Jump to content

SergiuC

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About SergiuC

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  1. Multumesc ca imi suneti alaturi! Sunt copt ), vreau motor. Versys 650- prima generatie gasesc cu ABS cam la 3000e dar nu arata asa bine,iar cel de 2015- care arata mult mai bine incepe de la 4000e, ar fi fost ideal dar e mult, mult prea mult. VFR 800 2001 - ador foarte mult sunetu acestui motor, pret sub 2500e, imi place afisajul bordului. Mie teama totusi ca pozitia pe el nu e ceea ce imi doresc. Bandit600s -ma bucur cand aud pareri ca e un motor fiabil, asta e si ideea nu vreau probleme. Pret sub 2200e. Este cea mai frumoasa dpmdvr, si se incadreaza necesitatilor. Hornet 600 2006 - are afisajul digital si furca fata upside down, imi place mai mult bandit, dar hornet are motorul mai performant. Hornet 2007 - deja e 3000e pt mine fiind scump si nici nu ma atrage asa tare. Sunt multi bani oricum. Am vb la preturi de italia , cu km max 45.000. 150e inmatriculat , 650e adus + echipament. Sunt multi bani si nu vreau sa ii dau pe un lucru care nu e luat 100% cu inima. @iCristo - multumesc pt toate vorbele faine transmise. @Multumesc voua ca ma suportati, inca! Intretinere minima = sa nu fie complicata, unele operatiuni sa le pot face si eu sau sa nu aibe probleme modelul in sine. Vreau sa ma bucur de motor nu sa imi manance zilele. P.s - citind tot timpu, uitandu.ma pe youtube vad accidente, nici nu m.am suit serios pe motor si incep sa ma descurajez rau, si mi se imprima frica si corbele celorlalti. "Ti.am zis ca e periculos" ," e un moft", " ce iti trebuie tie motocicleta". Toate astea ma fac sa simt ca fac ceva gresit si inca nici nu am apucat sa imi iau. Am avut accident auto stiu cum e, e naspa, nu doresc nimanui. Mereu am respectat motociclistii in trafic am facut loc sau diverse. Nu toti sunt la fel de ok, sunt oameni si sunt diferiti. Nu mai zic, ca si partenera a mai auzit pe la munca ca a murit cineva in accident moto, gata deja nici nu mai am partener pe motor. Ok, inteleg e alegerea fiecaruia. Dar nici nu a mers sa vada cum e, poate ii place poate nu,dar deja stie ca motor = moarte. Mda,ce sa mai zic. Stiu ca sunt capabil, gandeac rational, mi.am dat seama si la scoala ca am ceva aptitudini, dar tot ma simt noob. La masina nu am simtit niciodata ca nu ma descurc in ceva anume. Dar aici pe moto am realizat de la inceput ca am de invatat multe si asta e, trebuie sa invat. Zicea cineva, citisem, ca la un moment dat voi prinde curaj si ii voi da. Probabil asa va fi si sper sa iau cele mai bune decizii si sa ma buccur de toate acestea in conditii de siguranta. Si cand ma gandesc ca nu am fost inca in situatia sa iau o curba aplecat si acum este un taram necunoscut pt mine, abia atunci o sa.mi dau seama daca sunt facut pt asta. Cine e din Bucuresti si citeste acest topic si ma poate ajuta cu o mini proba de sezut pt modele prezentate mai sus in aceasta postare as ramane recunoscator.
