Foarte adevarate sfaturile si observatiile voastre. Ideea e ca, cica din sute de teste (ferm convins ca exagerare) , iti scade cu mult forta de impact , Adevarat ca daca dai intr-un copac, esti in mila domnului ). Dar , printr-un trafic gen Bucuresti, cand iese unu si face intoarcere pe linie continua, si ii dai in lateral, cele mai mari sanse ai sa iti rupi capu. Aici intra protectia de gat (neck bracer) daca chiar vrei sa iti achizitionezi asa ceva. Acuma ON-Topic: cei de la Hit- Air , mai exact videoclipul
, iti arata ce protectie beton au la gat, adica daca te ia unu prin spate, iti scad sansele de accidentare la gat.Oricum exista acel procent, ca totul sa mearga prost (gen ca nu se detaseaza cablu de airbag, si ramai cu burta la soare).O sa vad, o sa imi cumpar posibil o vesta de asta, poate intre timp o sa ajunga si Dainese D-air sau Alpinestars Tech-air in Romania intr-un final,si o sa fac si eu un test sau 2.
Nu ma risc sa imi iau asa ceva, deoarece in caz de declansare dintr-o alunecare sau ceva, nu avem service care sa le faca revizia si service, sa schimbe canistre sau alte chestii.si dureaza enorm pana le trimiti inapoi si sa revina.
Iar la Dainese Street airbag, m-am interesat mai mult, si nu avem service in Ro care sa faca instalarea.Doar in Ungaria (Budapesta) este cel mai apropiat service pentru asa ceva.
Eu cred ca este un topic bun pentru discutii ulterioare despre sistemele de Air Bag, ar trebui cineva sa creeze un Sticky Thread, vedem mai multe pareri.
Te cred ca asa se intampla. Doar ca , acum vreo 6 ani am avut un accident destul de naspa cu masina (frontal cu alta masine, eu eram pasager pe scaunul din fata). Si sunt obsedat de siguranta mea ).Am o gramada de prieteni care au motociclete, si au avut accidente minore, si ei imi sugereaza sa nu merg fara asa ceva pe strada.
Asa cum ziceam, cica s-au efectuat o gramada de teste, sistemele astea sunt deja pe piata din 2012 daca m-am documentat bine.
Adevarul e ca , condusul preventiv te si scapa de eventuale accidente.
Va multumesc mult dragii mei.