Sari la conținut

hora09

Super Membru
  • Număr conținut

    2.023
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

Informații profil

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000, 2P 800
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Vizitatori Recenți Profil

5.313 citiri profil

hora09's Achievements

  1. hora09

    KTM 690 Enduro R

    eu zic 100 cu echipament exact, practic nu o simt am pus doar asta nu mai pun placa, am sa improvozez o prindere mai serioasa intre rack si geanta mea - practic caut sa tau un plastic mai gors peforma, pun pe interior si dau sis suruburi sa prind de rack pe langa prindierile originale
  2. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Asa, deci Mai vreau sa vin si la anu, clar Roadbook Experience e baieteala faina. A fost misto, in fiecare zi traseul crestea usor in dificultate da mai mult in peisaje frumoase. Caldura mare mon cher, pe traseu terminam 3L, cand ajungeam beam aproape 1.5L bere pe loc fara sa simt ca imi trece de esofag; in timpul unei zile consumama 8-9L lejer predoemenat apa si nu ma pisam o data. Din pacate si noapte transpiram fara oprire de caldura. In prima zi la prolog, 60 ceva km, la 3 minute dupa plecare ceva de genu, in primele sleauri urate si acopierite de iarba, m-a aruncat mobra de mi-a trebuit un moment lung sa imi revin, cam 3-4m si aterizat direct pe coapsa si oprit cu spatele in gard cu sarmana ghimpata.. Am plecat in ziua aia cu suspensiile moi tot fata spate si a fost horror, la viteze mici era bine da atat, frustrare ca eu am dat sa merg ca pe 790 si mi-o luam constant. Pe parcurs in fiecare zi mesteream la suspensii pana cand in a ultima zi dupa plecare am oprit si am facut ultima butoneala si a fost super pe fata da tot aiurea pe spate. Pe romaneste dupa ce am facut suspensia fata ok am foat mai rapid ca primul pluton (ala mai rapid dintre toti) - am mers cu cum 790-ul (eu conducand) nu credeam ca pot merge in felul asta - eu pe cine nu outeam sa prind acuma nu ma putea prinde pe mine. Kg in minus sunt evidente, ca avantaj si dezavantaj ca nu e doar plus. La suspensii trebuie sa lucrez mult pana fac u nsetup corect - da ma gandesc sa merg la un ateleier WP si sa imi faca pe nevoie si greutatea mea. Fata trece peste orice fara stress acolo unde cu 790 staim ca tre sa o iau incet sau ma ia dracu si strang bine din buci. Spatele nu am reusit sa il fac sa coopereze deci a trebuit sa merg aproape compelt stand pe sa - da nu am simtit ca am avut un mare mare handicap facnand asta. Dar cand ma ridicam trebuia sa am grija ca fundu ma arunca si fata parea ca nu am nici un control. Musai trebuie sa imi montez amortizor de ghidon. Gumele astea adereneta maxima, nu vroiai sa aluence nici de-a dracu, atuncea cand rupeau aderenta era aproape instant si fara sa imi dau seama ca se va intampla. Pe strada pana la 100 nici o problema. Am pus in prima zi 1.6 bar si am lasat asa M-am dat cu Kowe 800x - am recunoscut motorul imediat de pe 790 - pe scurt motoreta aia la banii aia e un no braier daca vrei ceva de genul asta. Am mers si cu 450-ul da nu comentez ca am mers doar pe strada pe niste drumuri forte serpuite, si nu se pune, aia trebuie testata in padure - oamenii au oferit fara problema sa o iau sa ma duc in padure. da in fiecare zi eram doar mai obosit si sincer nu imi mai prea venea s aies din nou, ca era bien de mers de la bivuac la prima padure. Aicea m-am dus eu cu coelgu in ultima zi dupa ce am termina tura, eu am ramas pe rezerva si el a obosit la urcare asta care era asa mullt si cu curbe stranse si nu se mai oprea. Am coborat dupa el si evident in loc sa am grija am inceput sa fac misto si m-am dat pe joc de m-am rostogolit ca bolovanul de trei ori de nu mi-a mai trebuit nimic dupa. Am facut schimb cu T7 asta, care are bagat in suspensii cam cat costa motorul, fata e un vis frumos de vara da spatele nu ii face fata, si tipul e dezamagit de ce i-a iesit la spate. Sunt mega surprins cat de misto este motorul de la T7, doamne cat de fin si constant este, la fel si cutia, cu 1 mergeam mult si agresiv, impresionat - dar restul motorului nope. Cred ca daca pui pe un 790/890 motorul de t7 e combinatia perfecta. Poze adunate
  3. merci! De apreciat! Posibil ca în trei ani la RAC sa fi făcut ceva combinații mai multe de trasee, doar ca acolo se fac în graba și când e o vedere faina, doar cât rup o secunda sa dau un ochi și gata. Azi noapte am ajuns în ro, pentru raliul de la Tg jiu
  4. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Amortizorul de ghidon de la WP
  5. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Pentru prima data când o sa folosesc, am fost deschis sa încerc altceva după mult mitas09 care din punctul meu de vedere a făcu o treaba perfect pentru o guma care mergea bine pe strada și nu ma lasă la greu pe.off. Cu tracker sa vad când dau de asfalt, un pic emoții în teorie. În prima mie de km pe asfalt 99% am cam resimțit gâdilatul încheieturilor de la vibrații. Odată cu protectile de ghidon ma aștept sa mai preia din problema, împreună cu gumele astea sper sa nu maisimt prea multe. La 790 nu am simțit nevoia neam de asa ceva.
  6. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Bun Am rezolvat câteva Scărițe, ca alea originale sunt scandalos de scurte Amortizor ghidon Protecții ghidon alu Scut de doamne ajuta Protecții radiator Rack, da o sa iau și placa ca un pic pa.limta de mic Bușon benzina înălțat Protecțiile la capace Gume mai de tavaleala și cam asta acuma Tobă ce am luat a venit cu prindere greșită.. tre sa le zic la aia îmi trimită dracu ce trebuie. Am.luat și Amortizor de ghidon Scott da nu am găsit prindere potrivita.. aiurea Cel mai rău caz trebuie sa iau alt tripleclamp da sper sa nu ca o sa fie gălăgie de scump. Momentan telefonul o sa stea mai bine. Pana aleg ce tableta și telecomanda.. am timp pana la anu.
  7. hora09

