Sari la conținut

Oliviu Crisan

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Drobeta Turnu Severin
  • Motocicleta
    Honda CBR 600rr 2005
  • Numar Moto
    MH 08 RUN

Oliviu Crisan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. tocmai ce am gasit in manual care este procedura de verificare.... pornesc motorul, il las pornit 3-5 minute, il opresc si dupa 2-3 minute se verifica nivelul de ulei cu motorul la drept.... procedura asta nu o stiam, dar nivelul meu de ulei este exact pe mijloc, fara sa pornesc motorul, la rece multumesc pentru idee, maine am sa verific si eu interesant este ca am rulat 400 km cu martorul de ulei aprins in bord.....si nici o problema
  2. Salut băieți. Revin cu informații despre problema mea. Am ledul roșu aprins la lampa de ulei si pe display îmi apare lampa de ulei. Azi am mers iar 2 ore cu motocicleta, merge foarte bine, foarte rotund nu da semne de nici o problema, temperatura motorului în oraș este de 82-90 grade, pe exterior 80-82
  3. nu mi'au atras atentia ca ar fi fost umblate, dar maine ma mai uit odata si iti spun
  4. chiar nu am vazut sa aibe ceva semne motorul, chiar arata bine, nu pare sa fi fost desfacut si nu are nici urme de ulei...urmele de ulei au fost primul lucru care le'am cautat si nu am gasit nimic.
  5. Sunt din Turnu Severin, ce sa zic...orasul nu e cine stie ce. Da, sunt foarte sigur ca e lampa de ulei, stiu ca ceva nu e bun acolo. Motocicleta o am de 2 luni doar ca nu am avut timp sa ies cu ea. Nu stiu cati km are uleiul si nici ce ulei este. Doar erau cu 500ml peste nivel. Spun asta pentru ca am scos tot uleiul din motor si am pus pana la jumate. Am zis ca o sa'l schimb dar vechea scuza....lipsa de timp
  6. lessy, cu tot respectul, dar in orasul meu nu exista service moto sau mecanici. Repet, din cate stiu si eu, daca presiunea de ulei nu ar fi ok, ar trebui sa bata motorul. Azi am rulat cu el aproape 3 ore si nu am avut nici o problema, nici un sunet ciudat...doar ca ma gandesc ca poate e de vina chiar uleiul si ar trebui sa il schimb
  7. daca nu ar fi presiune la ulei, in primele 20 de secunde ar trebui sa bata motorul. In prima faza am crezut ca e senzorul dus, dar avand in vedere ca stand pe loc licare de 2x la 5 secunde iar cand merg sta aprins, inseamna ca face niste diferente. Poate sa nu fie uleiul ok si sa fie asta problema ?
  8. Salut baieti. De curand mi'am cumparat o honda cbr 600rr din 2005. Problema e ca am martorul de ulei aprins in bord. Daca o pornesc, imi palpaie de 2x la interval de 4-5 secunde. Cand rulez imi sta aprins constant. Motorul suna foarte bine si trage foarte bine, uleiul este la jumate intre minim si maxim, presiunea la ulei este ok. Care sa fie problema ? Mentionez ca atunci cand am luat motocicleta, nivelul de ulei era peste maxim, am scos tot uleiul si am pus la loc acelasi ulei dar pana la jumate.
  9. Dupa cum am promis ieri seara, am revenit cu vesti. Dimineata la 7 am fost direct la mobra. In blocul de sigurante aflat pe partea stanga, foarte aproape de releu, nu exista nici o siguranta verde de 30. Dupa 30 minute de cautari am gasit'o chiar langa baterie, sub sa..era intr'un compartiment vecin un manunchi de cabluri, mufate intr'o mica carcasa care mi'a atras atentia...am desfacut'o si ghici ce. O siguranta verde a dracului de prajita )) d'abia am scos'o. Am inlocuit siguranta, am pus bornele la baterie, am pus contactul, pompa de benzina a inceput instant sa lucreze iar cand am apasat starter'ul ....n'aveam suficient curent in baterie ) nu m'am mai apucat sa ii dau curent de la masina....eram pe fuga sa plec la lucru. Dar macar stiu ca functioneaza
  10. maine o sa verific, sper sa scap ieftin. va multumesc, revin cu un raspuns maine seara
  11. pe partea stanga langa releu, se afla sigurantele...acolo o gasesc si pe cea de 30 ?
  12. salut. Detin un cbr 600 rr de 2005. Problema este ca mi se intampla destul de des sa imi moara bateria si cand se intampla ii mai dau curent de la masina. Numai ca azi s'a intamplat sa il las pe un "amic" sa dea curent bateriei....doar ca dupa 2 minute cand m'am dus la el sa vad ce si cum face, am pus contactul si cand sa dau la automat...nimic. Omul imi pusese clestii cu + la - si - la+ . Am pus ulterior clestii unde le era locul adica ++ si -- , bateria s'a incarcat pana la 13.80v si cand ii pun contactul nu se mai intampla nimic. Cum se poate rezolva problema ? de unde incep ?
×
×
  • Creează nouă...