Sari la conținut

Bretenu

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Valenii de Munte

Bretenu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am verificat si gaura de aerisire,face la fel si cand e capacul rezervorului deschis. Bobinele le-am desfacut si curatat si inca face. O sa pun un video in zilele urmatoare sa vedeti cum face exact. Pana atunci...daca e vreun coleg prin Prahova care are bobine de GS din 99 functionale si poate sa mi le imprumute sa incerc cu alte bobine il rog sa se arate,fac cinste! Multumesc tuturor!
  2. Bujii verificate,culoare cafenie spre un albastrui,dau scanteie foarte bine.Daca bujiile dau scanteie foarte bine banuiesc ca si fisele sunt bune,nici ele nu au urme pe ele.Nu stiu despre ce bobine,gaura de aerisire a rezervorului si filtre este vorba..Poate sa imi explice cineva unde le gasesc si in ce stare ar trebuii sa fie?Multumesc frumos pentru raspunsurile de pana acum! Cat despre limitator nu stiu ce sa zic,cred ca ar trebuii sa intre si sa ramana motorul in continuare la rotatiile respective nu sa imi taie acceleratia.Nivelul in carburatoare este reglat,toate reglajele sunt facute in carburatoare
  3. Salut,comunitate! Am o problema cu motoreta mea,un SUZUKI GS 500E din 99.Carburatoarele sunt curatate si sincronizate,nu se aude niciun sunet dubios din motor,porneste bine atat la rece cat si la cald dar la turatii mari,undeva la 7000-8000 rpm taie acceleratia dupa care trage iar apoi iar o taie si tot asa,chestia asta o face si cand e pe loc,pe liber. Ce ar putea fii?
×
×
  • Creează nouă...