,da chiar si asa grebuia sa invarta calumea.ce sa fac sa iau altu sau intai sa verific instalatia dintre relee si electromotor?multumesc mult pentru ajutor
  5. Dupa cum ziceam am revenit.siguranta nu se arde degeaba,mai nou nu se arde deloc.pana acum sa am loc la sigurante tineam roata fata dreapta sau putin spre dreapta.ieri vrand sa plec de pe loc trebuia sa iau dreapta maxim.prima data am ramas fara curent,iau si pun contact am din nou curent,asa de vreo 2 ori.intr-un final am vazut ca 2-3 fire din spstele farului jumulite de un obiect ascutit ca di cum a vrut sa le dezizoleze.nu e urma de soarece.deci momentan moto e functionala sper sa se mentina asa.mai trebuie fusa la mecanic ca se aude distributia darvin rest e ok.multumesc din suflet tuturor pt ajutor si sper ca problemele sa inceteze. » Post actualizat in 06 Dec 2016 06:56 Nevastamea insarcinata fiind e mai bucuroasa ca mine ca merge moto deoarece nu ma mai vede mereu nervos
  6. Multumesc din suflet pentru sustinere si ajutor
  7. Nu e vorba de luat in seama.incerc sa nu ma abat de la subiect,am cerut o parere pt o problema,mi-au fost date niste indicatii,o sa le urmez in continuare si cam atat.
  8. pfoai.in urma cu ceva timp am scgimbat un motor cu instalatie electrica cu multe acareturi pe langa el noi pentru mine.cu asta a invatat engleza cautand sfaturi si idei.acum cu asta invat i electrica,respectiv electronica. o sa iau pasii rand pe rand si revin cu informatii,multumesc mult.
  9. Referitor la schema de mai sus nu am gasit acel fir in alea 2 mufe de la cdi.am doar ce se vede in poze.iar siguranta de azi s-a ars dupa ce motorul a ajuns pe la 72-74 de grade,am facut cu el cam 5-600m si s-a ars.ca timp undeva la 5-8 minute estimez eu ot ca nu eram pregatit ca iar se va arde acea siguranta.iar rest sau fire neizolate nu exista.daca ini puteti spune ce trece prin acea siguranta ca si consumatori sa ii pot verifica ar fi minunat
  10. ok.o sa incerc maine.mersi mult. » Post actualizat in 28 Nov 2016 10:45 Asta e tot ce am.nu sunt numerotati pinii,nu am culoarea orange/white.maine (marti) ajunge noul contact il montez si vad rezultatul. » Post actualizat in 02 Dec 2016 14:27 cu noul contact si problemele au disparut rand pe rand.multumesc din suflet tuturor,dar totusi mai e o problema.imi arde sigueanta de 30A de sub sa.ce e de facut in cazul asta?multumesc mult inca o data
  11. eu am pus plus permanent pe firul galben-portocaliu care vine de la buton,am pus contactul si pompa mergea continuu.de la buton mergea doar oprita.maine o sa incerc asa sa vedem ce zice ca acum plec la munca din ce vad eu e un plus permanent inainte de releu eu am facut asta dupa releu.si comanda de contact oricum e data nu ma pot face de rahat la baiat.
  12. da este aprins becul de neutru am vorbit cu useul SoLoGSX pt un contact si dupa ce il montez luni sau marti depinde cum vine coletul,va tin la curent.sper ca problema sa nu fie de la CDi ca m-a ruinat financiar. contactul care il am eu l-am desfacut am curatat l-am recuratat da tot degeaba.indiferent cum dau de cheie pompa nu pleaca si raane pe ecran acolo CHECK aprins
  13. deci sa inteleg ca,contactul comanda totul,inclusiv acel releu nu?
  14. Am inteles.dau rezervorul si carenele jos siniau iar toate firele pana la mufa contactului » Post actualizat in 23 Nov 2016 15:22 problema rezolvata si nu prea.am in sfarsit lumini in bord,au bateria asta noua am curent in permanenta indiferent de consumatori nu ca inainte cand se stingeau toate.problema principala este contactul impreuna cu mufa care are pinii negri,si inca o mufa mare patrata care este oxidata.dupa ce am curatat mufele astea,am pornit pompa din buton.nu porneste.am verificat sigurantele merg,am luat firul de la buton pana in intalatie si la fiecare mufa,cu lampa care se aprindea o stingeam si o reaprindeam din buton deci asta merge.am mers pe firul asta pana la calculatorul ala sub sa sau ce o fi el.are curent pana acolo si inapoi pana la un releu care este langa releu de incarcare.am cautat codul lui si e releu pt pompa de benzina,am tras un fir de la mufa releului la pompa de benzina care mergea incontinu am dat la automat si nimic cu toate ca avea benzina. -acel releu are si temporizator? -taie cumva injectia sau scanteia acel releu de nu pornea? Alta intrebare separat: -releul de incarcare,nu incarca corect daca mufa,cu toate ca pinii fac contact este arsa?
×
×
  • Create New...