    X ADV 750

    Ok, deci ceea ce credeam se confirma prin altii, da atuncea, care e intenția unui scuter de 750cc? Ca numa de oraș? Nu prea îmi vine sa cred
  8. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Am.avut bafta sa întâlnesc un francez care tocmai venise la service, inopinat. Tocmai venise din China, prin Stanuri, în drum spre casa. 4 luni ceva de genu aprox 30k, solo. De aia montat extra rezervoare. Suspensia zicea ca e vis, mergi tare peste orice cu alte cuvinte. Nu am avut mult timp de vorbit, s-a bucurat ca a dat de cineva sa îl întrebe de sănătate pe graiul lui, da omu vroia sa se întoarcă la hotel, presupun ca se bucura de un pat. Este destul de nou pe motor, zicea ca doar de câțiva ani. Dar de-a lungul vieții a făcu ture cu bicicleta cu nevasta SUA sumnord sud, Europa între tari, prin africa. Întotdeauna am admirat spiritul asta la mulți francezi, de aventurieri, în adevăratul sens al cuvântului. Noi de pe noi în pantaloni pe forul asta cu valoare minima spre zero la sfârșitul zilei și niște oameni aduna experiente de-o viata greu de egalat, fără Tam Tam, fără se fie copleșiți de ce li se pune în fața. Cu cortul cel mai mult, hotel doar dacă trebuie, mâncat pe cont propriu și asa cheltuit 1000euro luna în Asia, cel mai scump ii ieșea benzina cu 5 euro plinul.. Dacă l-ați fi văzut, nu dădeați doi lei jumate pe el, în pantaloni, o comas a-și o greaca de piele de strada și o casca ieftină ls2 adventure, la 50 plus ani. Ce om mișto, mergem și el la casa lui din pădure pe Valea Senei, ca să își mai aducă aminte nevastă-sa de el. Oprise ca nu mai avea pinion de prin nu stiu ce stan tot opreste prin parea aia a lumii pe la reprezentante ktm da nimeni nu are nimic acolo pe stoc, o luna jumate asteptare pentru un pinion.. ce povesti faine sa tot aibe omu asta
  9. hora09

    X ADV 750

    Toate bune cu "scuterul" asta, comfort grămadă, arata belea, merge bine, da poziția cu picioarele/genunchii sus nu o înțeleg. Ca orice în viață, dacă ii dai destul timp te obișnuiești. Da voi care aveți și motoreta și scuter, la sfârșitul zilei la drum lung, care poziție e mai buna?
  10. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Am scos bateria timp de 15 min, am umblat la șurubul de la ambreiaje, am eroare în continuare, dar vad ca pot sa apăs pe butoane și sa folosesc meniul. Vad ce fac și la revizie legat de asta. Momentan zilnic după lucru încerc sa bag 200km măcar 150 ca să adun aia o mie Practic ca la Dakar, nici o diferenta Instalarea se face in 5 minute, fara doar si poate isi va face treaba, acuma sa ma orientez de ce dracu de tabelta sa imi iau, am ramas in teroie la Active Tab3 de la samsung si sa imi iau un controller pe ghidon. Priza bricehta sunt interesat sa imi pun ca sa imi pot folosi compresorul. Pana in ziua in care o sa imi iau un turn "serios" zic ca asta o sa isi faca treaba. Minus e ca vant, pe laterale, chiar la urechi , si la viteze medii. Fara pana la 100 era misto, aer curat fara trubulente, acuma cam tot timpul imi vajaie la urechi. Optiune este sa ajung sa fac un alt parbriz, alta forma, o sa vad ce si cum.
×
×
  • Creează nouă...