  2. Va salut dragi colegi. Intre timp am obtinut categoria si totusi nu m-am decis in privinta motocicletei. Ideile sau mai schimbat intre timp si am ajuns la urmatoarele modele. Ma puteti ajutata cu cateva pareri specifice modelului mentionat, care se merita mai mult? Suzuki Bandit GSF600s 2002-2003 Honda vfr 800i 2000-2001 (non-vtec) Honda Hornet 600 2007 ABS Kawa Versys 650 ABS Suzuki GSX 650f ABS Totusi ma atrage mai mult ideea de protectie la vant si mentenanta aproape zero. Sa fie un motor f fiabil si sa nu imi bat capu cu el. » Post actualizat in 05 Nov 2018 09:56 Ce vad eu la aceste modele: Hornet - nu are protectie la vant, pozitie pasager nu prea comod, cred ca e fiabil, putere, usor, injectie, racire apa, sunet placut. Implace ideea de motocicleta fiabila, rezistenta noua cu abs. Vfr 800 gen 5 - sunt modele si cu abs, sau are cel putin frana combinata, e mai greuta dar, pozitie pasager ok, sunet imi place la nebunie, am inteles ca e lipsit de probleme fata de modelul mai nou, peotectie la vant, consum decent, modelele 2000-2001 vin cu ceva modificari in bine, afisaj bord digital cu tot ce e nevoie, imi place. Pare motocicleta de suflet. Versys 650 - are abs, pozitia pe el pare ideala, protectie la vant ok, sunetul motorul destul de placut, putere nu foarte mare dar imi dau seama ca are cuplu si e fortos pe reprize scurte, bord digital, e mai jou, pozitie pasager buna, frane bune. Pare un moto bun la toate. Suzuki Gsx650f - cica e mai greu decat ar trebui, pare maricel, suna frumos, bord digital, protectie vant, pozitie pasager putin spre sport, racire apa, injectie, anvelope ceva mai inguste. Pare un sport touring. Bandit 600s 2002-2003 - cel mai frumos model din punctul meu de vedere, e o capodopera. Are protectie la vant, pozitie pasager buna, motor vechiut racire ulei/apa, putere mai slabuta. Nu stiu cat e de fiabil, pt mine arata perfect. Pare cea mai ieftina ca pret, nu are abs, dar imi place mult, asta e genul de motocicleta care imi place ca sunet, infatisare, dar e tehnologie mai veche, nu stiu daca se preteaza. Acestea sunt parerile mele din tot ce m.am documentat si sincer nu stiu ce ae fi mai corect sa aleg. Vfr800 - imi place, daca ar fi fiabil si usor de intretinut e un moto de drumuri cu sunet superb. Versys - nu ma atrage exteriorul dar ma face sa inteleg ca ofera un feeling perfect si are de toate sa iti faci orice treaba cu ea. Gsx 650f - moderna sportiva si ceva touring. Hornet 2007- cea mai fasneata , fiabila, dar e ideala doar pt oras. Bandit S - o bijuterie , pentru drumuri si oras, comoda, arata superb , tie drag efectiv sa o privesti. Daca ae fi fiabila e ideala. Dar ma dispera ideea de carburatie, nu ma pricep si nu as vrea sa imi bat capu cu diverse probleme, sunt mai comod.
  3. Am revenit cu informatii noi: M-am suit pe V-Strom 1000 / cica ar fi la fel ca cel de 600 la pozitie. Pozitie comoda atat pentru mine, cat si pentru pasager, dar stau pe varfuri. ( Nu era chiar asa rau, si nici nu parea motocicleta asa grea, comparativ cu un Varadero pe care tot atunci m-am suit si era enorm de greu cu un centru de greutate f sus). V-strom e genul de motocicleta care la semafor trebuie sa o tin pe un picior, e mai comod decat pe amandoua pe varfuri. ( Varfuri = jumatate de talpa)
  4. Fiecare merge cum vrea. Daca cineva prefera sa mearga ca un pinguin urcat pe o camila e problema lui. Se poate merge pe orice, dar una e sa te chinui si sa tii +200kg de motor pe 2 varfuri la traficul din Bucuresti si una e sa ai sustinere zdravana in talpi. Cand il trantesti nu plange nimeni de pe forum, ci doar tu pentru ca nu e ok pt tine dar te-ai incapatanat sa iei o capra din n motive. Cand eram mici si puteam sa mergem pe biciclete mari pentru adulti asta nu inseamna ca era ok pentru noi. Cand iei o capra la care abia atingi cu varfurile si mai pui si pasager pe coada si se mai ridica si centru de greutate atunci sa vezi cum e. Altii pot trai cu asta , altii prefera sa fie mai comozi.
