Jump to content

hora09

Super Membru
  • Posts

    1,859
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Recent Profile Visitors

4,266 profile views

hora09's Achievements

  1. Ghete moto este raspunsul, nu teniși de pânză Nu am nevoie de motive multe sa.imi dau jos pantalonii într-o scară de bloc socialist
  2. Mai pastreaza si pentru alte "ocazii" Bina ca s-a lamurit
  3. Comanda lumea 1290 s/r grupa mare; si in spate/service mai lucrau la unele ca mintea sa ce si-o luat omu extra pe mobră. Si primul 1290duke r pe care il aduc in magazin fără comanda, în ideea că poate poate il ia cineva pana in decembrie Africa (aia scumpă cu de toate) Un motor pe care nu l-am înțeles de loc, deși nu aveam nici o așteptare. Am făcut aproape 500km, m-am intors cu o ora si 15min înainte de termenul de predare, asta ar zice din start entuziasmul fata de noua regină, ca sa o zis direct m-as fi intors dupa o ora, da am avut o zi cu soare, asa ca am ales sa ma bucur de ea.. chiar si pe africa. Ca sa scurte durerea am sa sar la fapte. E frumoasa la orice oră si din orice unghi. Are un parbriz de fabrica de care am fost surprins cât de bine isi face treaba, ținut 90% jos, era perfect; cand il duci la max in sus practic ma uit prin el, dar imi crează turbulență. Poziția corectă, șaua cand ma uit la ea zi ca îngustă este dar cand stau mi se pare lată bine, ajung perfect cu ambele picioare si cu talpa dreaptă jos. Confortul știi e mediocru. În schimb e ca si turnată ca sa merg in picioare, mi-aș dori să fie și motoru meu la fel (stau aplecat prea mult la mersul in picioare). Rezervorul fiind ridicol de lat protejează picioarele perfect de vânt. Dct-ul ca de obicei u deliciu pe manual, pe drive sau sport o glumă proastă. Frână față o altă glumă, da frână spate super potentă. Abs in veselie pe gumă spate, cauciucurile de fabrica la undeva 7k. Părțile care ma fa sa ma scarpin in cap... O zi intreaga pe drumuri semivirajate prin păduri și ceva autostradă sa vad ce se întâmplă acolo: singurul motor la care nu am simțit niciodată roata față, în nici un fel de stat pe motor, nici o curbă chiar si pe drum întins, de necrezut, ca și când nu ai roată, doar ceva care face sa schimbe direcția.. relativ. Toate curbele am ajuns sa le iau supravirate. Intenționat aplecat tare in sensuri giratoriu si intrari/iesiri de pe autostradă, poate sa se lase blană da fara nici un feeling, plm... La fel complet deconectat e si motorul, care are putere si cuplu destul, dar de fiecare dată depășeam era nasol, primele două trei depășiri s-au lăsat cu panică.. de care nu sunt obișnuit. Cand tragi de gaz, nu contează treapta sau turatia isi ia două trei momente pana se duce, după care se duce tata pana la capăt ca trenul pe steroizi. O motocicletă cu care am ajuns involuntar sa merg mult prea repede tot timpul, chiar si pe drumuri unde ar fi ok sa fii cumpătat, 140-160 Mai tot timpul.. pentru ca nu simtmotorul, nu sint viteză, nu simt nimic sun mine, putea la fel sa fie teleghidatat si eu doar pasager Vorbind de viteză e fantastic ca cel mai bine se simte pe autostradă, 140 fără nici un efort, de la 170 începe să se simtă ieșită din confort. Suspensie electronică o mizerie sinistră, care nu ma face sa fiu ancorat cu drumul, iar pe drumuri proaste e coșmar. Apropo de viteză, pe autostrada la 140 nu ia mai puțin dr 7.5 in sus. La plimbat relax e pe economie gen scuter.. Prima dată când am alimenta am băgat 24l, asta a supt tot in cateva min pe autostradă... Ergonomia comenzilor este grobiană, făcută de șopârle pentru oameni, absolut nici un buton, da nici unul nu