Jump to content

RazvanRzv1991

Membru
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Yamaha R1 RN09 / Yamaha Virago 535
  • Numar Moto
    VL 01 RZV / VL 13 RZV
  • Club
    None

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 954 (vanduta) / Yamaha R1 RN04 (vanduta)

Recent Profile Visitors

200 profile views

RazvanRzv1991's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Cred ca tine si de calitatea unor vremuri in care se fabricau lucruri solide. Cred ca anii 80 si 90 au fost varful calitatii pe termen lung in industria auto. Dupa in goana dupa tehnologizare si reducere de costuri, calitatea clar a scazut in noul mileniu O zi faina! » Post actualizat in 13 Jun 2017 17:34 UPDATE. Cum aveam statorul uzat am zis sa caut unul nou. Am cumparat unul nou, dar after market si l-am montat in jur de 25 mai. Astazi dupa un drum prin oras in trafic, caldura mare, motor incins, am constat ca minunatul stator nou after market nu incarca ok. (am montat pe bord un voltmetru digital care e pus contact, cand invart cheia merge si el indica undeva cu 0.2 volti mai putin decat direct la borne) Ajung acasa, masor, cu multimetru ok, direct la borne : Cu motor oprit contact luat, bateria 12.50 volti. Contact pus, 12.30, in mers motor pornit si mufa stator scoasa , in jur de 12,10, 12.v si scadea constant. Masurat fazele statorului 1-3 de la 20v in sus in functie de turatie, 1-2, idem,,,,,2-3 , belea 1,6-1.9 volti in functie de turatie. Cu mufa stator pusa, ceva ceva , cumva incarca, caci cu motorul porit am in jur de 12,50-12,70, chiar 12.80 volti in functie de turatie.....Ciudatenia e alta, cand e rece motoru, cateva minute si faza cu pricina 2-3 incarca ok, si implicit incarcarea e ok peste 13,5 volti. O sa repet maine la rece verificarile astea sa vad daca face la fel. Ghinionul e pe mine vad pornit, as lua si un stator SH dar am gasit numai pe forumuri, grupuri si nu am certitudinea ca nu cumpar tot unu care incarca 2/3 ca faze sau e bulit, iar dastea noi m-am lecuit. Pareri dragi colegi de forum?????
  2. Salut. Multumesc de raspuns. Sunt la a 3a Yamaha si pana acum toate au avut probleme cu incarcarea. La Yamaha Virago 535 mi s-a ars releul de incarcare, la Yamaha R1 RN 04 tot releul, acum asta RN09 vad ca a avut statorul. O fi boala la Yamaha treaba asta cu incarcarea.
  3. » Post actualizat in 23 May 2017 09:33 Salut. Nu sunt eu. Eu Sunt din Sibiu.
  4. Multumesc pentru pareri. O sa desfac azi sau maine capacul sa vad situatia statorului. Da, am masurat bine, de la stator la cele 3 fire (mufa de intra in releul regulator de incarcare) am tensiunile alea de 0, 1.2v si 1.4v curent alternativ. Deci cam 99 la suta problema e la stator. Eu intrebam si daca e posibil sa fie si rotorul dus si statorul. De asemenea sa probez releul de incarcare nu stiu, mai ales ca in conditiile in care motorul nu incarca prin stator, nu am ce verifica cu el pornit. Imi e frica sa nu se fi stricat si releul e la tensiunea incorecta data de stator. Multumesc celor mi-au oferit ajutor in achizitia unui stator. In cazul in care nu reusesc sa rezolv problema o sa apelez la voi. Voi reposta cand am un verdict clar. Sper sa ies cat de ieftin posibil. Multumesc, Razvan Popa. » Post actualizat in 22 May 2017 11:07 Salut. Si in cazul tau a fost doar statorul? sau si rotorul? Statorul a defectat si releul regulator de incarcare in cazul tau? Merci » Post actualizat in 22 May 2017 14:58 REZOLVARE problema. - Stator cu probleme. Am desfacut capacul la stator. Statorul era cu pricina. firele din cauza uzurii dadeau in scurt la masa. Refacut firele intre bobine si garnitura de vine pe marginea capacului statorului. Acum imi incarca foarte stabil intre 13.70 si 14.10 cu toti consumatorii porniti in functie de turatie. Statorul arata totusi semne de uzura. E foarte posibil ca dupa culoarea bobinelor si dupa gradul de topore din jur sa fie pe duca statorul. Probabil in viitor o sa fie nevoie de stator nou. Releul de incarcare era ok si rotorul in regula. Multumesc tututor pentru raspunsurile prompte. O zi buna !
  5. Salutari, Am ramas fara incarcare la baterie la Yamaha R1 2003. Dupa ce m-a lasat in drum, in mers, pusa 10 minute pe cabluri la o masina a incarcat ceva bateria incat sa ajung acasa cu farurile oprite. La baterie dupa ce am pus-o pe redresor 12 ore sa refac bateria, am cu motor oprit cam 12.80 volti. Cand pornesc nu incarca. Tensiunea scade constant, merge pe baterie. Am masurat la mufa de vine de la stator la releul regulator de incarcare si pe cele 3 faze am pe curent alternativ 0v, 1.2v si 1.4v. Sa fie dus doar statorul? Sau sa se fi stricat tot ansamblul stator/rotor? Oare si releul regulator s-a distrus? Ce parere aveti? Astept cu interes raspunsuri mai ales de la cei care ati avut probleme cu incarcarea ( in special pe Yamaha). Multumesc anticipat de raspunsuri, Razvan P.
×
×
  • Create New...