Sari la conținut

Alexcris

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Cbr 600 f4
  • Numar Moto
    T993DJO

Alexcris's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
  2. Pantera2006...arata-mi, te rog, unde stau prost cu gramatica. Da...vad ca am pus "m" in loc de "n" dar asta pt ca scriu de pe telefon, repede, cu o mana putin bandajata. Dar nu cred ca lispesc cratime, sau nu folosesc nu stiu cati "i" sau alte gave de genu'. Multumesc! » Post actualizat in 14 Aug 2016 11:47 Nu cred ca se aude vreun "pufait"... Dar zic asta pt ca aveam la masina racordul flexibil spart de abia se vedea si suna motorul foarte aiurea. Dupa inlocuirea acestuia totul a revenit la normal...
  3. Sper sa nu aiba probleme ce ar duce la inlocuirea lui. Mai sper sa fie una din variantele ramase...gen intinzatorul sau garniturile galeriei de evacuare. De puterea motorului...consider ca ma pot limita... personal nu consider ca daca imi achizitionam ceva mai mic rezolvam ceva. Nu sunt teribilist, nu incerc sa vad "cat baga". Pur si simplu ma plimb sa ma relaxez. Stiu...unii ar putea spune ca ma puteam relaxa si pe un 125...dar prefer sa stiu ca daca vreau sa depasesc ceva o pot face in siguranta » Post actualizat in 13 Aug 2016 20:39 Din acelasi motoiv am si masina cu motor mare dar nu stiu daca am rulat cu o viteza mai mare de 160 km/h cu ea:))
  4. Istoria autovehiculului este foarte verificabila aici. Nu poti da km inapoi. Pe fiecare certificat MOT (ITP) apare numarul de mile. Motorul l-am luat de la particular. Experienta aproape 0...primul motor detinut. Locuiesc in Walsall...N de Birmingham » Post actualizat in 13 Aug 2016 18:17 Ieri am schimbat uleiul dar n-am avut prea mult timp de "plimbare". Azi l-am scos la o tura mai lunga si este o usoara imbunatatire in mersul lui...
  5. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Bujiile sunt noi. De functionarea motorului nu stiu ce sa spun. Trage bine...foarte bine. Porneste f bine si la rece si la cald. Am uitat sa precizez ca pe langa sunetul ala de rulment e oarecum combinat cu un zâzâit electric... Mi se mai pare ca sunt momente (la relanti) cand pe toba ies gazele cu o presiune mai mare. Nu cred ca ar putea sa fie vorba de sitele din toba...suna diferit. Daca ma adaugati pe fb (Alexandru Cristache) va pot sa si niste filmulete in care se aude sunetul... » Post actualizat in 13 Aug 2016 15:29 Ps: Banzay...cred ca filtrul de benzima era original. Era negru inauntru...
  6. Salutare tuturor! Pt inceput m-as prezenta. Sunt Alex, originar din Ploiesti, momentan plecat in Anglia. Aici mi-am achizitionat o Honda cbr 600 f4 din '99...avand un rulaj de 20.000 mile. Pentru ca mecanicii de aici sunt idioti si delasatori apelez la voi pentru niste sfaturi. Revenind...Am luat motorul...toate bune si frumoasa...suna bine...mai putin un tacanit (ca de tacheti). A treia zi de la cumparare fost cu el intr-un service pt schimbul de ulei, filtre, bujii. Am aflat cu stupoare ca aici e ceva normal sa schimbi uleiul dar sa nu schimbi si filtrul. Mi s-a spus ca acel tacanit este datorita jocului in supape si am plecat cu gandul a ma intoarce la cateva zile sa rezolv si problema asta. Nu m-am intors tot la serice-ul ala pt ca inteligentii au uitat sa-mi (cuvant urat) 2 suruburi la o carena. 2 -3 zile dupa schimbul de ulei si toate cele...motorul a sunat impecabil, dupa care a inceput sa sune a drujba...camion..betoniera. Am apelat la alt mecanit care a confirmat ca este vorba de jocul in supape...mi le-a reglat...la fel. A sunat f bine 2-3 zile si a inceput iar distractia. Ieri, cu gandul ca poate nu ii place uleiu folosit la primul service, (recunosc ca nu stiu ce i-a pus...prostia mea)...m-am apucat singurel si i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Filtrul este original, uleiul este Castrol 10₩ 40 semi sintetic. O mare parte din sunetul de drujba pe moarte s-a atenuat, la fel si din acel tacanit (care nu este de la jocul supapelor). Ce am observat este: Cand suna oribil...daca acopar toba, acel tacanit dispare si motorul suna cum ar treb. Ma rog, nu tin mai mult de 3-4 secunde evacuarea acoperita pt ca , logic, se opreste motorul. A doua chestie observata...cand este foarte incins..dupa o lunga perioada petrecuta in trafic aglerat...motorul se aude ca um rulment stricat. Deci zici ca are rulmenti in el. Peste tot am citit ca hondele au probleme cu intinzatorul lantului. Este comandat...urmeaza sa fie schimbat. Am mai citit ceva despre garniturile galeriei de evacuare...care ar putea da si acel tacanit si un zgomot aiurea motorului. Concluzia este ca sunt disperat si nu stiu ce sa-i fac...nimeni nu stie ce are. Ce as mai putea verifica in cazul in care zgomotul nu dispare dupa ce voi schimba si intinzatorul si acele garnituri? Multumesc! » Post actualizat in 13 Aug 2016 13:55 Ps: dupa 4-5k rpm...totul suna extrem de bine.
×
×
  • Creează nouă...