kalabash07 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 (editat) Buna`.. Am un piaggio zip care`i limitata la 50km/h. Am auzit ca am limitator in carburator si l`am desfacut si am gasit nijte piese(o sa va pun poze) care nuj ce rol au.Aaa si carburatorul meu are 2 plutitoare(bicameral dak gresesc) Editat Iunie 11, 2007 de kalabash07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DannyEl Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Da man esti sigur ca are limita in carburator...... De obicei au limitator pe transmisie toba si la partea electrica da nu cred ca e cazu la tine prin electro De turat cum se tureaza se tureaza blana....?Vezi cel mai precis de transmisie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 (editat) Da man esti sigur ca are limita in carburator...... De obicei au limitator pe transmisie toba si la partea electrica da nu cred ca e cazu la tine prin electro De turat cum se tureaza se tureaza blana....?Vezi cel mai precis de transmisie..... nu am limitare in transmisie ...m`am uitat ..am dat jos cureaua si l`am pornit ..tot aja merge .. Blana merge pana la jumate kum trebuie...si de la jumate la maxim dau in gol .. Ce poate sa fie? Ce`s cu pisesele alea din poza ..is vreo limitare ? aa..si la partea electrica ..pot face ceva sa se tureze mai mult ? ms. Editat Iunie 12, 2007 de kalabash07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 nu am limitare in transmisie ...m`am uitat ..am dat jos cureaua si l`am pornit ..tot aja merge .. Blana merge pana la jumate kum trebuie...si de la jumate la maxim dau in gol .. Ce poate sa fie? Ce`s cu pisesele alea din poza ..is vreo limitare ? aa..si la partea electrica ..pot face ceva sa se tureze mai mult ? ms. limitarile la astea sunt in general pe teava, la acceleratie, si mai era una, nu mai stiu unde...partea electrica nu are prea mare treaba, datorita faptului ca iti produce curentul necesar liminilor si scanteiei...poate fi o problema atunci cand avansu e prost reglat si porneste greu si nu treage, iar din cand in cand iti ineaca, dar asa nu se limiteaza un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DannyEl Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Ma man io am avut un scuter gareli si tot sintomele astea lea avea.la tine le face de cand lai luat sau acuma de un timp.?la mine la gareli.....motoru mergea dar nu se tura blana si am lucrat zile pe el si tot nu mergea si ghici ce era....era toba infundata si nu se tura numai pana la jumatate deci ia toba jos si vezi pote e infundata sau are limita in ea!incearca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 o sa incerc sa merg fara toba .. aa..si cand i`am scos cureaua l`am pornit si cam am accelerat scoatea fum negru` ..si toba scotea un scartait ..ce poate sa fie? apropo..motoru merge perfect ...porneshte la prima pedala ...nu se ineaca ..are 120 km/h in bord! la mine merge aja de cand l`am luat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 omule iti dau un sfat: NU TE BAGA UNDE NU SHTII. piesele alea pe care le-ai fotografiat exista in marea majoritate a carburatoarelor de scuter, nici una dintre ele nu e limitarea. Du-te cu ea la unu care shtie ce face, sa tzi-o delimiteze el. Daca te apuci sa faci vreo modificare fara cunoshtintze temeinice de mecanica s-ar putea sa strici ceva shi asta o sa coste mult timp shi bani. Faptul ca are 120 "in bord" nu inseamna ca o sa atinga vreodata viteza aia. In general limitarile pot fi de mai multe feluri: - in carburator - in aprindere - in transmisie - in evacuare Cele care au limitarea in carburator, de obicei, au subarul mai lung cu vreo 10 cm. Asta inseamna ca trebuie sa itzi procuri alt subar, care deobicei e cam scump. Altele au o piesa de obturare in galeria de admisie. Limitarile din aprindere se inlatura prin taierea unui fir din interiorul unitatii de aprindere, treaba care este foarte complicata, pt ca trebuie inlaturat acel material dur in care este turnata aprinderea. Limitarile din evacuare sunt tot niste piese de obtuare. Daca ii scoti toba nu o obtii nimic, la motorul in doi timpi, toba asigura functionarea optima a motorului si este FOARTE IMPORTANTA pentru o viata indelungata a agregatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 Eu am mai avut un piaggio zip 4T da motoru era de 125cc ...si tot avea 120 in bord ...si l`am vandut Asta de 50 are vreo 10000 de km facuti ... omule iti dau un sfat: NU TE BAGA UNDE NU SHTII. piesele alea pe care le-ai fotografiat exista in marea majoritate a carburatoarelor de scuter, nici una dintre ele nu e limitarea. Du-te cu ea la unu care shtie ce face, sa tzi-o delimiteze el. Daca te apuci sa faci vreo modificare fara cunoshtintze temeinice de mecanica s-ar putea sa strici ceva shi asta o sa coste mult timp shi bani. Faptul ca are 120 "in bord" nu inseamna ca o sa atinga vreodata viteza aia. In general limitarile pot fi de mai multe feluri: - in carburator - in aprindere - in transmisie - in evacuare Cele care au limitarea in carburator, de obicei, au subarul mai lung cu vreo 10 cm. Asta inseamna ca trebuie sa itzi procuri alt subar, care deobicei e cam scump. Altele au o piesa de obturare in galeria de admisie. Limitarile din aprindere se inlatura prin taierea unui fir din interiorul unitatii de aprindere, treaba care este foarte complicata, pt ca trebuie inlaturat acel material dur in care este turnata aprinderea. Limitarile din evacuare sunt tot niste piese de obtuare. Daca ii scoti toba nu o obtii nimic, la motorul in doi timpi, toba asigura functionarea optima a motorului si este FOARTE IMPORTANTA pentru o viata indelungata a agregatului. Ce este subarul ?? Moturu` meu e un 4T ..are ceva dak merg fara toba ? aa.era sa uit .si de limitarea din aprindere:Am un fir ku mufa care iese din motor si apoi se duce la bobiba de inductie apoi la bujie..oare ii prin CDI sau ku magnetou? Ajuta de to rog ..k eu am un 1 an de cand am limitarea ..merg k ...ku 50km/h.. ID: kalabash06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 daca e in 4 timpi, vei simtzi o oarecare ameliorare daca ii scotzi toba, dar asta nu inseamna ca e limitata la toba. Daca nu shtii ce e ala shubar, eu zic sa nu te bagi in carburator ca ai toate shansele sa il strici. Shubarul este acea piesa cilindrica, care are o membrana la un capat, shi o gaura pe care se fixeaza un cui conic la celalalt capat. Du-te la un mecanic bun shi va shti el unde sa caute limitarea, nu incerca sa o scotzi singur, potzi strica multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 pun o poza ...sa vezi dak ii ala ..care zici tu .. ma..uitete la primele 2 poze de mai sus ...alea`s care zici tu ? ma..uitete la primele 2 poze de mai sus ...alea`s care zici tu ? aia nu`i poma de spitz? imi baga benzina pana la jumate de acceleratia ...iar de la jumate la maxim merge in gol acceleratia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.