Sari la conținut

Razvan Popa

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://0765798060
  • Yahoo
    poparazvan1991@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SIBIU/ RAMNICU VALCEA
  • Carnet moto din
    06.2012
  • Motocicleta
    Yamaha Virago / Yamaha R1
  • Numar Moto
    VL 13 RZV / VL 01 RZV
  • Club
    Rider independent

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HONDA CBR 600 F4I / HONDA CBR 954

Razvan Popa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pai din moment ce prin punerea la masa a firului de neutral s-a aprins lampa in bord si da la automat eu nu inteleg de ce nu am pornire. Nu inteleg. Sambata ajung la tara unde e acum motocicleta si mai verific una alta. » Post actualizat in 27 Aug 2016 13:56 Deci, masurat continuitati electrice. Am asa. curent ok la switch neutru, curent ok la switch de la ambreiaj, siguranta principala ok, siguranta de ignition ok. Cand apas butonul, nimic.
  2. Da, am scos mufa de la switchul de neutral si am introdus un fir pe care l-am legat la masa. Apoi circuitul s-a deschis, lampa a aparut in bord si daca inainte nu aparea neutral in bord si nu dadea la automat, dupa manevra cu firul lampa de neutral a functionat si la automat da doar ca nu are deloc pornire. Acum ca imi spui ca pe acel circuit de duce la switchul de neutru e curent de plus, intru si mai mult in ceata.
  3. Salut. am pus aparatul de masura sa vad daca switchul are continuitate. Da, ai dreptate nu e senzor, am scris in graba, cautant pe net numele si am gasit in engleza "neutral senzor" de fapt e un switch simplu care inchide si deschide circuitul. » Post actualizat in 22 Aug 2016 15:10 Ai dreptate. Ma scuzi, m-am exprimat gresit. Da, fir de minus de masa. » Post actualizat in 22 Aug 2016 15:15 Nu am studiat schema electrica sa vad cum e circuitul de dat la automat si cum vine curentul de scanteie. Cert e ca dupa ce am schimbat bateria nu mai mergea nici circutiul de neutru si nu dadea la automat. Dupa ce am sarit peste switchul de neutru, am putut da la automat dar degeaba. Deci cumva nu am scanteie. Ca benzina vine de la pompa, ea fiind functionala.
  4. Este posibil. Nu am verificat. Insa cam cum sa fac scurt, montant o baterie. Nu e prima data cand fac asta. » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:06 Pai butonul rosu nu e ON / OFF//orii taie de tot curentu si nu da la automat, ori da ? » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:07 Posibil sa fi tras, ca acolo din borna de plus pleaca doua fire mari din care unu la mai multe cablaje. Chiar nu inteleg unde sa verific cablaje sunt multe acolo langa zona cu sigurantele la baterie » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:08 Senzorul nu mai merge. De accea l-am pacalit cu treaba asta. L-am masurat nu are continuitate . Sa fi facut eu vreun scurt cand am pus bateria si sa fi ars si senzoru? » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:13 Statoru? sa se fi afectat acesta de la un schimb de baterie? Deci ce ma intriga e faptul ca dupa scoaterea bateriei vechi circuitu de deschide neutrul si startul la buton nu functiona. Si cum am pus fir de la senzor la masa, a dat totusi la automat. Cred ca un scurt cumva sau nu am vreo continuitate dar momentan nu dezleg situatia.
  5. Salutari, Poate primesc si eu ceva sfaturi utile sa rezolv problema urmatoare. Bateria de la Yamaha R1 dadea semne de oboseala ( port mereu sub sa , doua cabluri de curent facute de mine pentru a cere eventual ajutor la pornire) si deja devenind aiurea sa cer curent sa o pornesc am decis sa iau o baterie noua. Mentionez in prealabil ca bateria veche am cam distrus-o pentru ca moto porneste relativ greu dar dupa functioneaza ok.( pleaca doar cu socul tras si dupa ce da de vro 4-5 ori peste cap- vechiul proprietar mi-a zis ca trebuie sincronizata carburatia si schimbate bujiile , am mers pe incredere ca este cum zice el, inca nu am rezolvat aceasta problema ) si datorita unui releu de incarcare prost care functiona cand dorea el. Deci ba incarca, ba nu incarca si am reusit sa merg pe baterie kilometri buni. Stiu sigur ca incarca cadn vrea caci am pe bord cuplat la instalatia electrica un voltmetru digital si pot monitoriza oricand in mers incarcarea. Dupa ce am schimbat releul mi-a incarcat corect intre 13,7 si 14.2 in functie deturatie. Cand am vrut sa schimb bateria, am plecat la magazinul de baterii pe moto, totul ok, a pornit m-am dus , toate bune. Dau jos bateria veche, pun bateria noua,cu bornele corect si surpriza, nu apare neutru in bord , fapt care a facut ca butonul de start sa nu aiba nici o reactie. Am gandit ca e problema la senzorul de netru de pe cutie. Am scos mufa lui si am pus un fir de curent legat la masa la un surub langa sa. Neutrul s-a prins in bord si butonul de start functioneaza in sensul ca da la automat. Problema este ca acum nu mai porneste deloc desi da la automat foarte bine. Exclus lipsa de forta a bateriei, caci am legat si la masina si se aude clar cum electromotorul are curent. Totusi desi da la automat ca nebuna nu vrea deloc sa porneasca. Mai mentionez ca toate sigurantele la care am avut acces par ok, le-am masurat si nu sunt arse. In rest pe moto tot ce este electric functioneaza ok ( faruri, claxon, etc). Ce problema ar putea sa fie? Multumesc mult pentru raspunsurile voastre caci eu nu mai inteleg nimic.
×
×
  • Creează nouă...