Sari la conținut

Costel Suditu

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Hornet 919
  • Numar Moto
    BZ.06.NKC
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Hoinar, CZ, MZ

Costel Suditu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ce să zic? Grea și pentru cei din service, darămite pentru unul necalificat.. învățăm, învățăm.
  2. Salut, băieți! Vă mulțumesc pentru suport am rezolvat; după ce am pipăit-o peste tot, am văzut că manșoanele dintre bateria injectoare și motor sînt crăpate. Nu se observa decît dacă le deformai. Le-am înlocuit și merge brici
  3. Mai întâi am fost la mecanic. Bujii, fișe măsurat compresie, sincronizat. Toate bune. Mi-a dat verde că-l depășea. Cu sfatul să schimb injecția. Ok? Cu frânele mi-e simplu, crede-mă.
  4. păi, da, este, și nu numai funny.. doar că nu eu am făcut, am mai spus. motorul funcționa perfect înainte să se umble la șuruburile alea. dacă dibuiam din prima regulatorul și nu mai demontam injecția era țais.
  5. » Post actualizat in 21 Mar 2018 15:27 Nu de sincronizarea cu manometrele e vorba. De reglarea clapetelor din cele 3 șuruburi care se văd în centru. Tot sincronizare-i și asta..
  6. Înseamnă că m-am exprimat greșit. Nu rampa, ci corpul cu capetele de aer pe care sînt și injectoarele. Reglajul clapetelor. Sînt 3 șuruburi.
  7. Mă gîndeam că și dacă sînt la locul lor, să nu fie vreunul rupt. Treaba cu pompa îmi dă de gîndit. Cînd eliberez ambreiajul, turația se micșorează mult, foarte mult. Nu susține plecarea decît dacă accelerez. Dar nu mă împac cu mărirea consumului, adică asta contrazice.. am scos uleiul și a fost cantitatea exactă, deci regulatorul e bun. Am comandat altă rampă, cu șuruburile de reglaj sigilate. Montez și vă spun ce și cum.
  8. Voi demonta rampa din nou. Iau tot de la început. Încerc să verific și pompa.
  9. Sunt ok. » Post actualizat in 19 Mar 2018 15:26 Injectoarele au fost curate, ca noi; le-am verificat doar electric, dealtfel după demaraj, 40-50 km la oră, motorul merge perfect, dispare orice simtomă. Doar la plecarea de pe loc și la demararea după schimbarea de treaptă face figuri. Îți dă senzația că nu s-ar alimenta.. regulatorul e schimbat, nou și original.
  10. A început să meargă neregulat la relanti, apoi după cîteva zile deja consuma mult și fum mult la tobe. Am început cu bujiile, care au fost ok, bobinele, ok și ele. În ideea că vreun injector s-a dus, am demontat rampa. Au fost ok și injectoarele și clapetele, dar dacă tot am demontat, le-am dus la un service să le curăț, Acolo și-a băgat nasul cineva, în fine.. montat la loc, mergea la fel. Atunci m-am orientat către regulator. Probă de vid și am găsit membrana fisurată. Am comandat și primit original. 800 roni. Montat, a dispărut fumul mult, însă consumul a rămas mărit cu aproape 50 la sută și se bâlbâie groaznic la plecare sau la demaraj pe drum. » Post actualizat in 18 Mar 2018 18:36 Da, asta nu am făcut. Mai rămâne problema unde să fac asta.. » Post actualizat in 18 Mar 2018 18:37 OK. mi-am notat!
  11. Am încercat. De la Honda București mi s-a spus că nu se reglează, ei înlocuiesc piesa, în speță corpul rampei, care nu-i decît vo 7000 roni.
  12. Salutare! Motorul este un hornet 919 din 2002. I-am înlocuit regulatorul de presiune combustibil, dar pînă să aflu defecțiunea am început cu bujiile, bobinele, apoi cu rampa, în ideea că n-ar funcționa injectoarele cum trebuie. Totul a fost ok., însă un meseriaș a umblat la reglajele clapetelor de aer. După o toamnă de reglaje, acum pleacă de pe loc doar ajutat din accelerație, iar la demaraj într-o treaptă superioară, parcă aș pleca de pe loc. Dacă aveți sfaturi sau adrese unde l-aș putea interna...
×
×
  • Creează nouă...