-
Posts
2,034 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Pe malul Vistulei
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen
Profile Fields
-
Motociclete detinute
4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000, 2P 800
-
Interests
Sa fac sa imi fie bine
hora09's Achievements
Community Regular (8/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Tuareg 660 vs Transalp 750
hora09 replied to Speedy.K's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
plus cand o sa fii intr-o situatie cand ii dai ca bezmeticu prin padure si vezi prea tarziu ca e rapa mare acolo unde the indrepti cu curaj, cand te bagi in ambele frane, cu mainile inclestate pe ghidon ca dardaie fundul; si in toata distractia asta dai cu putere in QS in jos - iti dai seama ca nu puteai sa franezi mai bine schimband cu ambreaj am dat o tura si cu moto cu CC adativ... man! deci e genial, acolo unde trebuie doar sa acoperi distanta e lux imbinat cu siguranta cand am inceput sa conduc masina nu aveam cc, cand am avut pe prima cu am zis ca nu mai vreau fara si orice masina trebuia musai sa aibe cc, apoi am luat masina cu cc adaptiv sau cum ii zice de fapt.. amu nu prea mai vreau fara; cand fac poate si peste 30K/an si mult e evident drum lung, nu mai par mofturi sunt chestii de, cum ziceam, siguranta si confort OP ne cam ametesti aicea, mergi tata si ia ceva ca dupa ce esti pe sauna noua nu stiu cat de mult ai sa te uiti inapoi -
Tuareg 660 vs Transalp 750
hora09 replied to Speedy.K's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Plus un ghidon incalzit, sa incalzita, amortizor de ghidon, ca esp si abs vin acuma cam standard - da sunt chiar ceva la mersul de zi cu si si in special la drum lung. Ajuta la comfort, ca despre asta e vorba - si te face mai putin obosit si incordat = mergi mai in siguranta -
designerii care faceu ieri treaba la europa (auto-moto) azi sunt in china, deci de aia arata bine, de cativa ani incoace
-
hora09 changed their profile photo
-
Tuareg 660 vs Transalp 750
hora09 replied to Speedy.K's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/aprilia/tuareg @RedRat te ajuta cu transportul nu sunt sigur, scuze daca mi-a scapat, dar tu ai ajuns sa te dai pe Tuareg si Transalp? ca atata vorba, da treaba se rezolva singura dupa ce te dai cu ele -
Foarte relativ ce inseamna merita. Dar eu zic ca poti sa iti iei o zi sa faci o plimbare relax, orasul vechi care e complet recosntruit dupa razboi cu planurile originale merita. E un exercitiu bun de cum sa construiesti infrastructura turistica in oras si sa o mentii evident. Plus ca plajele sunt toate acolo. Poti sa dai o tura si la Hel, da vezi sa alegi cand nu o fi sarboatare nationala, toata lumea e la plimbare si asta e tara cu multa lume. Daca iti place istoria WW2 ai obiective, inclusiv Westerplatte care e fix acolo. Sub Gdansk este zona numita Kaszuby - frumoasa foc de mers cu motorul ,numa drumuri mici prin dealuri, lacuri si paduri si nu este asa aglomerata. (merg si weekendul ce vine daca vrei sa ne intalnim ) E unde merg de ani de zile cu gandul sa ne mutam acolo (alta poveste). Daca dai mai multe detatalii, pot sa fiu mai specific.
-
Deci De când postal pe fb urmaream tot, fără sa scap nimic, absolut superb pozele cu peisajele respective. Dea tura cu Turcia a voastră, ma scărpinat rău de tot! Merci pentru informațiile din postare!
