Sari la conținut

Dominatorul Se Opreste


Postări Recomandate

Nu mai fiti timpiti, ascultati'l pe moscku, el habar n'avea ca se vorbeste de Dominatoare, el a vrut sa ma jigneasca ... asa demonstreaza el ca e prieten.

Oricum, sunt fericit, o sa'mi pun bujie iridium si imi sincronizez carburatorul cu ... "frumos ca la carte" si am scapat de grija CDIului si a flansei :P

@moscku

:P :rose: :finger:

 

Adevarat ai grait! Treaba cu "frumos ca la carte" rulezzz. Sa ne arate si noua cartea unde a gasit asta :(

Ce ar fi forumul asta daca nu ne-am mai distra si noi din cand in cand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99% ai flansa de admisie crapata. Mai ales daca da un mic rateu fasait in admisie cand se opreste. Verifica de crapaturi jos langa surubul de fixare. Se poate repara momentan , dar singura solutie e tot alta noua ( 60E la Honda Romania...dai si plangi :P ) Daca e o fisura mica iti explic cum se repara sa mai poti merge pana faci rost de alta. Ai grija ca difera intre modele, cea de dupa 95 e mai scurta.

Mai verifica o-ringul flansei sa nu fie ciupit si valva de soc de la carburator sa nu se blocheze sau sa fie asa uzata incat sa-ti traga aer fals pe circuitul de soc.

Multumesc, am sa verific. Dar sa stii ca nu da nici un fasait.Motorul se opreste fara zgomot cand il opresc eu, cand se opreste el nu stiu ca am casca pe cap si nu disting daca fasaie sau nu.Oricum, dupa un drum lung face asa.Cateodata da alteori nu.Nu e ceva constant ca sa zic asa ca o regula.De exemplu pe vreme uscata si calda nu face, pe cand pe vreme ploioasa am observat ca are tendinta de a se opri la mers constant sau in frana de motor.Cand accelerez merge "rotund" si nici nu am observat lipsa de putere sau consum exagerat.Papa cam 5l/100, cam 20 km/litru si o tin in 5000 - 5500 ture ca deocamdata nu am cablu de kilometraj si ma iau dupa turometru.Eu fac mai mult drumuri lungi de 150 km.Chestia ciudata e ca intr-un sens merge ok (Tasnad SM - Cluj) iar cand ma intorc (Cluj - Tasnad SM) si ajung la locul unde o parchez folosesc vit I-a si a II-a si se tot opreste.

Am sa fac cum m-ai sfatuit si o sa scot flansa aceea.Iti mai spun dupa ce am gasit.

Vad ca colegii nostrii calareti de mobre de pe forum se cearta intre ei mai bine decat sa dea un sfat competent.Oricum, e fun, mie imi place sa ma distrez.

 

:( Asfatt uscat la toata lumea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Azi fiind luni, se zice ca nici iarba nu creste...

Sa va spun ce am facut cu Dominatorul. Am desfacut esapamentul, am curatat toate drenurile de dedesupt adica cel de la filtru de aer si restul, ca erau pline de ulei si praf intarit, am curatat aerisitorul de carter ca avea ceva lichid in el si drenul infundat....si....cam atat. Nu m-am asteptat sa rezolv ceva dar acum nu imi vine sa cred cat de bine merge motorul!!! are un ralanti forte "cuminte" si parca (sper sa nu exagerez!) consuma mai putin ca inainte... :) Toate astea le-am observat dupa un drum f dificil in care am solicitat motorul mult de tot. Eu sper sa nu fie doar o iluzie...Oricum, acum sade bine merci in curte la MottorCity, in Floresti, pentru schimb kit lant si o mica revizie.

 

Asfat uscat la toata lumea si sa ne vedem sanatosi :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...