Jump to content

Razvan Popa

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Razvan Popa

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://0765798060
  • Yahoo
    poparazvan1991@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU/ RAMNICU VALCEA
  • Carnet moto din
    06.2012
  • Motocicleta
    Yamaha Virago / Yamaha R1
  • Numar Moto
    VL 13 RZV / VL 01 RZV
  • Club
    Rider independent

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    HONDA CBR 600 F4I / HONDA CBR 954
  1. Pai din moment ce prin punerea la masa a firului de neutral s-a aprins lampa in bord si da la automat eu nu inteleg de ce nu am pornire. Nu inteleg. Sambata ajung la tara unde e acum motocicleta si mai verific una alta. » Post actualizat in 27 Aug 2016 13:56 Deci, masurat continuitati electrice. Am asa. curent ok la switch neutru, curent ok la switch de la ambreiaj, siguranta principala ok, siguranta de ignition ok. Cand apas butonul, nimic.
  2. Da, am scos mufa de la switchul de neutral si am introdus un fir pe care l-am legat la masa. Apoi circuitul s-a deschis, lampa a aparut in bord si daca inainte nu aparea neutral in bord si nu dadea la automat, dupa manevra cu firul lampa de neutral a functionat si la automat da doar ca nu are deloc pornire. Acum ca imi spui ca pe acel circuit de duce la switchul de neutru e curent de plus, intru si mai mult in ceata.
  3. Salut. am pus aparatul de masura sa vad daca switchul are continuitate. Da, ai dreptate nu e senzor, am scris in graba, cautant pe net numele si am gasit in engleza "neutral senzor" de fapt e un switch simplu care inchide si deschide circuitul. » Post actualizat in 22 Aug 2016 15:10 Ai dreptate. Ma scuzi, m-am exprimat gresit. Da, fir de minus de masa. » Post actualizat in 22 Aug 2016 15:15 Nu am studiat schema electrica sa vad cum e circuitul de dat la automat si cum vine curentul de scanteie. Cert e ca dupa ce am schimbat bateria nu mai mergea nici circutiul de neutru si nu dadea la
  4. Este posibil. Nu am verificat. Insa cam cum sa fac scurt, montant o baterie. Nu e prima data cand fac asta. » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:06 Pai butonul rosu nu e ON / OFF//orii taie de tot curentu si nu da la automat, ori da ? » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:07 Posibil sa fi tras, ca acolo din borna de plus pleaca doua fire mari din care unu la mai multe cablaje. Chiar nu inteleg unde sa verific cablaje sunt multe acolo langa zona cu sigurantele la baterie » Post actualizat in 22 Aug 2016 11:08 Senzorul nu mai merge. De accea l-am pacalit cu treaba asta. L-am masurat nu
  5. Salutari, Poate primesc si eu ceva sfaturi utile sa rezolv problema urmatoare. Bateria de la Yamaha R1 dadea semne de oboseala ( port mereu sub sa , doua cabluri de curent facute de mine pentru a cere eventual ajutor la pornire) si deja devenind aiurea sa cer curent sa o pornesc am decis sa iau o baterie noua. Mentionez in prealabil ca bateria veche am cam distrus-o pentru ca moto porneste relativ greu dar dupa functioneaza ok.( pleaca doar cu socul tras si dupa ce da de vro 4-5 ori peste cap- vechiul proprietar mi-a zis ca trebuie sincronizata carburatia si schimbate bujiile , am m
×
×
  • Create New...