Sari la conținut

adrian.tot

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alba Iulia
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    mobra hoinar
  • Numar Moto
    AB-7-456
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ktm 250 exc 2009

adrian.tot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Frumos,nu vrei sa impartasesti cu noi mai multe detalii despre reconditionare?
  2. Salut,ai PM » Post actualizat in 31 Aug 2017 18:21 Frumoasa lucrare,ma bucur ca inca mai este interes.E greu sa mai gasesti informatii despre ele.Detalii despre reglaje motor,ambreaj,de limite de uzura nici nu are rost sa mai vorbim.Acum vedem ce iasa,nu ma las.Astept raspuns de la baietii din Baia Mare pentru reconditionat ambielajele si cilindrii,sa vad la ce cote sunt si sa-mi caut pistoane.Vreau sa readuc la viata 2 motoare.Prima data vreau sa-l fac functional pe cel verde,pt care am acte,apoi,dupa ceva experienta vreau sa-l termin si pe cel negru.
  3. Cred ca s-a pierdut interesul in Mobre ca nu mai spune nimeni nimic.Si eu incerc sa aflu codurile de culori,am 2 Hoinare,unul negru cu aripi albe iar celalalt e verde tot.Fiind foarte vechi nu te poti lua dupa culori sa o faci ca de fabrica.Ne descurcam cum putem.
  4. Puteti sa ma ajutati cu ceva informaii?Am constatat ca ambielajul meu are joc la biela,stiti cine reconditioneaza ambielaje?Se mai gasesc biele de schimb sau sa se potriveasca de la alte scutere?Cum as putea sa-mi rezolv problema asta? A 2-a chestie e cu bujia,voi ce tip de bujie folositi ca nu se mai gasesc ce era pe motor.
  5. Cee frumooos arata vitezometru ala,norocosule. » Post actualizat in 21 Aug 2017 09:06 Revin cu o intrebare pt cunoscatori,stie cineva codul de culoare cu care au venit din fabrica motoretele?A mea este verde dar la cat de matuita este nu cred ca as putea sa-mi dau seama de cod.Am vazut ca unele hoinare au aripile albe,indiferent daca sunt rosii sau negre.La a mea tot este verde,inclusiv aripile.Sa fie asa de fabrica sau le-a vopsit proprietarul?Ar fi o informatie foarte buna.Ma poate ajuta cineva?
  6. Limpede ca ziua,am inteles acum.Sa vad cum reusesc sa construiesc una ca de gasit slabe sanse.
  7. cablu e muci,nu-i problema dar nu sunt eu in clar cum e actionarea intre butuc si melc,imi cam dau seama dar vad eu cum o rezolv.Ma ajuta sa vad o saiba de genu.
  8. Am si eu cateva nelamuriri,una ar fi spre exemplu la melcul de la kilometraj si anume nu vad cum e actionat.Adica are o saiba cu niste urechiuse pe interior dar nu sunt suficient de mari sa actioneze melcul.Sa fie rupte urechiusele?Are cineva sa-mi arate o poza cu saiba respectiva?A doua chestie,la mine nu pot demonta cricul de pe cadru,axul e sudat de cric sau e pur si simplu blocat de rugina.Pedala de frana se roteste pe ax dar cand actionez cricul axul se invarte impreuna.Nu ar trebui sa se scoata si acel ax?
  9. Va salut dragi colegi, Sunt nou pe forum si pana sa primesc validarea contului am citit in mare cam tot ce am putut despre motocicleta Mobra,in special Hoinar.De ce va intrebati?pai pentru simplul fapt ca am salvat una de la casare si m-am atasat foarte tare de ea.In mintea mea vreau sa o vad functionala,dar pt moment sunt in etapa de evaluare,sa vad ce se poate salva si ce nu,ce costuri implica si nu in ultimul rand ce piese.Ca sa nu o lungesc prea mult va fac cunostinta cu Mobra mea.
×
×
  • Creează nouă...