Nu vreau sa gafez, dar tre' sa fii (cuvant urat) sa dai 200 RON pe sincronizare carburatoare. Nu este o operatiune atat de complexa incat sa te gandesti daca mecanicul X ti-o poate face sau nu. Nu e ca schimbarea distributiei sau mai stiu eu ce.
Din cat stiu eu e intre 50-80 ron o sincronizare pt carburatoare.
Un semn ca n-ar fi sincronizate ar fi si oscilatiile acului de la turometru, cand e la relanti,dupa ce o pornesti prima oara (daca vorbesc prostii,sa ma corectati).
Cu aceeasi problema ma confrunt si eu (consum ridicat) si cred ca mi se trage tot fie de la sincronizare fie de la reglarea amestecului.
Nici consumul in oras nu-i batut in cuie. In zile aglomerate, de la semafor la semafor,doar treapta 1 si 2, frana, acceleratie,frana, etc......nu te astepta sa scoti 5% sau 6% cat auzi la alti colegi cu CBR.
Oricat am negat in sinea mea ca e nepotrivit un motor sport intr-un ora aglomerat, pana la urma am realizat ca in anumite ore de varf,nici un motor sport nu e practic (se incalzesc,consum mare,manevrabilitate mai redusa, feedback crunt la orice crater din asfalt,etc)