Jump to content

hora09

Super Membru
  • Posts

    1,787
  • Joined

  • Last visited

About hora09

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Recent Profile Visitors

3,643 profile views

hora09's Achievements

  1. In ultimile saptamani am fost mai rar, tot tras pistoale, da m-am cam plictisit, Ultima data am schimbat foaia, toate trase de la distanta max: Astra STG4 Super treaba, se tine bine, se simte bine, trage la "fix", imi place! e barbateasca! Din nou Dragunov, o mare placere! M14, varianta ca in prezentare dar si cu trepied atasat. 10 boabe trase in 2x2cm, cele mai multe suprapuse, face ca Dragunovul sa para din alt secol Steyer AUG De cand vroiam sa trag cu asta!! De cand jucam eu CS :)) Foarte usor de manevrat, grupare ca la carte la prima vedre. Insa ca toate armele cu corpul din plastice: arata misto rau da se simt aiurea la pus mana pe ele, na.. Glauberyt Se vede patternul de smg Am mai tras din nou cu Scrpio - excellent, si cu MP5 care din pacate de data asta se bloca una-n-truna; injura instructorul ca la usoa cortului ca cacams pe ele de Stanuri si toate tarile Stan ca sunt de (cuvant urat) ca fac arme de (cuvant urat) :)) Am terminat cu pistol si pump action shotgun, da asta asa, de tras cortina.
  2. @ioio_viola sa stii ca la tine ma gandeam cand am postat , e ce trebuie tata! Am scris acuma la Duust (dealerul local ktm), o sa imi trimita cat vor pe S si R, cum stiu revin. Man! Inafara ca stim (cred) cu totii, ca 1290 are o putere ridicola pentru un motor sport touring sau unde vrei sa il bagi in ce categorie; zicea marketingul ktm ca a 90% ceva de genul noua, eu pot sa confirm prin: aia veche nu mi-a placut neam, pe asta noua.. mi se pune pe suflet un pic ca nu am puterea arogantei. Cum dracu sa pleci asa direct din parcare pe ea si sa poti zice ca esti un strom de 650 sau ceva de genu, asta asa sa nu o compar cu alte ktm. Deci nu se simte greutate nici unde: la plecat, la intors pe loc, in mers oras e gluma, sa nu mai zicem pe drum. Am mers prea mult prin trafic pe intrari/iesiri in autostrada, ca sambata dimineata pleaca toti. Fara exagerare o manevrez mai usor decat pe a mea in aglomeratia aia, intre masini. Este mult mai (evident!) fin la toate manevrele mici si multe. Nu a fost un moement sa ma lupt, chinui, sa imi puna probleme. Acel rezervor tip 790 este exact ce trebuia, si ma cam asteptam. Stau mai bine "la voal" fata de fostul model si prabrizul original face treaba mai buna acuma. Displayul clar este la zi, mi-a trebuit 2 minute si staim tot unde este, cum ajung, cum iest, etc. Butoanele nu ma omaoara, parca se simt mai bine alea vechi.. na, fix pix pentru multi. E foarte bine ca are cel putini doua presucrtari care le poti customiza (ca la a mea - faca viata super usoara). Tot timpul am zis, pe toate motoarele ce am fost cu suspensie "electronica" ca nu am vazut diferenta; si foarte sincer, no bull shit, chair mi se parea ca dau degeaba din butoane, clar iau in considerare ca nu le-am avut si mers destul ca sa descoper de ce ar mertia. Ei! de data asta a fost magic, eram eu in Sport cu suspensia si am intrat pe un drum cu dale de-ampulea rau, genu de drum de zici ca iti desurubeaza motorul.. ba si mi-am adus aminte si am zis hai sa o schimb pe Confort! Bai oameni buni.. da-o dracu de treba de la rahat la apasare de buton s-a facut ca persul pe perne.. mi-a ramas creierul pe loc un pic. Imi palace saua!, da plm fata de 790 ajungi sa iti palca orice banca STB. Prima data cand m-am dat cu CC a fost in 2019, pana atuncea saracia de mine nu a avut ocazia, si mi s-a parut ceva fenomenal, cate drumuri de autorstrada erau parcurse in linsite daca aveam eu ala, ma gandeam atuncea. Clar am luat CC pe motorul meu, si la orice motor de este si de strada, nici nu imi bat capu sa ma gandesc sa fie fara. Dar acuma in anul de gratie 2021 am mers prima data cu CC adaptiv... bai! din nou, oameni buni! tehnologia este mierea sufletului, am ramasa indragostit de cel mai plictisitor lucru posibil, in special la un motor. Parca mi s-a luat o pacla de pe ochi si mi-am dat seama ca de acum parcurusul autostrazilor o sa fie foarte, foarte comod! Si cat de bine raspunde si nu se simte naspa in accelreat franat, fara gluma, mai bine ca la masina mea (zic a mea ca nu am mertzan sau ceva macar pe langa premium..). Eu merg incet cu motorul meu, pentru ca motive, acuma cu gumele noi, si mai incet. Cum am prins liber pe sosea cu 1290, atata aderenalina simteam cum imi curge prin venele mainilor de la un moment dat mi s-a facut un pic cam nasol (vroaim sa zic rau) si am lasat-o (si) mai moale. Da motoru asta iti lungeste mainile daca nu esti atent. Pentru ca mers cu viteza - a trebuit sa ma infig si in frana ca panica! era cam nasoala treaba), are frane sa tina piept cu cat mult peste 2XX merge fara nici o jena! Nu stiu ce sa zic.. pentru cum stau pe ea, si pentru ca se simte cu 100 kile mai usor decat arata si pentru ca se manevreaza de nu te-ai astepta, pentru mine este cam Regina la categoria big ass expensive bikes. Vorbeam acasa cu doamna, s-a prins repede ca am creierul in pioneze, nu m-am intros de la nimic sa ma puna asa pe ganduri si in acelasi timp cu zambet si vrajit de un fier. Zicea super relax: "pai e clar, o iei pe aia, dupa o vinzi pe asta (790)". Dar nu.. sunt prea incantat de ce fac cu 790, si eu tot visez ca 990 o sa fie urmatoarea nebunie. @ioio_viola 1290 Super Adventure S 77700 PLN - 17.000 Euro (for order) 1290 Super Adventure R 80500 PLN - 17.650 Euro (I have one on stock) @_Raul_ Ca si pe tine te intereseaza
