Sari la conținut

Jakeobs

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Jakeobs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va multumesc! Chiar mi ati lamurit multe lucruri! O sa revin cu achizitia!
  2. Multumesc pentru pareri! Da, sincer m am gandit la un 4t, doar ca dupa m am gandit ca in loc de supape, lant de distributie, ax cu came, tacheti... si asa mai departe, as alege un cilindru cu un piston si un capac, pare mai simplu, si mai usor de intretinut, stiu si eu de intretinerea la nr de ore si asa mai departe.. Eu vreau doar propozitii de genul asta: "Yamaha YZ, Honda CR, Suzuki RM si chiar si unele Kawa KX sunt motocross. " care sunt enduro si care nu, nu ma astept la pornire la buton, nu s absurd, stiu ca o sa fie o coaja, dar pentru veniturile mele si pentru niste iesiri mai lejere prin padure asta as vrea... O sa iau la purecat internetul daca e nevoie :)).. dar sincer as fi vrut sa aflu doar diferentele dintre enduro si cross si de ce majoritatea recomanda enduro.
  3. Deci sa inteleg ca si yz ul se incadreaza la enduro? Asta ar fi intrebarea mea, ce modele se incadreaza la enduro
  4. Salut! As avea nevoie de putin ajutor pentru a-mi achizitiona un enduro... Am cerut ceva sfaturi dar nu am fost destul de lamurit, ideea este ca bugetul meu este de 1500-1800 de euro maxim... Am vorbit cu cineva care este in lumea asta "enduro" de ceva timp si mi a spus din start sa evit cross urile.. Pentru ca bugetul meu este unul mic, (sunt constient de chestia asta) nu am preferinte catre o anumita marca... Intrebarea mea pentru voi este care sunt modelele de motociclete pentru enduro dintre care as putea alege? cel pe care l am intrebat mi a spus de ktm exc, total de acord :)), doar ca as vrea sa stiu si ce alte variante as avea, as vrea sa stiu.. Yamaha yz, honda cr, kawa kx, suzuki rm, astea se incadreaza toate la cross? As vrea doar 2t, am avut deja o aprilia 2t 125.. Asa ca vreau sa raman la 2t pentru ca am inteles ca si intretinerea este mai ieftina, eu fiind elev, in curand student! Multumesc anticipat si astept cateva modele dintre care as putea alege!
  5. Acum totul are logica, sper ca nu am stricat nimic. O sa iau o baterie cat de curand. Multumesc mult!
  6. Salut, detin un Pegaso 125 din 1994 cu motor rotax 123, l am cumparat cu putin timp in urma si motorul are ceva probleme , majoritatea au fost rezolvate dar am una la care as vrea sa va cer parerea. Motorul nu are baterie, dar urmeaza sa ii cumpar, ideea este ca farul meu lumineaza ok daza lunga si faza scurta pana undeva la 3000rpm si cand trec e doar ca o lumanare, nu poti vedea nimic in față in caz de noapte. Va intreb pe voi, credeti ca lipsa bateriei este problema sau care ar putea fi cauza? Cand bag mana in acceleratie brusc se transforma in lumanare... Motorul merge foarte bine acum, cam asta ar mai fi singura problema majora care trebuie sa o rezolv. Multumesc anticipat!
  7. Vreau sa ii schimb si bujia, dar imi poate spune cineva un cod pentru ea?
  8. Da, posibil sa ma fi exprimat gresit.. Astept si parerea altora!
  9. Nu, cel de la care am cumparat o nu avea nici o treaba cu mecanica, crede ma, am verificat ambreiajul si este ok. Motocicleta pornea dar nu se tureaza mai mult de 6000rpm, crezi ca asta ar fi ambreiajul? Nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt sigur ca ai mai multe cunostinte decat mine, dar nu m am apucat sa o desfac chiar asa dupa cum am avut chef.
  10. Salut, de curand am achizitionat un Pegaso 125 din '94 cu un motor rotax 123. Initial vanzatorul care nu era prea priceput la motoare a spus ca are o problema de la ambreiaj si nu pleaca de pe loc. ce e drept, motocicleta nu pleaca de pe loc si daca pleaca nu merge mai mult de 2 m. Motocicleta pornea impecabil, de aceea am exclus problema cu compresia. Am desfacut initial filtrul de aer pe care l am curatat, am curatat carburatorul si l am suflat bine cu compresorul pe toate partile. Motocicleta nu vrea sa se tureze pe liber mai mult de 6000rpm si se aude inecata. Am crezut ca nu am curatat bine carburatorul si l am mai descacut odata si l am suflat pe toate partile dupa aceasta miscare, motocicleta porneste cateva secunde si se opreste. am schimbat si bujia cu una noua, aceeasi poveste. Am incercat sa ma uit si la acel powervalve..care se pare ca este blocat pe deschis. nu am desfacut mai mult pt ca nu am mai avut timp. Vreau sa va cer si parerea voastra, ce credeti ca poate avea?
×
×
  • Creează nouă...