Jump to content

Idk8414

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Idk8414

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Kawasaki zx9r, an 1999
  • Numar Moto
    Cs 14 BYE
  1. Corect ZIDUle, BB, treaba cu statorul a fost o alta problema.. Atunci da, am desfacut destul.. Dar era alta problema, era releul de incarcare, care era tot ars si gaurit.. Acum, cum a spus si ZIDU, problema cu contactul era de la soclul sigurantei.. Apropo, mi-a ajuns astazi noul (vechi) releu, sh dar tot piesa OEM sa zic asa.. Il voi monta sa vad daca atunci cand misc umpic releul mai imi face figuri.. Releul asta arata super bine, pe langa faptul ca e prafuit, soclul sigurantei arata beton )» Post actualizat in 23 Sep 2017 17:28 Am montant noul releu, problema este rezolvata, insfarsit ) Multumesc tuturor pentru ajutor
  2. Jumate de motocicleta?? Am dat doar șaua jos..
  3. Cred ca am descoperit problema, este cred eu de la soclul de siguranta.. Am dat jos releul astazi la lucru si l-am desfacut, avea in partea de sub, pe unde trebuiau sa iasa picioarele de la siguranta inca avea ceva plastic, arata nasol rau.. Infine, am curatat locul, am curatat lamelele si am bagat siguranta in locas, am inchis inapoi releul si m-am dus sa incerc.. Nu mai imi face figura.. Probabil pana iara se misca ceva de la loc.. Oricum releul celalalt l-am comandat, ar trebui sa imi ajunga poimaine.. Sper sa fie totul bine.. » Post actualizat in 19 Sep 2017 14:37 Asa cum a spus si Vlad, ca ar fi de la soclul sigurantei
  4. Da, am dat cu spray, in incercat sa curat soclu de siguranta sa fie cat mai curat ca avea plastic lipit acolo.. Am curatat..
  5. Pai partea de siguranta e lipita de releul de pornire, nu stiu sigur daca gasesc doar soclu de siguranta, plus ca acum in dimineata aceasta cand mi-a facut iara figura, am.ajuns la lucru si am dat repede jos șaua si m-am.apasat pe mufa releului, pe cabluri umpic, sa le presez mai bine si si-a revenit.. Nu stiu sigur daca e doar de la soclu siguranta sau si de la mufa.. Tousi o idee buna ar fi sa elimin mufa, asa cum.ai spus.. Si sa pun un fel de cauciuc, guma, peste firele lipite.. Este sigura operatiunea sa pui firele pe direct? » Post actualizat in 19 Sep 2017 08:14 Nu stiu daca am.o alta belea sau nu, dar stiu sigur ca acum in dimineata asta a inceput sa imi faca la fel, figuri si m-am.oprit, am scos șaua si am.presat mufa de la releul de pornire sa faca contact mai bine.. Si si-a revenit imediat, si daca scot mufa intentionat de la releu, incepe sa funxtioneze exact ca atunci cand imi functioneaza in mers de imi face figura.. Deci e ca si cum mufa nu ar face contact?
  6. Exact Vlad, siguranta principala e pe releul de pornire.. Tot acolo unde mi s-a topit prima siguranta.. Am sa imi comand releul de pornire.. Sa nu ma mai chinui.. Mai bine asa...
  7. La far am halogenul normal ce il au ele, cred ca e de 55w daca nu ma insel..Am luat motorul acum pana la lucru, aceeasi chestie mi-a facut in mers, mi-a murit bordul, nu imi mai indica nimic.. Motorul mergea dar numa la turatie mica, daca trageam de el isi dadea in nas, exact ca atunci cand am scos mufa intentionat din releu, ajuns la lucru, motorul tot asa era, am dat repede jos șaua si am apasat mai tare mufa de la releul de pornire.. Si-a revenit instant.. A mers din nou normal si din nou aveam contact.. Deci e clar mufa, releul de pornire.. Am gasit acum unu la sh, la 100 lei, creca il iau imediat..