  5. La V-Strom daca se dovedeste ca ai dreptate din cauza seii, s-ar putea sa nu ajung ca in simulare » Post actualizat in 18 Sep 2018 15:39 Ma invart in jurul cozii. Si F650 are o pozitie interesanta dar deranjant pentru ca are ghidoanele in jurul braului si situate jos.
  6. Am restrans cercul de cautari: Honda Hornet 600 (2005-2006) Kawasaki Versys 650 Bmw R850R Suzuki V-Strom 650 Pro si contra intre modele? - motorizare - consum - restul » Post actualizat in 18 Sep 2018 09:57 Honda Hornet 600 2005-2006 vs Suzuki V-Strom 650. 2 motociclete diferite. » Post actualizat in 18 Sep 2018 10:31 Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o proba de pozitie pe moto pentru Hornet/V-Strom?
  7. Nu m-am urcat, sunt curios sa ma sui,pe v-strom si f650.
  8. Tocmai m-am asezat pe ea. Nu prea imi place cum stau, si aceasta e putin, f putin prea inalta pentru mine. Are o pozitie putin aplecata spre fata, ceea ce ma deranjeaza. Deci pica gsr 600. Am mers si pe kawa er6n 2007, sunet interesant pana acum pozitia cea mai ok dar nu imi place pozitia la schimbator la picior. M-am suit pe Yamaha Mt-07, grozava motocicleta dar nu stau bine pe ea. In schimb ma potrivesc manusa pe Mt-03.
  9. Aveti dreptate. Acum ma uit f atent la Gsr600. Dar trebuie sa ma urc pe el sa vad cum stau, acest lucru e cel mai important pentru mine, daca stau incomod, poate sa fie oricat de buna si ieftina motocicleta, ca n-am facut nimic.
  10. M-am uitat, in acest buget oricat mi-as dori din pacate nu gasesc cu ABS: M-am reorientat spre aceste modele: Suzuki GSR600 Suzuki 650S (+2006) Suzuki V-Strom 650 (+2004) Honda Hornet 600 (2005-2006) Ideal este injectie + abs. Daca nu se poate macar 1/2. Modele de mai sus sunt cele care imi plac si consider ca mi se potrivesc. Degeaba stai bine pe motor daca nu iti place motocicleta si invers. Daca simti ca motocicleta nu te reprezinta, mai bine nu o iei.
  11. M-am documentat mai atent in privinda ABS-ului, si consider ca indiferent daca esti incepator/avansat este necesar si acesta ar trebui implementat obligatoriu pentru orice motocicleta, asa cum sa manifestat si in cazul automobilelor. Deci ce motociclete ar fi cu ABS? Yamaha FZ6 S2 Fazer? Honda Hornet 2007?
