Sari la conținut

adi0

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest

adi0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. adi0

    Honda Hornet

    Bine de stiut. Mersi de confirmare.
  2. adi0

    Honda Hornet

    Mersi de explicatii. Concluziile trase de mine pana acum ar fi ca pe modelul meu nu am switch-ul pentru rezerva (nu am cum sa verific acum) iar in momentul in care ultima liniuta licareste, trec automat pe rezerva si mai am cam 5 litri. O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta.
  3. adi0

    Honda Hornet

    Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva...
  4. adi0

    Honda Hornet

    Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva?
  5. adi0

    Yamaha Xj

    Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'?
  6. adi0

    Honda Hornet

    E si asta o varianta de raspuns dar depinde de utilizator/utilizare. Pentru unul poate fi necesitate, pentru altul pasiune... "Intamplator", stiu preturile la consumabile la E90. Daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau, probabil ca PC36-le ar depasi la intretinere si un McLaren P1. Cu raspunsul asta pot fi de acord.
  7. adi0

    Honda Hornet

    Salutare. M-ar tenta si pe mine un Hornet dupa 2007 ca si prima motocicleta. Asa ca, am inceput sa ma interesez de diferite chestii legate de motorul asta si am ramas masca in momentul in care am ajuns sa vad pretul consumabilelor. Cum se poate ca niste cauciucuri sau niste discuri de frana sa fie mai scumpe decat la un BMW seria 3? Cam toate consumabilele sunt mai scumpe decat la E90. Exista o explicatie logica? Inca nu inteleg cum, la o masina de 45000 de euroi, consumabilele sunt mai ieftine decat la un motor de sub 10000 de euro...
×
×
  • Creează nouă...