BlacKHunTeR Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Am si io o intrebare : E bun un APRILIA SR 50 DITECH de 49ccm 23 de mii de km din 2001 din germania ??? Asta in anunt zice ca nu sunt defecte aparente si ca e limitat...si este pe injectie nu ??? Daca se duce injectoru cat ma costa sal schimb ??? Si asha in general la 23 de mii e omorat motoru ??? Am mers acum cateva zile cu un piaggio nrg mc3 avea 37 de mii de km era intro stare jalnica nui mergea kilometraju nimic dar fugea de manca pamantu...datimi si mie sfaturi pls ce sa fac sal iau sau sa nul iau... MSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 nu stiu ce sa zic dar e cam mult 23.000 km.. poate sa te lase oricand, cand nu o sa te astepti.. la ce pret il vinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlacKHunTeR Postat Iunie 14, 2007 Autor Share Postat Iunie 14, 2007 putin Cat ma costa injectoru ??? Si pompa ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Nu e chiar cum zice redeye Am si eu aprilia sr50 cu 20 000 km in bord, si eu m-am sfatuit cu cunoscatori inainte sa-l iau. Nu pot sa-ti spun chiar daca e fiabil n-am mers prea mult cu el, dar pot sa-ti spun un lucru: cand ating acceleratia se zguduie pamantul sub mine (cand e pe cric). Ideea e sa aiba viata motoru, sa-l simti ca trage, sa aiba zvac (demaraj). Daca are 20-30 000 km si are viata motoru, peste 1000 km nu te lasa sigur, el moare incet . In schimb cu celelalte piese e mai grav...alea pot ceda oricand - sa se rupa cureaua, sa-ti explodeze cauciucu, sa se rupa butoane, etc. SA TE UITI ATENT LA EL! Daca motoru are viata cum am zis, eu zic ca merita sa-l iei din punct de vedere mecanic. Acu daca mai arata si bine(asta tu decizi) sari pe el In legatura cu injectoarele nu stiu sa-ti spun. Intra pe www.unitedmotors.ro si trimite un mail pe adresa de info de la contact. Pana maine iti spun ei pretul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 nu mi se par 23.000 km mult in plus nu e forjat de romanii nostri,aia din strainatate stiu sa se comporte cu scuterele!eu iti recomand sa til cumperi mai ales daca e la un pret mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 la 2timpi faci un test simplu si vezi daca se merita sa il iei. 1. dai la pedala cu mana foarte incet si vezi daca opune un minim de reziztenta 2. tre sa porneasca la buton dimineata cand e rece daca nu motoru e sub 70% din capacitatea lui. (la cald nu conteaza) 3. la plecarea de pe loc nu tre sa trepideze. pleci foarte incet si daca trepideaza are rolele uzate sau poate chiar ambreiaju. daca pleaca usor e bun. daca a mers afara nu ai probleme cu injectoru si cu pompa ca e benzina buna. important e sa nu fi mers in tara mult ca la noi benzina e sub 95 si mai are si apa in ea asa ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 nu mi se par 23.000 km mult in plus nu e forjat de romanii nostri,aia din strainatate stiu sa se comporte cu scuterele!eu iti recomand sa til cumperi mai ales daca e la un pret mic Ce zici tu alby e corect doar pe jumatate Pentru scutere gen scarabeo, liberty, ciak, f10 se aplica. De obicei le folosesc oamenii batrani sau fetele, alea sunt boboc, nu sunt omorate si sunt bine intretinute. La astea racing e alta situatie: sunt folosite de adolescenti suparati, merg pe o roata cu ele, le forjeaza la maxim. Daca indeplineste si conditile pe care le-a spus radu, go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Nu e chiar cum zice redeye Am si eu aprilia sr50 cu 20 000 km in bord, si eu m-am sfatuit cu cunoscatori inainte sa-l iau. Nu pot sa-ti spun chiar daca e fiabil n-am mers prea mult cu el, dar pot sa-ti spun un lucru: cand ating acceleratia se zguduie pamantul sub mine (cand e pe cric). Ideea e sa aiba viata motoru, sa-l simti ca trage, sa aiba zvac (demaraj). Daca are 20-30 000 km si are viata motoru, peste 1000 km nu te lasa sigur, el moare incet . In schimb cu celelalte piese e mai grav...alea pot ceda oricand - sa se rupa cureaua, sa-ti explodeze cauciucu, sa se rupa butoane, etc. SA TE UITI ATENT LA EL! Daca motoru are viata cum am zis, eu zic ca merita sa-l iei din punct de vedere mecanic. Acu daca mai arata si bine(asta tu decizi) sari pe el In legatura cu injectoarele nu stiu sa-ti spun. Intra pe www.unitedmotors.ro si trimite un mail pe adresa de info de la contact. Pana maine iti spun ei pretul . La absolut orice scuter aflat pe cric, fie el de orice natie, cand accelerezi se va zgudui pamantul si se va misca cat timp e pe cric , asta nu e nici pe departe un criteriu de putere, fiabilitate etc. Daca vrea sa intre in legatura cu UM ar fi bine sa uite varianta cu email'ul ca la mine cel putin nu se obosesc sa raspunda, asa ca le'am dat un telefon si astept un raspuns care Dumnezeu stie cand va sosi . Cat despre acei 23000km, ei bine