  8. Da, posibil sa fi fost eu, dar mi-a oferitbo oferta mai buna la releul zx9r din 2002, acum totul este ok, am sunat multi oameni pana am gasit ce am vrut » Post actualizat in 16 Sep 2017 18:22 Da, stiu, firul verde e de la neutru, cel albastru nu stiu exact de unde e.. Vorbesc de mufa de sub rezervor de la firele dd la stator.. » Post actualizat in 18 Sep 2017 18:58 Am avut o problema acum recent.. Acum o ora, am ince put din nou sa raman fara curent destul (adica motorul functiona dar nu cum trebuie.. Nu aveam lumini si asa mai departe dar motorul functiona) apoi mi s-a oprit si au ramas tagarale de la bord blocate mai sus.. Mi-am dat seama ca ori e de la contactul de baterie ori e de la releul de pornire, am dat jos bateria, am reprins-o inapoo, invart cheia si nimic.. Nu am contact.. Apoi ma indrept spre releul de incarcare.. Scot siguranta, mai curat cu o surubeltina locasul, suflu, bag o alta siguranta ca sa fiu sigur, suflu si pe mufa umpic, bag mufa inapoi si aud ca tagarale din bord isi dau drumul, pun contactul, pornesc motorul si toate bune functioneaza, apoi ca sa vad mai exact ce am experimentat am scos mufa de la releul de pornire si a inceput sa mearga ca si inainte cand mi-a facut problema, adica nu aveam contact in bord si nici lumini si motorul mergea umpic mai turat daca trageam ambreajul, deci aceleasi simptome, am tras concluzia ca nu a facut bine ori mufa de la releu ori siguranta? Voi ce spuneti? Sa schimb releul de pornire? Uitati cum arata locasul unde intra siguranta.. Am gasit releul sh la 100 lei.. Curatasem acu 2 zile cand am montat releul de incarcare, curatasem mufa cu spray contact..
  9. Am inteles.. Totusi am sa scot victima in acest weekend prin zona pe unde stau sa vad daca si ce figuri imi face.. Deocamdata totul e in parametrii ) Totusi nu se justifica pretul de 430 euro pe un stator zic eu.. Oricum bun ca statorul nu e afectat... Daca se intampla ceva, revin )
  10. Pai si ce aifi recomandat sa fac? Sa fi cumparat un regulator chinezesc nou? Ca originalele numai la mana a doua le gasesti...
  11. Fratilor, va multumesc din suflet <3 am.reusit sa rezolv problema fara a apela la un mecanic.. Se pare ca acum totul e in regula, de aceea statorul inainte imi dadea valori de 35v pentru ca releul era ars si statorul in sarcina nu se masoara.. Ca acum cu firele scoale, la relanti imi baga 27v si daca o turez la 5000rpm imi baga peste 70v.. Toata confuzia in circul asta este din cauza mea pentru ca am masurat statorul in sarcina si v-am dat date eronate (l-am.masurat in sarcina pentru ca mufa mea de la stator e in 5 fire, in mufa imi intra si senzorul de neutru si un alt fir albastru, de aceea cand scoteam mufa se oprea motorul si nu mi-a dat ideea sa scot doar firele de la stator.. Imi cer scuze, oricum din toata povestea am invatat muuulte acum.. Va multumesc din suflet.. Huh.. Maine ma apuc sa montez inapoi carene, rezervor si altele... » Post actualizat in 15 Sep 2017 19:07 Ciudata chestie am intalnit, acum.la relanti cu faruri oprite imi baga releul in baterie aprox 14.1v, daca astept cu farurile pornite sa porneasca si ventilatoril, releul incepe sa bage 14.3 sau 14.4v, daca o turez umpic, voltajul scade inchimb daca o las la relanti si apas si frana sa porneasca stopul, atunci creste umpic mai mult, la 14.65, 14.7, dar sta mai mult intre 14.6 si 14.65... Oare cand consumatorii cresc, nu ar trebui sa scada votajul bagat de releu? » Post actualizat in 15 Sep 2017 19:10 La relanti cu faruri pornite* voiam sa spun ! » Post actualizat in 15 Sep 2017 19:29 Oricum ideea e ca voltajul asta de 14.65 sau 14.7 il am doar cand merg farurile, merge ventilatorul, merge si stopul de frana, ceea ce nu mi se intampla in trafic prea des incat sa dauneze la baterie.. Ca, cu farurile pornite imi sta la 14.1 si cand porneste ventilatorul, imi urca la 14.3 aprox.. E intr-o marja ok, nu?
