Jump to content

hora09

Super Membru
  • Content Count

    1,318
  • Joined

  • Last visited

About hora09

  • Rank
    Hr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    KTM 790 Adv

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Recent Profile Visitors

2,472 profile views
  1. hora09

    Nordkapp

    Eu am fost odata la Slobozia, am oprit la Amara si am mancat o ciorba de burta, am cheltuit mai mult ca m-a taxat separat pe ardei, smantana si paine... Trecand peste glumele top, vreau sa mearga colegu cu 500 coco si sa ne dea peste nas ca a reusit, atentie! am zis bine: "a reusit" si fara sa ne traga pe sfoara
  2. Schimbat filtru de aer preventiv la 4k si un pic, 1k+ pe asflat restul inafara. Cantiatea de ulei in box si de praf inafara filtrului sunt foarte accentuate de blitz. In realitate cand am sters uleiul abea a patat o carpa si praful extraordinar de fin si intr-un strat aproape transparent. Nu este ulei in cealata parte a filtrului si praf in box. Am inlcouit tot cu oem de hartie, pe viitor poate incer si altceva, daca nu face fata asta pe unde merg. Ca sa fie am comandat doua prefiltre pentru tuburile prin care e tras aerul, alea cand or veni si ele.
  3. Salut, Cea mai buna si impartiala concluzie o sa fie trasa de tine dupa ce te pui pe ambele motoare, mai bine daca reusesti sa dai si o tura cu ele. Fiecare o sa aibe o parere, orienteaza-te pe ce te face pe tine sa te simtit mai bine (orice ar include asta) Inghesuit si cocosat ai sa fii pe amandoua la inaltimea ta.. Presupunand ca le ei second, imi imaginez caci cautarea se va limita la ce este disponibil pe piata si care este starea agregatului. La lucru in parcare am un duke 125 care e abandonat de cel putin 3 ani si sunt surprins ca nu e de fapt mai mic. Bafta!
  4. Azi am schimbat placa si am luat pt o zi mobra asta mare. In concluzie: misto agregajul, super motor, cuplu sanatos de jos, fin si la 2000 ture (pai fata de a mea care incepi sa te intelegi la 4000) super frana de motor, frane ok (sunt mai impresionat de ale mele). Nu se simte greutatea, parca ar fi un super moto mare, manevrabilitate excelenta si la viteza minima. Suspensiile alea sunt fix pix... nu inteleg nimic cand schimb in setari, la fel si la altii, ma pot lipsi complet. Bordul considerabil mai mare fata de a mea si cu dpi mai mare, se vede. Are indicator semnalizare stanga dreapta nu ca 790 care nu are asa ceva!! Ca la cea mai ieftina versiune de dacia nova.. si avarii.. care din nou 790.. fara. Aerodinamica ok, la mine tot trebuie parbriz mai inalt sau deflector. Putere, cuplu, viteza si foarte echilibrata, nu zici ca esti pe atata motoru. Sincer nu regret de loc ca nu am luat-o (era pe lista scurta) Im special ca poti inchiria motoare mari daca chiar vrei sa faci ture lungi prin eu pe sosea. Intre 1290, gs si tiger1200.. tot tricilindru ar fi unde as pune banii.
  5. Gumele erau programate sa ajunga vineri, aparent vedem daca o sa fie vinerea viitoare. Acuma unde ma opresc sa mai trag sufletu, o hidratare mai trag o poza, ca e de bon ton. Altfel pe unde e porcaiala, greu, obstacole, emotii, alea alea nu stau sa "poza"; imi place sa inghit toate treburile astea misto fara pauza de instagram, ramane totul inregistrat la mine in calculator. GoPro si dinastea zic pas, am inca versiunea 1 luata fix cand a aparut.. merge! Da nu am chef sa dau multe sute euro pe ceva care practic imi creaza disconfort, plus ca netu e tot timpu plin de chestii care sunt peste/bat ce ai avea tu. Nu am abuzat de mobra, deci nu am ajuns sa dau cu suspensiiile pana in capat, cand trac peste copaci cazuti prefer sa imi fac rampe cu alti busteni si sa trec pe langa motor, etc, asta in ideea ca momentan R-ul nu se justifica, insa se justifica poate dupa cum utilizez motoru: din oras merg direct pe traseu si inapoi acasa, deci asfaltul e doar de tranzit. Am sa vreau sa ajung sa conduc R, au la dealer, da nu cred ca sunt dispusi sa il iau o zi si sa il zgarii si dinastea..
  6. Aschii infipte in cizma. Traiasca cine o inceput sa faca cizme din materialle dure.
  7. Nu starneste ca au preturi inca ridicate. Se adreseaza la un tip de consumator cu o anumita gandire care reprezinta o fasie inexistenta intr-un grafic. Cand am luat eu o veste cu airbag, pe meleaguri locale se uita lumea ca la urs la mi e, nu stia sa zica ca o fi bine sau sa dea cu o piatra dupa mine. Cu cat mergi mai adanc in tari care au traditie in a avea apa calda de la robinet, lucrurile se linistesc. Insa si acolo ai sa vezi rar acest tip de produs, fie veste fie incorporat. Plus ca este o siguranta pasiva, deci intre 500 si 1000+coco purtati dupa tine ca lantu de haur la gat. Cu timpu o sa fie din ce in ce mai intalnite pana o sa faca ue reglemntare la echipament de strada cu airbag integrat.
  8. tobele de la sc sunt belea. Eu mai astept sa scot cat alizatoru, ca daca o fac raman fara garantie..
  9. Sunt doua firme care aduc produse de la vanasche, una in DE si cealalta din NL, nu gasesc siturile la prima cautare, trebuie sapat dupa ele. Eu tot cu ram-ul pe ghidon merg, nu prea ma grabesc sa schimb pozita telefonului
  10. R-ul se potrivea cel mai bine. Insa intentia nu a fost de a lua motor sa ma dau pe off. Mi-a placut S-ul si am luat, dupa am vazut ce misto e pe off si imi adaptez echipamentul si tot ce vine la pachet. Nu regret de loc S-ul, ca dupa frecat ca tractoru prin padure ies pe strada si merg ca si cu un naked de 600, asa fain merge. Imi trebuie ghidon mai inalt, posibil cel de pe super enduro R sa fie o alegere, chiar si cu rasere tot stau cam aplecat. Oglinzi de enduro sa se plieze, ca imi dau cu alea originale de toti copacii si imi flendura de ma enerveaza, programat la schimbat gume sunt, scarite un pic mai joase nu cred ca mi-ar strica, scut mai serios care vine si peste rezervor. Dar toate astea sunt cascaval si le iau si eu pe rand. Legat de ce stricacuni, am tendinta sa o las jos cel putin o data pe tura, de la dat drumu ca sa nu fortez sa o tin, la infipt direct de la 30Km/ora in pamant. Pana acuma doar superfciale zgarieturi. Cade pe protectie rezervor, si ghidon [pana acuma protectia de plastic a facut fata]
  11. Sunt in asteptarea noilor adidaşi...
×
×
  • Create New...