Sari la conținut

Kal

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tg mures
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Sh 300i
  • Numar Moto
    1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    6

Vizitatori Recenți Profil

165 citiri profil

Kal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu poti nici inpinge,nici pornire la pedala nu are... Daca te lasa undeva bateria acolo ramai.aceiasi leduri am si pe masina de 3 ani ,fara nici o problema.ledurile sint aceiasi culoare ca si becurile si intensitatea la fel. Nu isi da seama nimeni ca sint leduri,si nu se ard,nu se incalzesc » Post actualizat in 19 Jan 2018 18:20
  2. Mi am pus leduri de calitate (pozitii stop,semnalizare) pentru consum mic de curent. Asa sper ca prelungesc viata bateriei. Trebuie sa schimb releul de semnalizare ca clipeste prea repede. Doar farul h4 a ramas de schimbat. Philips are h4 cu led care chiar lumineaza ok dar nu am gasit inca in mures..
  3. ps.. ce am mai observat la sh 300: nu poti oprii faza scurta. cum ii dai contact instant se aprinde chiar inainte sa pornesti motorul faza scurta ( si pozitiile) lumineaza. nu stiu cat va tine acumulatorul( 11 ah) si becurile.... cand dai la demaror ele vibreaza (lipsa de curent)
  4. Am incercat mai multe scutere,inainte sa l cumpar.. Ori erau prea usoare si mici ori erau prea mari si greoi sh 300 este chiar potrivit. Am 190 inaltime 90 kg si stau destul de ok pe sh chiar si cu pasager. E facuta ptr oras,si drumuri mai scurte. Honda e mai scump (folosit) ca cele din italia (aprilia,gilera,piaggio ect)dar cred ca japonezi sint mai fiabile. » Post actualizat in 15 Nov 2017 22:01 Despre kymco am auzit lucruri bune. E fiabil si taivanezii avanseaza repede. De exemplu kawasaki nu facea scutere pana acum. De cativa ani face dar motoarele si multe subansamble sint cumparate dela kymco.
  5. Sal. Am luat un sh 300i ,de 2 luni. Am aproape 1000 km facuti cu el,e un scuter fenomenal.Frane foarte bune( combinate fata cu spatele),destul de usor 161 kg,suspensi cam sporty ,pe drum bun e super pe drumuri mai proaste e prea rigid.motor nota 10. Silentios, accelerare buna pana in 60 km 3,6 sec...0-100 intre 10 -11 secunde. 27 cai din 280 cmc e ok. Consum 3,5 - 4 litri . viteza max 1 persoana dupa gps 140, fara parbriz si top case. 2 pers + accesorii 130 km/h .( asa consuma 4,5) .E mult mai agil ca maxi scuterele,dezavantaj ca toata lumea crede ca e de 50 cmc . Faza scurta cu bec de calitate e buna si noaptea ,faza lunga... Cam slabut,am reglat farul la rar...sub scaun nu prea incape nici o casca open face... Pe frig (5_8 grade)si timp ploios ambreajul la pornire vibreaza,dupa 3 ,4 minute revine. Am desfacut ,totul e in regula nu are uzura ,nu e ars act.rezervor mic 9 litri, autonomia la mers normal cam 220 240 km si acul deja indica gol. Intra cam 7 litri atunci. Acul de temperatura merge max pina la mijloc si acolo deja porneste ventilatorul.. M am uitat pe youtube ,toate se compoarta la fel.e usor de mesterit la el,schimb de ulei,bujie, filtre ect. Daca vtei un scuter de oras ,intretinere mica,taxe mici pentru drumuri mai scurte e alegerea perfecta.am experienta cu motoare naked ( sv 650, gsr 600)am incercat scarabeo 500, beverly 350, 500, gilera vr200, ect. sh 300 in oras e alegere mai buna.
×
×
  • Creează nouă...