este ușor de ajuns la el, logica comenzilor la sisteme este făcută fără doar și poate de cineva care nu a făcut asta niciodată si nici nu a văzut in viata lui un motor nou. La fel displayul, o glumă de ergonomie, logica si prioritizare a informațiilor, o risipă din toate punctele de vedere. Din nou sigur ala care a lucrat are telefon cu tasete si șefu l-a obligat să se ocupe de proiect. Pana si maneta frână e prea greu pentru degetele mele sa ajung la ea cum stiu/mi-aș dori. Singura care e la locul ei e pedala frână da acolo dădeam cu tibia de dct ... Am plecat cu a meu ktm după ce am lăsat motorul, bă! Păi pe a mea trebuia sa aibe stiker cu "sport" un sprint, o balerină, sa o dau pe jos la cum se lasă chiar si in intersecții si toate astea cu crampoane. Nu inteleg africa, pe care evident toți jurnaliștii lu peste, peste tot, în toți anii ăștia zic ca e mooooooamă frate cea mai tare! Ca la orice de fapt .. Fără dct si glumă de rupe sie wireless as zice ca e moto de 12k euro. Bravo la aia de o scot pe off, ca pe mine nu ma țin prea bine șalele sa o ridic pe asta de 3-4 ori pe zi. Sa închei in o notă pozitivă, ca honda-i honda, totul se simte închegat cum trebuie si calitativ. Haters gonna hate..
  4. ca fapt divers, orientativ pentru ceva drumuri mai misto de moto In zona Mazuri e plin de lacuri, drept urmare curbe si curbe, asflatul perfect peste tot Si zona Kasube e plina de lacuri (daca dai zoom in pe maps o sa vezi ca sunt una langa alta, multe mici si mari) Aicea drumurile sunt iarasi misto, da mai putin "intinse" Pentru obiective "turistice" (in principiu numa legate de morti) gasiti toate la primul google search
  5. Ce motor ai si ce parbriz are el, daca are de fel, dupa detalii de ce cascade se potriveste mai bine
  6. Vorbești prostii! Asta Este o mișcare a psd-ului local, pe care orice cetățean cu destui neuroni ii detesta din suflet, dar cumva, ca și psdul nostru, tot timpul ajung sa guverneze. In rest, tot ce e zis de unchiul raul este corect, dar sa nu uitam ca este un cetățean care este in permanență nemulțumit ❤
  7. Meri la service sa il recalibreze, am facut asta de două ori pana când funcționează fără probleme, dar schimba ok in sus doar daca este turat in plaja medie, jos sau sus parca nu e cum trebuie. Ce-i drept am vazut qs si mai fine la felul cum operează. Dacă este vorba de TC care permite in mers schimbarea valorilor de la 1 la 9.. merită toți banii. Dacă pachetele sunt fix ca la ktm, ai si accelerația Rally care si aia e altă mică nebunie
  8. Ca o joacă de copii e să instalezi filtrilii Mai întâi am curățat cuviincios airboxul si un pic in jur, restul curge de la sine cu instalarea filtrului suplimentar de la rott. Spal motoru dupa fiecare tura in care il murdaresc, dar constat ca sunt 1260 de cotloane in care se strânge nisipul pe motorul asta, e un fel de sursa de nesecat de a avea nisip peste tot
  9. se primeste sau se da? Tin minte din tineretea timpurie cum mai dormeam direct pe iarba in benziarii, noaptea, de fiecare data se gasea un echipaj de la rutiera sa ma scoala ca sa ma umple de siguranta si incredere
  10. Revin mai tarziu azi cu o oarecare lista, inainte, ce preferinte aveti/asteptari?
  11. Sa iti iei mamă căciulă
  12. Am fost in vizită, chiar lucrau la moto meu, interesant sa vad motorul desfăcut si cafenele și rezervorul dat jos. Astea sunt bubele de la mine, mi-a arătat si dr la altele, plm zici ca sunt facute din banane, innaceptabil dar adevărat
  13. Perfect! Mie unul imi convine cand oamenii poartă uniformă, vezi de la o poștă cu cine ai de-a face.
×
×
  • Create New...