Jump to content

hora09

Super Membru
  • Posts

    1,874
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Recent Profile Visitors

4,473 profile views

hora09's Achievements

  1. Am urmarit si pe FB, misto! Asta este tura care o programsem si nu am ajuns sa o fac, anul asta..
  2. subscriu, asteptarile au fost prea mari de la un Shoei, este your standard average, altfel nu hjc, oricare, ci gama RPHA, am avut 10+ si am facut greseala sa nu iau 70 in log de gt.. ca am vrut sa fiu eu deschis la minte si sa incerc chestii...
  3. exact ce zice colegu mai sus, harta injectie
  4. Casca silentioasa se gaseste in spatele unui parbriz "corect", impreuna cu o pereche de dopuri de urechi
  5. A venit căldură mare mon cher, 30+ un fel de 46 In Ro. Ieri a fost in oras gay parade asa ca la prima oră am luat-o cât mai departe, în sud spre garanția cu Slovacia. De la plecare am tinut cât mai mult sa fiu pe lângă malul râului. Altfel acelasi peisaje, acelasi tipuri de drumuri.. Nu am intalnit nimeni pe drumurile astea, iar dupa cativa ani deja de învârtit prin cam acelasi relief, totul se dilată si nu mai face sens. Nici in păduri nu aveai șanse de o pauză cum trebuie, temperaturile fiind acelasi ca si pe câmp aproape. Exact ce nu mai am chef sa vad, sectiuni peste sectiuni de nisip fin și adânc. Susținătorii mei, fete de treabă! Ce m-a trezit la realitate, o porțiune din senin de noroi, un sol foarte pufos si aerat in care te infunzi doar stand in picioare. Nu aveam chef de inpotmolit, la caldura aia daca trebuia sa trag de motor terminam apa imediat si lesinam dracu pe acolo. Treapta 1, ales traseele cele mai puțin nasoale si trecut cu motoru numa ziberand in ture la roșu cu roata spate încărcată instant, invartind numa in gol si spanac, da oarecum înaintînd. Obositor. Aicea am lasat-o eu sa imi trag sufletu. După fiecare 50am trebuia sa ma repozitionez si sa mai respir. După ultima tura in Ro, mi se lasă să mă mai dau in păduri pe aicea, e deja plictisitor.. trist. Au! Din secțiunea nu dati bani pe prostii, luati cocaină la copii: Talpa mare de cioban, făcută în Pl, deci la juma de preț. Si treaba asta ca sa imi mut telefonul de-asupra ecranului de bord, mi s-a luat sa ma uit in jos la navigație. Gumele sunt pe ducă, în special cand m-am intors din ro cam doar pe autostrăzi, m-am plictisit si o țineam undeva in 150. La fiecare oprire se vedea mai puțină gumă Dar pe unde merg încă isi fac treaba, ma astept sa le schimba anul ăsta. Lanțul si pinioanele - eroul meu, aproape 30k in conditii precare de exploatare, cu îngrijire asa doar sa fie cand si cum, acuma arată că în filmele mute de comedie, numa burta si aproape toate zalele sunt intepenite. Am comandat un set nou, powerparts, o sa vina si ala cândva.
  6. La munte sau mare, oriunde ai fi, ciocolata pitic te face voinic. Cam asa cu cizmele moto, oriunde mergi, protecția este binevenită. Si pe asfalt, statistica arata ca picioarele si-o iau primele in caz de dat pe jos. Se scria mai sus de cizme adv din/de piele. Nu pot sa cred ca e ce trebuie in noroaie, alea dau super bine pe raft si in picioare. Personal cand o sa ajung sa schimb sidi o sa ma uit tot la ceva integral plastice, sau ce-o fi atuncea. Cizmele astea serioase sunt o super inginerie cand vine vorba de încălțăminte, sunt aproape 100% funcțional, si poti sa ii mai dai un design din culori si chestii de genul. Ce arătați voi de la prietenii olandezi, si TT au preluat aceiasi pereche si o rebrennduiesc. Arată superb, daca o sa vad In magazine o sa incerc de curios. Însă mai presus de toate, e important sa se potrivească cum trebuie picioarele in ele. Cand gagica a cumparat perechea ei, a luat 5.5 pt ca la absolut toți ceilalți producatori nu ii stătea piciorul cum trebuie datorită glezne aparent foarte subțiri. Si la leatt asta tot a trebuit să le facă o adaptare. Deci ca la căști, oi vrea tu arai da daca nu iti sta capu ca lumea.. Degeaba.
  7. Nu trebuie motocicleta scumpă sa îți belești picioarele
