Jump to content

hora09

Super Membru
  • Posts

    1,821
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe malul Vistulei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000
  • Interests
    Sa fac sa imi fie bine

Recent Profile Visitors

3,872 profile views

hora09's Achievements

  1. Hehe Ai vazut! Din toata discutia nu ai zis ce culture o sa fie mobra, parol ca o sa fie mai relevant fata de ce protecție de chiuloasa alegi. Digital sau sub formă de catalog (tre sa dai o comanda dupa care iti livrează biblia), TT are multe pagini dedicate TerenStradă si iti faci sigur o imagine la ce iti lipsește. Mai curat ar fi să iei tot ce se poate si cu timpu tragi singur concluzia la ce se merită sau nu.
  2. am fost recent in Ro, prima data cu masina dupa multi ani, in Bucuresti am reusit sa imi sfut o janta, un cauciuci a luat cu drag un ditamai surubu (noroc cu runflat) si masina mea tootusi inca noua nu troncandeau plasticele pana sa "ma dau" mioritic. legat de fara motorina.. da, 100% :), am avut din pacate si masini de camionagii (a nu se lua ca insulta munca soferului de camion); dar "prima linie" facea referire doar la motare in cazul asta ce a fost mai trist, inafara de disperarea mea de a merge cu gume care au profil minim.., folosit benzina de 100, la pompele unde vroia neaparat angajatul sa imi pompeze el.. la unison erau mirati cand ziceam 100 si de feicare intrebau de cati lei.. pe de alta parte nu am baga in viata mea combustibil care are la pompa valoarea de 7 lei a! am bagat acuma o suta de ani un plin pe autostrada in uk, ca halea alfa aia destul, a fost o avere plinul ala.. horror revenid la subiect, sa lasi un moment ca "organismul sa inceapa sa lucreze" e semn de bun simt fata de agregatul pe care il exploatezi.
  3. Am avut doar motoare pe injectie, la toate din prima zi (noi sau second) am stat alea 1-2 min pana cel putin am avut prima linie pe display "plina" de la temperatura. La masina fac la fel, orice motor ar avea.
  4. norocul meu intreb: pot sa pun power plate peste noul airbox?
  5. Hai ca eu tot sper sa ziceti ca de fapt nu se merita neaparat, sa imi mut banii dintr-un buzunar in altul si sa zic ca am facut-o si pe asta
  6. pai omu ne-a lasat indiciul, acuma cine nu a calacat pe la Faaker See..
  7. A! Eu nu ziceam de șa, ci de motorul fiind mic de fel, per total. Arăt ca ursu la circ pe tricicletă. Om vedea noi ce si cum. Dar sa raspund la întrebarea inițială, da 690 era mai bine, a nu se citi ca ma plâng.
  8. Ies tot prea rar din păcate, că as fi numa "pe afară", da părinții nu au avut chef sa fie milionari ca eu sa o ard aiurea.. Pe viitor, la cum folosesc motorul, ori un posibil nou ktm de 500cc, gen cum e 790 adică la zi cu toate da mult mai ușor, sau un AJP. Ma tot gandesc cum o sa imi continui activitatea pe motor. Nu ma atrage honda de 300cc spre exemplu, imi intră în poponeata, prea sărăcie pe drum si parcă iară un motor din epoca trecută. Asta daca nu ma ia dracii si ma pun doar pe șosea, înapoi, si iau un nou 1290 si gata. Oricum, anu viitor iară se apropie prea repede, mintea mea nu stă la schimbat motorul. Da ortezele alea sa ajung sa le iau neapărat si un scut serios. Ca ne având suspensie serioasă de R am ajuns sa dau cu burta de pământ mai des cand ii dau mai tare.
  9. Partea bună e că au fost 25grade si soare, tura de peste 100km pe off, da lejereală. Partea de cacao e ca mi-am luxat o gleznă, cred ca daca nu aveam ghetele astea era altcumva situația.. Oricum, doare ca dracu!
  10. Sa te bucuri de ea si sa ai parte doar de drumuri bune! Pe mine mă interesează mai mult cand te dai pe-o roată?! Restul e can can
  11. Unice in cazul in care nu mergi prea departe sa vezi cum e "si la altii"
×
×
  • Create New...