Sari la conținut

Voicu Cosmin

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Petrila
  • Motocicleta
    Honda crf 450 r

Voicu Cosmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu a spus nimeni nimic de plafonarea turatiilor. Dar nici cum mergem eu cu a 2 a și cu nici măcar 15 la ora. Știu ca îi trebe flux de aer,dar se pare ca și turatiile mai înalte ajuta,lucru pe care eu nu îl știam.
  2. Voi avea cea mai mare grija,cred ) , pe viitor voi schimba si acel ax,si se pare ca totusi este invers proportional fata de cum faceam eu,eu mergeam cu a 2 a sau chiar a 3 a ca in mintea mea mai multe ture = se incalzeste mai repede,dar mi-a spus cineva care sa da de 5-6 ani ca turatiile mai multe ajuta pompa de apa,deci tinuta in a 1 a si sa ii dau in gura sa se faca racirea pe aer cum trebe.
  3. Nu inteleg cum sa imi bage apa in motor odata ce imi arunca apa prin gaura aia de jos,nu tocmai de asta arunca pe acolo? ca sa nu bage apa in motor?,la presutupa am schimbat tot infara de ax,care era foarte putin uzat,i-am pus ventilator si s-a rezolvat absolut orice problema. Va multumesc tuturor de sfaturi.
  4. Imi cer scuze de intarziere dar nu am avut acces la internet o perioada de timp,imi scuipa apa pe la la presetupa,inainte imi scuipa pe acolo si cand era rece,si cand era cald,si cand opream motorul inca scuipa,am refacut presetupa iar acuma imi scuipa numa cand e cald,am bagat acel aditiv de racire de la Motul si se pare ca este mai bine,totusi pe viitor voi opta pentru un ventilator sau pentru radiatoare marite.
  5. Astept te rog frumos poza,si va multumesc tuturor de sfaturi.
  6. Mersii,am auzit ceva de antigel dar nu credeam ca ar face foarte mare diferenta. Am inteles ca o solutie toti ceva mai scumpa ar fi cica radiatoare aftermarket.
  7. Salut,sunt foarte proaspat pe forum si nu stiu daca am postat bine,daca nu,va rog anticipat sa ma scuzati.Detin o honda crf450r din anul 2005,imi place foarte mult,se comporta foarte bine,doar ca se pare ca o boala generala la aceste modele e faptul ca se incalzeste foarte repede si imi scuipa apa afara,daca merg cu viteza si se face bine racirea pe aer nu scuipa un strop,dar prin padure nu pot mereu sa merg suficient de tare.Asa ca intrebarea mea ar fi,cum pot solutiona aceasta problema? Nu este grava,dar as prefera sa nu merg mereu cu 2 litrii de apa distilata si antigel in ghiozdan. Am inteles ca ar fi ceva ventilatoare care se pun pe radiator,stie cineva cat sunt de eficiente? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...