  3. Pain daca o fi pe undeva unde sunt preturile la modelele lor de stradă, adică 10k -12k cred ca o sa fie bine. Între t7 si 890, la fix, cu banii si cu ce oferă. Vedem si cu Transalpul ce se întâmplă Și pe unde o sa fie plasat. E bine ca sunt opțiuni, e bine ca se aduc modele noi in categoria asta foarte populară. Ca aspect, man.. din fata e mai bine ca 790/890. Mai vin si ăștia cu ceva cu un design cu un pic de cohones, sa nu fie si asta la.fel ca celelalte.
  4. Nu e cu supărare, dacă ar fi să am eu mu_ia așa scumpă A fost un moment în care mi-a fost așa.. hmm, pus pe gânduri, de ce nu am/fac să am, buget/uri mai sănătoase/generoase, sa pot face o aroganță de genul fără să stau pe gânduri.
  5. Am zis sa nu mai amân din nou și sa aloc timp sa mă dau cu doamna: De obicei, mai scriam ce imi vine prin cap, da acuma o țin simplu exact cum le-am zis si la magazin: dacă motorul asta exista când cautam sa iau motor nou, pe asta il cumpărăm! No comment, cu tot cu cu prețul piperat full. Am avut-o de la 10 la 14:00, nu am reusit sa termin un rezervor in timpul ăsta, da am mers destul. Mind fuckin blowing!
  6. ai descris 790-ul nu neaparat la ce zici ghidon peste oglinizi da clar nu face nimic perfec mobreta asta, da tine la chestii mai putini neortodoxe pe coclauri si pe drum (sa ai si gume sa permita) ma dau ca si cu un naked de 100cai pam pam
  7. nu pot sa nu intreb de ce, no troll, chiar vreau sa stiu sunt la primul doi in linie, pentru mine.. moementan este doar un alt motor, inclianad sa imi palca V-ul si ma amuza monocilidnrul, trecep la aceasta discutie peste trei si patru in line si nu mai zicem de sase si mai stiu eu ce
  8. Na, eu acuma am vazut, imi place tare. Nu pot sa trag conculiza, decat, cu fiecare video de genul ca e posibil sa imi fi luat mobra nu, neaparat potrivita
  9. Roger Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie.. Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc. Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul Spor la probat spor la cumparat!
  10. Stiu ca vorbesc cu rpm din memorie, asa ca o explic exact cum imi aduc aminte: displayul dreptunghiular, in stanga pe înălțime o bandă care reprezintă rpm, care se continuă și sus pe lățimea display. De la momentul cand rpm pe display "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea. Sper ca explicatia sa fie destul de științifică Ai mai multe modele din care vrei sa alegi? Sau T7 și sănătate?
  11. Din ce tin eu minte nu se mai întâmplă mai nimic de acolo înainte. Da asta o confirma mai bine cine o are. @Speedy.K te pui pe luat una?!
  12. unitatea de la TPMS, fara carcasa evident
  13. 1. FMm de ochi oblic si chestii facute de-anpulea Am comandat altu, pana gasesc unde sa lipesc sau care e termeni corect. Deci, fix portul de încărcare unde umbli cel mai des înafară de butonul on e facuta din cea mai mare sărăcie. 2. Mițaș 09 pentru nikname de cacao cu terminatie in 09 Am mers cu ele pana acasă, scurt. Am luat varianta lungă pe centura sa ajung la un 80ora. Sunt complet diferit de ce am vazut pana acuma. De aștepta dar totusi nu am avut de loc experiența. Nu-i a bună, dau se pice stanga dreapta imediat, frână muci, acuma sa ajung cu ele pe pământ și văd de fapt ce am. 3. M-am băgat (adică presupun ca pot considera participarea acceptată dupa proceduri) la roadbook challange ediția Septembrie. Ca un copil sunt in cap, că o să am.ocazia sa schimb o vorbă, că o să mă dau nu singur, că o glumă. Merci de info mister Sărmâna'
  14. cunostem senzatia, pentru mine, unul, este foarte placuta
  15. Salut Vlad, Ai sa aflii in cuarnd ca ai deschis una din cutiile pandorei pe acest forum: ce ulei? Pana vin pareri mai pertinente (de la utilizatori ai motorului ca al tau), zic: - urmareste recomandarile producatorului - eticheta conteza mai putin (Motul e mare in Ro, inexistent in alte tari UE) - experimenteaza in timp, schimba producatori de ulei si o sa tragi singur concluzia ce ajunge sa se preteze mai bine (asta daca exista o diferetna) - cel mai sanatos obicei este sa schimbi uleiul des (tine si de cum il exploatezi) si totul va fi bine Spor! P.S. Dupa schimb sterge bine bine motorul sau toba de reziduri de ulei. P.S 2 Asa-i ca schimbi si filtru de ulei!?
×
×
  • Create New...