  8. Am ajuns sa le port și la ture de 1000+ km de asfalt pe zi.. no problemo De 3 ani am crossfire 3, dacă nu aveam ceva serios în picioare, cum am învățat și făcut multe greșeli prostești, fără ele as fi ieșit foarte dablagit la tălpi glezne și pe acolo. Recunosc ca am făcut chestii retarde, fix după care eram super lucid ca dacă nu aveam alea în picioare nu știu cum ajungeam acasă de la dracu-n praznic pe unde umblu. Alea de 7-900 lei sunt glume, numa dr design. Gaica are Leatt5.5, fata de ale crossfire ce vad un plus este zona mare de aderenta la partea interioară. Crossfire mi se par niște bunkere, asemena tech 10 și modelul anterior, e un gaerne cel puțin la fel de serios; ma gândesc ca și alți producători da pe care nu am ajuns sa pun mâna. Accidentele la picioare sunt cele mai comune și pot sa te lase pe tușă tare repede. Recomand după simpla mea experienta de băgat bani serioși în cizme, bani buni în genunchiere sau serioși în orteze și cel puțin o armura decenta, la casca la felul meu de adv as investii cel mai puțin în casca, ca să vezi.. adică nu braincap da nu sărit în castroane de 2/3000÷ lei. P.S. îmi aduc aminte de la Fox probaem ceva ce ma imoresiianse, nu luasem ca nu aveam numărul corect. P.S. 2 la crossfire o sa te recunoască toată lumea când mergi după scârțâitul specific
  9. Mișto topic. Pe vremurile bune când stream noaptea în cinema la devoratorii de publicitate. Din colecția I wanna love you in the but:
  10. O angajată de-a mea lega mousul de un ventilator mic de birou.. finala de mișcă stanga dreapta..
  11. Am acest voucher 10% rabat la echipamente si accesorii Dau moca la cine imi nimereste lungime penisului Dau moca la cine e pus pe cumparaturi, am sa transmit prin PM codul - valabil cam doua saptamani de acuma dupa cum zice pe cartonas.. nu stiu daca e fix asa
  12. Aicea era unde ziceam "ia uite cati prosti o iau invers" Video 'lu colegu (17:39):
  13. Evenimentul "Write a book Challenge" Maxim apreciere pentru organizatori din toate punctele de vedere! Mai puțin una.. mi-au dat un desfasuratator masluit.. plm m-au făcut pe românește Pana una alta, motoarele curate dinaintea competiției Vederea de la cazare Ca sa fie bine a plouat pe tot parcursul zilei cu mici întreruperi. Partea bună ca 0 praf si chiar cu toate ploile nu au fost noroaie dinaia nasoale. Sa zic direct, daca nu era traseul facut "pe acolo" de capul meu nu ma băgăm singur la unele faze nici bătut, da na.. Acolo trebuia sa o iau, pe acolo am luat-o si a mers La început primele 30 min asa se mai făceau aglomerația pe traseu, după liber. M-am pierdut de 4 ori, de 2 ori super scurt unde de fapt nu am fost mai mult de 1-2 sute metrii, da o data nu stiu cum am luat de nu mai gaseam nici cum pe unde tre sa o iau... si mai era unu care avea fix aceiasi problemă, acolo am pierdut usor 10 locuri la cum am vazut altii trecand pe la langa eu zicand ca aia o iau aiurea... Ultima pierdere era la la ira 3-4, eram cardasit cu un exc350, si cand o lua el înainte aveam încredere în el si nu verificăm super bine pe unde sa mergem... eeee si ne-am trezit ca suntem in falus cu satelitul si numa noi stim cum am ajuns acolo.. pe tip l-au sunat si organizatorii sa zica ca v-ati pierdut in plm de prosti. Eram rupti un pic de oboseală fără pauză de 8, mâncat nimic.. niste ciocolată, apa se terminase.. Am zis.. asta este, abandon, cu un pic cam ciudă. Am pus gps sa ne duca la bază, tot prin păduri ca folosesc locus pro. Ce nu stiam ca ni s-a rupt e ca de part mergeam înapoi chiar pe traseul bun, da noi poze, țigara. In ultima localitate eu am oprit sa iau niste kile de orez sa bag in cizme, acolo trecuseră doi cu africa pe lângă, eu ziceam mergeți cu dumnezeu, înăuntru am stat cred ca 10 min, după înapoi la bază. Sa aflu ca nu eram descalificat si ceasul mergea, drept urmare locul 32 din 66.. plm, data viitoare stim mai multe. Motorul Comportat impecabil, nu a comentat sau ceva in nici un moment. Dubios ca a fost singurul 790/890 A fost un 901 ce-i drept. Gumele Mițaș e10, jos pălăria, nu am avut nici o situație in care sa pierd aderența, sa nu pot urca sau vira. Pe porțiunile de asfalt ud trăgeam si nu aluneacau. Cand Am venit de la eveniment, de la Beius cum urci la Arieseni de sunt 70km numa curbe, cu gumele pana la capăt complet, si cu vârfurile de la cizme lustruiam asfaltul, asta la fel si la coborâre unde nu prea aveam chef ca eram mega rupt dupa competiție. La intors i-am dat mai tare pe autostrăzi și la fiecare oprire aveam mai puțină gumă A fost bine ca a fost cu dumnezeu cu noi Mega respect pentru aia cu gs-uri si mai stiu ce care au terminat, ca nu a fost ușor de loc pentru mamutii aia, luând în considerare ca nu sunt piloți experți A fost o plăcere, dar data viitoare am sa iau două zile de somn la aceiasi cazare înainte de a pleca undeva Am cerut numarul 9..
  14. Ma uitam la motorul tau, fata de ce era pe acolo, asta dadea din file de mad max un pic asa, ceea ce ma ungea pe suflet. Cum ti s-a parut toata treaba?
  15. 690 da numa pe strada, deci egal cu 0 Altfel vreau fără doar și poate, da nu stiu unde cand sa gasesc de închiriat si sa pot sa ma dau ce el pe unde trebuie. Deși trag sa gandesc ca un 450 ar fi "acolo"
×
×
  • Create New...