Sari la conținut

Radu-Ionut Ciugulea

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

375 citiri profil

Radu-Ionut Ciugulea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu am nici un interes sa mint, interesul meu era sa am motoreta reparata ... hai un surub pus mai aiurea inteleg dar aici a fost total bataie de joc ... in afara de amortizoare care deocamdata nu pare ca ar curge si-au bagat la propriu picioarele in ea, mi-au stricat niste lucruri etc ... voi pune linkuri mai tarziu cu devizul, bonul si suruburile cu pricina. » Post actualizat in 29 Jun 2016 05:30 ZZTOP, poti citi pe pro-bike acelasi topic deschis tot de mine ... acolo am user de 7 ani, inca o data nu am nici un interes sa mint si mi-am consumat din timp sa va scriu pentru a fi voi atenti pe viitor cu ei, atat! » Post actualizat in 29 Jun 2016 05:35 voi posta eventual un filmulet pe youtube cu "reparatiile" si voi atasa de asemenea bonul, devizul
  2. Salutari, Am sa scriu despre experienta mea cu SC. BARDAK MOTOR SRL din Clinceni, Ilfov. Pe 27.06.2016 i-am sunat si m-am interesat despre: 1. service amortizoare; 2. gresare rulmenti jug. Mi s-a comunicat totalul de 350 lei. A doua zi, am lasat motocicleta la ei si i-am rugat in plus sa mai faca pe cat posibil: 3. cand dau jos amortizoarele avand acces la cablurile electrice sa verifice de ce uneori se reseteaza bordul [ fir intrerupt etc ] 4. sa schimbe becul de stop pe frana 5. sa puna 2 suruburi la aripa spate Dupa 4-5 ore am fost sunat ca au rezolvat inclusiv partea electrica si este gata. Totalul comunicat prin telefon de 350 lei pentru service amortizoare+gresat jug a devenit doar subtotal, la acesta trebuind sa se adauge TVA ul care a fost omis prin telefon ... le-am spus ca mi se pare anapoda din moment ce am vorbit de total asa ca s-a gasit solutia taierii unui bon de 125 lei pentru piese desi am platit in total 470 lei [ 350 lei + 120 lei punctele 3,4,5]. Bun... am batzait nitel ghidonul mi s-a parut mai bine, m-am bucurat de partea electrica care parea rezolvata initial si am plecat. Pe drum auzeam uneori o bataie ciudata, necunoscuta pana atunci si am constatat ca rupsesera una dintre prinderile tablei de protectie de pe esapament ... Dupa aproximativ 20 km m-a lovit in picior ceva ce s-a dovedit ulterior a fi unul dintre suruburile superioare ale amortizorului stang. Partea electrica a revenit foarte curand precum era nefiind corect reparata dar atent taxata. Suruburile, cele doua [ punctul 5 ] au fost instalate precum urmeaza: cel din dreapta strans foarte mult si prea lung asa incat aproape a iesit prin carena spate - partea superioara, stramband plasticul iar cel din dreapta fie nu e suficient strans fie este mai scurt si nu a reusit sa impinga carena. Acum cand dau ghidonul spre dreapta maxim, se accelereaza automat: au tras cablul de acceleratie precum au efectuat intreaga lucrare: IN SCARBA... altfel chiar nu pot descrie modul lor de lucru. asadar au rezolvat cu bine : 2+4 si au defectat: protectia esapamentului, acceleratia si o carena acolo ca deh Poate altii au avut experiente mai bune cu dumnealor "profesionistii", poate lucreaza cu atentie in functie de tipul motocicletei iar amarata mea Yamaha XT 125x merita facuta asa: "lasam surburile de la amortizoare sa falfaie-n drum, dar cele de la aripa spate le-nfigem sa treaca prin carena; trage cablul ala de acceleratie da-l in.... , da-i acolo o picatura de ulei in jug, hai sa miscam nitel firele astea sa scapam si de electrica si gata 470 lei .... din care platim impozit la 125 lei si hai la somn apoi linistiti ca ce ni se rupe noua ca zboara suruburile cu sau fara amortizoare-n drum, am reusit si fiscalu am facut treaba azi, mai departe." Atentie mare, verificati foarte foarte bine lucrarea si cat de bine sunt stranse: roata, amortizoare etc , ca nu se stie ce poate zbura dinspre Bardak. Numai bine, Radu C
×
×
  • Creează nouă...