Sari la conținut

pike1988

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    b 44556

pike1988's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut tuturor. Va multumesc pentru raspunsuri. Intotdeauna o placere sa va scriu si sa aflu lucruri noi despre mobra din dotare :-D Le voi lua treptat. Voi schimba lichidul, apoi curata o-ringurile care tin discul cu brake cleaner apoi voi da jos etrierii din nou ca nu cumva sa se fi intepenit vre-un piston de la ultima curatare. Multumesc si abia astept primavara sa ne salutam reciproc pe sosele. Intotdeauna o placere! Toate bune.
  2. Dat seama ...cu micrometrul in mana si masurat cel mai adang loc din disc si comparat valoarea optinuta cu cea din manualul de service. Nu zici rau TwinS. Am mai schimbat si semeringurile de la fruca, si totul facut ca in manual, strans la cuplu, cu agent de lock si adaugat ulei in furca la fel, ca in specificatii. Dureaza atat intr-un atelier unde nu te barie la cap alti vecini mecanici cu idei crete
  3. asa m-am gandit si eu prima data, dar nu, in maneta nu se simt nici-un fel de trepidatii. Este intr-adevar cam "moale" dar nu ajung cu ea la final ca sa am emotii la franare. deasemni, ma gandeasc ca daca ar fi fost ovalizate acest hop / val s-ar fi simtit la fiecare tura a rotii.
  4. Imi cer scuze, nu am precizat ca este modelul fara abs. Prin hop-uri / valuri, adica, tine fixa forta de franare unde pentru o fractiune de secunda "ii da drumul" si imediat inapoi intra iar forta de franare initial. Asta simt pe la viteze de 50km/h pana la oprire
  5. Salut tuturor. As avea si eu nevoie de sfatul vostru in legatura cu o mica situatie/problema la franere a unui Kawasakir ER6N din 2007. Asa cum am pus in titlu, face "valuri" hop-uri la franarea pe fata. Discurile sunt uzate, dar nu au ajuns la pragul de schimbare iar deasemeni nici placutele. Am schimbat lichid de frana asa, curatat pistonasul etrierilor de eventuale mizerii pana "the gum line" nu mai era vizibila. Sunt frane intretinute si totusi nu-mi explic de ce apar aceste hop-uri cand tin nivelul manetei constant iar hop-ul nu este sincronizat cu tura rotii. Adica la viteza mai mare unde sigur roata face 4 ture eu primesc un hop ... Va scriu aici fiindca ma gandesc ca poate cineva dintre voi a mai avut astfel de situatie si ar fi din alta parte ci nu de la dicuri/placute. Va salut cu mult respect.
  6. Asa este, am stat cu emotii dar sunt ok ...maine, poimaine se vor duce la rar cu ea, apoi ma voi putea duce sa o inmatriculez :-D Am plecat cu factura in original si cartea de proprietate a moto-ului acass.
  7. Pasii din fisierul tau imi sunt f clari, doar ca am vazut un alt post in topicul creat special pt aceste situatii, unde spunea ca s-au achimbat conditiile privin radierea moto-ul din italia.
  8. Salut tuturor. Am nevoie de ajutorul vostru in legaturavcu zapaceala asta cu acte pt ca nu mai inteleg nimic. Ce anume mai exact ar tb sa am de la un intermediar/firma de la noi pt inmatricularea unei moto sh din italia cumparata de la o pf. Din cate am inteles imi trebuie asa. Cartea si talonul italianului unde ar tb precizat ca este radiata pt export in ue (daca se mai procedeaza asa) Apoi ctr v-c intre italian si intermediarul de aici/firma in cauza Apoi, factura firmei intermediare si eu unde este inclus si tva-ul. Viza fiscala a firmei pe fisa de inmatriculare si de aici ma pot duce linistit la rar sa-mi scot certificatul de autenticitate. » Post actualizat in 14 Oct 2014 14:07 Iar de aici dupa acest certificat ma pot duce la inmatriculari sa intru in randul motociclistilor. Scuzati dublul post dar acum ec catre firma de la care o cumpar si nu vreau s fac o greseala.
  9. Salut tuturor. Am nevoie de ajutorul vostru in legaturavcu zapaceala asta cu acte pt ca nu mai inteleg nimic. Ce anume mai exact ar tb sa am de la un intermediar/firma de la noi pt inmatricularea unei moto sh din italia cumparata de la o pf. Din cate am inteles imi trebuie asa. Cartea si talonul italianului unde ar tb precizat ca este radiata pt export in ue (daca se mai procedeaza asa) Apoi ctr v-c intre italian si intermediarul de aici/firma in cauza Apoi, factura firmei intermediare si eu unde este inclus si tva-ul. Viza fiscala a firmei pe fisa de inmatriculare si de aici ma pot duce linistit la rar sa-mi scot certificatul de autenticitate. » Post actualizat in 14 Oct 2014 14:07 Iar de aici dupa acest certificat ma pot duce la inmatriculari sa intru in randul motociclistilor. Scuzati dublul post
×
×
  • Creează nouă...