- 12 replies
-
lasa, ca de aia lucram
-
Misto! Bogatie
-
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/ktm-adventure-ktm-790-adventure-2019-uzywany-dobry-stan-ktm-warszawa-39406-km-ID6GCghB.html
-
Salut, zi ce te-ar interesa sa vezi in Pl, sau ce crezi ca vrei sa vezi, poate te ajut cu ceva idei
-
Turcia 2023 cu Honda CRF 300L
hora09 replied to kaiten's topic in POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Misto! Dau o bere! -
eu zic 100 cu echipament exact, practic nu o simt am pus doar asta nu mai pun placa, am sa improvozez o prindere mai serioasa intre rack si geanta mea - practic caut sa tau un plastic mai gors peforma, pun pe interior si dau sis suruburi sa prind de rack pe langa prindierile originale
-
Asa, deci Mai vreau sa vin si la anu, clar Roadbook Experience e baieteala faina. A fost misto, in fiecare zi traseul crestea usor in dificultate da mai mult in peisaje frumoase. Caldura mare mon cher, pe traseu terminam 3L, cand ajungeam beam aproape 1.5L bere pe loc fara sa simt ca imi trece de esofag; in timpul unei zile consumama 8-9L lejer predoemenat apa si nu ma pisam o data. Din pacate si noapte transpiram fara oprire de caldura. In prima zi la prolog, 60 ceva km, la 3 minute dupa plecare ceva de genu, in primele sleauri urate si acopierite de iarba, m-a aruncat mobra de mi-a trebuit un moment lung sa imi revin, cam 3-4m si aterizat direct pe coapsa si oprit cu spatele in gard cu sarmana ghimpata.. Am plecat in ziua aia cu suspensiile moi tot fata spate si a fost horror, la viteze mici era bine da atat, frustrare ca eu am dat sa merg ca pe 790 si mi-o luam constant. Pe parcurs in fiecare zi mesteream la suspensii pana cand in a ultima zi dupa plecare am oprit si am facut ultima butoneala si a fost super pe fata da tot aiurea pe spate. Pe romaneste dupa ce am facut suspensia fata ok am foat mai rapid ca primul pluton (ala mai rapid dintre toti) - am mers cu cum 790-ul (eu conducand) nu credeam ca pot merge in felul asta - eu pe cine nu outeam sa prind acuma nu ma putea prinde pe mine. Kg in minus sunt evidente, ca avantaj si dezavantaj ca nu e doar plus. La suspensii trebuie sa lucrez mult pana fac u nsetup corect - da ma gandesc sa merg la un ateleier WP si sa imi faca pe nevoie si greutatea mea. Fata trece peste orice fara stress acolo unde cu 790 staim ca tre sa o iau incet sau ma ia dracu si strang bine din buci. Spatele nu am reusit sa il fac sa coopereze deci a trebuit sa merg aproape compelt stand pe sa - da nu am simtit ca am avut un mare mare handicap facnand asta. Dar cand ma ridicam trebuia sa am grija ca fundu ma arunca si fata parea ca nu am nici un control. Musai trebuie sa imi montez amortizor de ghidon. Gumele astea adereneta maxima, nu vroiai sa aluence nici de-a dracu, atuncea cand rupeau aderenta era aproape instant si fara sa imi dau seama ca se va intampla. Pe strada pana la 100 nici o problema. Am pus in prima zi 1.6 bar si am lasat asa M-am dat cu Kowe 800x - am recunoscut motorul imediat de pe 790 - pe scurt motoreta aia la banii aia e un no braier daca vrei ceva de genul asta. Am mers si cu 450-ul da nu comentez ca am mers doar pe strada pe niste drumuri forte serpuite, si nu se pune, aia trebuie testata in padure - oamenii au oferit fara problema sa o iau sa ma duc in padure. da in fiecare zi eram doar mai obosit si sincer nu imi mai prea venea s aies din nou, ca era bien de mers de la bivuac la prima padure. Aicea m-am dus eu cu coelgu in ultima zi dupa ce am termina tura, eu am ramas pe rezerva si el a obosit la urcare asta care era asa mullt si cu curbe stranse si nu se mai oprea. Am coborat dupa el si evident in loc sa am grija am inceput sa fac misto si m-am dat pe joc de m-am rostogolit ca bolovanul de trei ori de nu mi-a mai trebuit nimic dupa. Am facut schimb cu T7 asta, care are bagat in suspensii cam cat costa motorul, fata e un vis frumos de vara da spatele nu ii face fata, si tipul e dezamagit de ce i-a iesit la spate. Sunt mega surprins cat de misto este motorul de la T7, doamne cat de fin si constant este, la fel si cutia, cu 1 mergeam mult si agresiv, impresionat - dar restul motorului nope. Cred ca daca pui pe un 790/890 motorul de t7 e combinatia perfecta. Poze adunate