Salut,
Cred ca tine si de calitatea unor vremuri in care se fabricau lucruri solide. Cred ca anii 80 si 90 au fost varful calitatii pe termen lung in industria auto. Dupa in goana dupa tehnologizare si reducere de costuri, calitatea clar a scazut in noul mileniu
O zi faina!
» Post actualizat in 13 Jun 2017 17:34 UPDATE.
Cum aveam statorul uzat am zis sa caut unul nou. Am cumparat unul nou, dar after market si l-am montat in jur de 25 mai. Astazi dupa un drum prin oras in trafic, caldura mare, motor incins, am constat ca minunatul stator nou after market nu incarca ok. (am montat pe bord un voltmetru digital care e pus contact, cand invart cheia merge si el indica undeva cu 0.2 volti mai putin decat direct la borne)
Ajung acasa, masor, cu multimetru ok, direct la borne :
Cu motor oprit contact luat, bateria 12.50 volti. Contact pus, 12.30, in mers motor pornit si mufa stator scoasa , in jur de 12,10, 12.v si scadea constant.
Masurat fazele statorului 1-3 de la 20v in sus in functie de turatie, 1-2, idem,,,,,2-3 , belea 1,6-1.9 volti in functie de turatie.
Cu mufa stator pusa, ceva ceva , cumva incarca, caci cu motorul porit am in jur de 12,50-12,70, chiar 12.80 volti in functie de turatie.....Ciudatenia e alta, cand e rece motoru, cateva minute si faza cu pricina 2-3 incarca ok, si implicit incarcarea e ok peste 13,5 volti. O sa repet maine la rece verificarile astea sa vad daca face la fel.
Ghinionul e pe mine vad pornit, as lua si un stator SH dar am gasit numai pe forumuri, grupuri si nu am certitudinea ca nu cumpar tot unu care incarca 2/3 ca faze sau e bulit, iar dastea noi m-am lecuit.
Pareri dragi colegi de forum?????