  12. Sal. Inca nu am luat o decizie. Sunt in curs de cautare.
  13. Si eu mi-as fi dorit ca fz6 sa fie alegerea potrivita dar efectiv m-am suit pe ea si imi sta rau intre picioare. Horneta imi place mult modelul PC36 2005-2006,dar se pare ca nu exista viata pentru pasager pentru o astfel de motocicleta. In afara de asta nu are protectie deloc la vant iar modelul carenat arata din punctul meu de vedere neplacut. Bandit 650s arata ceva mai bine, nu am apucat sa ma sui pe vreo unul, dar sa inteleg ca pe Bandit se face touring mai bine decat hornet? Versys e enjoy si e cea mai versatila si placuta cu o pozitie chiar de supermotto, nu are abs, sunetul motorului nu ma atrage f tare dar in schimb pare o motocicleta grozava. V-strom, pare genul sa faca exact ce trebuie mai ales daca e cu ABS. Nu am idee inca cum stau in el dar clar e motocicleta ideala pentru 2 persoane. Dar nu are caracter in schimb face cam ce imi doresc eu. Suzuki GSR600, rezervor lat si probabil cu o dispunere a picioarelor indepartate, mai e problema acceleratiei care cand lasi acceleratia la min si accelerezi din nou are o smuncitura f periculoasa, deci nu. Kawasaki Z750 nu am vazut sa recomande nimeni, e mica oricum , si probabil puternica si mai agresiva decat celalalte , deci nu. Deauville e fermecatoare, e un 1200LT mai mic, putin mai usor, dar nu ma vad pregatit sa incep pe o motocicleta direct touring. F650Gs - se poate merge in 2 persoane, dar nu e de 2, pare destul de usoara si iti faci treaba in orice conditii, pare destul de veche, arata acceptabil, e o varianta dar vstrom cu siguranta e peste. Mt07/Mt09 - motociclete perfecte de 1 persoana , design exceptional, f laudate, dar scumpe, deci pica. Kawasaki Er6n - nu sunt sigur dar probabil e motorul de pe Versys, nu sunt adeptul unui astfel de sunet la motor, dar e un motor de oras sprinten, dar nu pentru 2 persoane. Suzuki Sv650 - pozitie ingrozitoare cel putin pentru mine, motorul foarte flexibil, nu ma da pe spate sunetul, deci probabil sunt mai atras de 4 linie. Pentru mine conteaza sunetul. VfR800 - modele noi cu Vtec, suna grozav motorul, dar intra vtec atat de agresiv si brusc, ai sanse 200% sa mori, iar de modelul vechi nu sunt atras, plus ca e grea si am inteles ca nu e asa de confortabila. E un sport touring cu o pozitie semidreapta, acceptabila. Suzuko Bandit 600 - Pentru mine intotdeauna va fi Hornetul peste, deci nu bandit naked. Honda Hornet 900 - mult mai uratica ca hornet de 600 din 2005, motorul genial, trage din toate pozitiile, probabil mult pentru mine la inceput, dar este un ideal. Nu este cel mai puternic motor, dar este un motor pentru 1 singura persoana. La puterea pe care o are si greutate e ideal pentru touring dar fiind naked nare ce cauta acolo. In oras oricum e pacat de el, iar pt oras oricum exista 600. Yamaha Fz1/Fz1000 - m-am gandit ca daca nu stau bine pe fz6 poate stau bine pe 1000, ca la fel e un motor care invie dupa o anumita turatie, bla bla r1. Oricum e generatie veche, si ce sa caut la optiunea asta chiar daca e un motor bun cand sunt alte alternative. Bmw1200Lt - da, perfecta, mare. Probabil daca va intra in sange microbul, voi avea varsta si experienta necesara pentru a conduce doar aceste tipuri de moto. Acestea sunt gandurile care se invart in capu meu pana acum, asa s-au format ideile, nu am ce le face, astea sunt. Raman hornet 600 pc36, vstrom, versys, poate bandit s. Trimumph Ducatti sunt scumpe, Ducatti Monster nu imi place, pozitie incomoda. Nu am placere pentru vitezane, nici macar pentru F4i de la Honda, o motocicleta f buna si laudata. In concluzie: Versys - cel mai naravas magar cel poti folosi la orice, de mers pentru oras drumuri medii. Vstrom - ce-a mai buna capra de mers pentru drumuri lungi, drumuri scurte mai greu dar merge. Hornet 600 2005, ideala pentru un spirit single, sunet motor deosebit, agila, frumoasa, pacat ca nu are abs si nu e injectie. FZ6 S2 Fazer - daca exista motocicleta asta cu o sea diferita pe care sa stau mai bine, aceasta le imbina pe toate. ( Carenaj, bord digital, cric central, se poate folosi si touring, si pentru pasager. Nu stiu , cred ca o sa incerc sa ma mai sui sau sa merg, sa vad de unde este problema. Efectiv imi intra rezervorul in.....Nu se muleaza cum trebuie ca pe hornet.
×
×
  • Create New...