Sari la conținut

Mananc_seminte

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    A1 - 2018
  • Motocicleta
    Peugeot vivacity 2 (2007)

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio Ciao

Mananc_seminte's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am cumparat un scuter Peugeot Vivacity 2 de 49 cc din 2007 zilele trecute. Scuterul are 5800 Km ( se vede si la urmele de pe carene ca nu are prea multi km ). Cand l-am testat nu prea avea benzina in rezervor si credeam ca prinde goluri de aer; mai exact, daca mergeam încet si trăgeam tare de accelerație se impotmolea pentru putin timp, iar cand ajungeam in ture mari nu mai avea probleme. A facut acelasi lucru si dupa ce am băgat benzina. Am observat ca porneste putin mai greu la rece si o data cand i-am dat la pedala, era cald, s-a înecat, iar cand am desfăcut bujia, era umedă. La rece daca ii dau la automat si trag de accelerație dupa ce a pornit, moare. INTREBAREA 1: E carburatorul infundat? Se poate rezolva in curtea casei? PROBLEMA 2: Scuterul a stat de prin 2013, însă în vara asta i-a fost schimbat carburatorul, o chestie neagră care se baga in carburator( cred ca e șocul electric), un furtun si bujia ( cand l-am înecat i-am pus-o pe cea originală și a pornit, dar a si scos fum negru ( cred ca e un semn că s-a înecat. Bordul are vitezometrul cu ac, iar kilometrajul, ceasul si nivelul benzinei, electronice. Problema consta in faptul ca uneori imi palpaie kilometrajul si ceasul, iar benzina nu o arata cum trebuie. INTREBAREA 2: Sa fie oare o problema complicata? Sa fie arsi ceva digiti la benzina, dar la kilometraj de ce palpaie? INTREBAREA 3: Filtrul de aer are o intrare unde e si o garnitura. Acolo se mai pune un filtru din acela ca un trunchi de con? E necesar? P.S.1: Avand in vedere ca am mai avut un Piaggio Ciao mai stiu cate ceva, insa nu sunt meserias. Astept cu mare placere orice tip de sfaturi. P.S.2: Am categoria A1 din vara asta. » Post actualizat in 16 Aug 2018 21:29 Am cumparat un scuter Peugeot Vivacity 2 de 49 cc din 2007 zilele trecute. Scuterul are 5800 Km ( se vede si la urmele de pe carene ca nu are prea multi km ). Cand l-am testat nu prea avea benzina in rezervor si credeam ca prinde goluri de aer; mai exact, daca mergeam încet si trăgeam tare de accelerație se impotmolea pentru putin timp, iar cand ajungeam in ture mari nu mai avea probleme. A facut acelasi lucru si dupa ce am băgat benzina. Am observat ca porneste putin mai greu la rece si o data cand i-am dat la pedala, era cald, s-a înecat, iar cand am desfăcut bujia, era umedă. La rece daca ii dau la automat si trag de accelerație dupa ce a pornit, moare. INTREBAREA 1: E carburatorul infundat? Se poate rezolva in curtea casei? PROBLEMA 2: Scuterul a stat de prin 2013, însă în vara asta i-a fost schimbat carburatorul, o chestie neagră care se baga in carburator( cred ca e șocul electric), un furtun si bujia ( cand l-am înecat i-am pus-o pe cea originală și a pornit, dar a si scos fum negru ( cred ca e un semn că s-a înecat. Bordul are vitezometrul cu ac, iar kilometrajul, ceasul si nivelul benzinei, electronice. Problema consta in faptul ca uneori imi palpaie kilometrajul si ceasul, iar benzina nu o arata cum trebuie. INTREBAREA 2: Sa fie oare o problema complicata? Sa fie arsi ceva digiti la benzina, dar la kilometraj de ce palpaie? INTREBAREA 3: Filtrul de aer are o intrare unde e si o garnitura. Acolo se mai pune un filtru din acela ca un trunchi de con? E necesar? P.S.1: Avand in vedere ca am mai avut un Piaggio Ciao mai stiu cate ceva, insa nu sunt meserias. Astept cu mare placere orice tip de sfaturi. P.S.2: Am categoria A1 din vara asta.
  2. Am cumparat un scuter Peugeot Vivacity 2 de 49 cc din 2007 zilele trecute. Scuterul are 5800 Km ( se vede si la urmele de pe carene ca nu are prea multi km ). Cand l-am testat nu prea avea benzina in rezervor si credeam ca prinde goluri de aer; mai exact, daca mergeam încet si trăgeam tare de accelerație se impotmolea pentru putin timp, iar cand ajungeam in ture mari nu mai avea probleme. A facut acelasi lucru si dupa ce am băgat benzina. Am observat ca porneste putin mai greu la rece si o data cand i-am dat la pedala, era cald, s-a înecat, iar cand am desfăcut bujia, era umedă. La rece daca ii dau la automat si trag de accelerație dupa ce a pornit, moare. INTREBAREA 1: E carburatorul infundat? Se poate rezolva in curtea casei? PROBLEMA 2: Scuterul a stat de prin 2013, însă în vara asta i-a fost schimbat carburatorul, o chestie neagră care se baga in carburator( cred ca e șocul electric), un furtun si bujia ( cand l-am înecat i-am pus-o pe cea originală și a pornit, dar a si scos fum negru ( cred ca e un semn că s-a înecat. Bordul are vitezometrul cu ac, iar kilometrajul, ceasul si nivelul benzinei, electronice. Problema consta in faptul ca uneori imi palpaie kilometrajul si ceasul, iar benzina nu o arata cum trebuie. INTREBAREA 2: Sa fie oare o problema complicata? Sa fie arsi ceva digiti la benzina, dar la kilometraj de ce palpaie? INTREBAREA 3: Filtrul de aer are o intrare unde e si o garnitura. Acolo se mai pune un filtru din acela ca un trunchi de con? E necesar? P.S.1: Avand in vedere ca am mai avut un Piaggio Ciao mai stiu cate ceva, insa nu sunt meserias. Astept cu mare placere orice tip de sfaturi. P.S.2: Am categoria A1 din vara asta.
×
×
  • Creează nouă...