  12. Asa, triunghi, ma scuzi.. ) » Post actualizat in 15 Sep 2017 17:33 Deci, teoretic i-am dat de capat, impreuna cu un prieten de al meu.. Uitati cum arata releul vechi.. Am pus statorul, l-am masurat nefiind in sarcina, imi baga pe toate cele 3 fire aprox 76v la 5000 ture... Ok, am fost fericit, am inceput sa bag cablurile in mufa (cele galbene de la releu, le-am pus la nimereala in mufa in sensul ca nu mai stiam firele galbene exact in ce pozitie erau in mufa, nu stiu acum daca trebuia sa respect si sa imi semnez cablurile galbene din ce locas din mufa le-am scos.. )Infine, am pus gablurile galbene, am conectat noul releu, am pus contactul, am pornit motorul, am facut masuratorile necesare, voltajul nu mai imi scadea deloc sub 13.7 si nu imi crestea peste 14.2-3 sau 14.5.. Se mentinea chit ca il ambalam, consumatori porniti, totul pornit, dupa care stand el asa pornit si eu bucuros am observat ca iara am problema la contact, adica mi se lua contactul si imi revenea inediat, mi-a facut asa de 4 ori dupa care a omorat tot complet, curent, bord, tot, am tot cautat ce drac sa fie, ca la final sa ajung sa controlez siguranta generala si sa vad ca e complet topita in releul de pornire, uitai in poza ce a mai ramas din siguranta.. Am curatat locul, am bagat o noua siguranta, am pornit motorul si am continuat sa il masor, duoa care mi-a trecut ideea sa masor acum si statorul in sarcina, am pus aparatul pe curent alternativ la 200, am inceput sa masor intre fire si imi arata intre 9 si 12 v la relanti, dupa care imi arata cand era turat, nu mai mult de 14v.. Sa fie oare de la faptul ca firele de la stator trebuia sa le pastrez eu pozitia exacta in mufa? Sa nu fie inversate intre ele? Sau gresesc eu la masurat?.. » Post actualizat in 15 Sep 2017 17:39 Si precizez ca masurarea statorului in sarcina o fac tot prin spatele mufei, sa ajung la papucii firelor
  13. Am studiat statorul in triunghi si in stea cum este legat si care sunt diferentele, am gasit pe net un mic desen si in poza este desenul facut de mine (nu ma prea pricep) dar legatura de la stator la mine se pare ca este in stea, atasez si o poza mai detaliata, firele intra in urmatoarea tot la a 3 bobina, din 3 in 3 bobine.. Deci teoreric este cum spune zidu, e in stea.. ) in poza cu statorul ar trebui sa se observe ca tot din 3 in 3 bobine intra sarma
  14. Da, am cumparat alt regulator, nu am apelat la chinezarie, am luat un releul regulator de la un zx9r din 2002, original sh.. Da, am vorbit, butonul l-am scos, mai urmeaza sa ii spun sa imi dea jos si priza aceea.. Si deseara pun si noul releu si refac masuratoarea 3 fara ca statorul sa fie in sarcina..
  15. Bun, imi cer scuze, refac masuratoarea 3 de indata ce ajung acasa in 3 ore... Nu voi mai conecta statorul in regulator.. Voi vedea cat imi indica..
×
×
  • Create New...