pt un scuter in 2T e un numar foarte mare care nu mai prezinta siguranta nici pe departe. Asta nu inseamna ca la 20000km nu sunt scutere care merg ca in prima zi, ci probabilitatea este extraordinar de mica. Personal nu as cumpara un scuter 2T cu peste 15.000km. Succes la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Eu zic ca,in primul rand sa verifici motorul si apoi aspectul.Km poate sa aiba destui si sa mearga motorul super bine,nu este un criteriu obligatoriu. Al meu are peste 60.000 si merge ca in prima zi si este din 93'(are setul motor facut pe la 50.000 in italia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 La absolut orice scuter aflat pe cric, fie el de orice natie, cand accelerezi se va zgudui pamantul si se va misca cat timp e pe cric , asta nu e nici pe departe un criteriu de putere, fiabilitate etc. Daca vrea sa intre in legatura cu UM ar fi bine sa uite varianta cu email'ul ca la mine cel putin nu se obosesc sa raspunda, asa ca le'am dat un telefon si astept un raspuns care Dumnezeu stie cand va sosi . Cat despre acei 23000km, ei bine pt un scuter in 2T e un numar foarte mare care nu mai prezinta siguranta nici pe departe. Asta nu inseamna ca la 20000km nu sunt scutere care merg ca in prima zi, ci probabilitatea este extraordinar de mica. Personal nu as cumpara un scuter 2T cu peste 15.000km. Succes la cumparaturi! cretzz de mai sunt si oameni care nu au simtul umorului Era pus la misto. Am scris SI serios printre randurile alea daca citesti atent cum ar fi: "Ideea e sa aiba viata motoru, sa-l simti ca trage, sa aiba zvac (demaraj)" Daca vrei, pentru tine, un alt criteriu e verificarea compresiei: scoti bujia, bagi degetul in gaura si dai la demaror, daca se face presiune e ok In legatura cu UM...unii oameni au noroc, altii nu au Le-am dat mail duminica seara in leg cu un set de contacte si luni dimineata am primit email (nu foarte bucurator ). moama pantera 60.000? Vezi un bun exemplu ca nu conteaza mereu km Sa mai faci inca 60.000 cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gighaiosu Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Uite alta chestie pe care o poti incerca: 1.Cand ii dai la automat(sau peda..daca are) sa nu accelerezi deloc sa vezi daca porneste. 2.Daca porneste bine incearca sa-l turezi la maxim pe cric cateva secunde.Daca se tureaza fara intreruperi sau rateuri e ok; Eu mi-am luat o mare tzeapa cumparand unul care afuma bujiile intr-un minut turat la maxim,pt ca aveam bobina de inductie defecta... "asta daca nu l-ai cumparat pana acum" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Pai normal asa se porneste scuteru...nu accelerezi cand il pornesti. O sa se inece. Cand nu-ti lucreaza bujia bine poti sa-i dai putina benzina, sau cand nu l-ai mai pornit de mult timp. De-aia exista soc, sa nu-l accelerezi tu prea tare si sa-l ineci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 cretzz de mai sunt si oameni care nu au simtul umorului Era pus la misto. Am scris SI serios printre randurile alea daca citesti atent cum ar fi: "Ideea e sa aiba viata motoru, sa-l simti ca trage, sa aiba zvac (demaraj)" Daca vrei, pentru tine, un alt criteriu e verificarea compresiei: scoti bujia, bagi degetul in gaura si dai la demaror, daca se face presiune e ok In legatura cu UM...unii oameni au noroc, altii nu au Le-am dat mail duminica seara in leg cu un set de contacte si luni dimineata am primit email (nu foarte bucurator ). moama pantera 60.000? Vezi un bun exemplu ca nu conteaza mereu km Sa mai faci inca 60.000 cu el Te'am prins! sunt 2 de T nu Z--> Crettz. Ok ai glumit...capisci. Compresie va face si daca nu mai are viata multa insa trebuie sa fii maestru sa stii dupa presiunea cu care iti loveste degetul in ce stare se afla motorul. In cazul de fata avem de furca cu un incepator cred. Uite alta chestie pe care o poti incerca: 1.Cand ii dai la automat(sau peda..daca are) sa nu accelerezi deloc sa vezi daca porneste. 2.Daca porneste bine incearca sa-l turezi la maxim pe cric cateva secunde.Daca se tureaza fara intreruperi sau rateuri e ok; Eu mi-am luat o mare tzeapa cumparand unul care afuma bujiile intr-un minut turat la maxim,pt ca aveam bobina de inductie defecta... "asta daca nu l-ai cumparat pana acum" Nu e neaparat sa se soldeze asa rau daca nu porneste fara acceleratie si se ineaca poate fi vorba de un simplu reglaj al amestecului(patita). Daca amestecul este sarac in aer atunci bujia se uda...daca este sarac in benzina se va afuma. Cu 2-3 rotiri ale unui surub aflat in vecinatatea celui de relanti se poate scapa de problema(care nu presupune ca scuterul ar fi "varza" sub nicio forma). O gramada de scutere nu pornesc fara acceleratie si totusi merg zi de zi foarte bine. Eu zic sa ne mutam la discutii generale daca vreti sa continuati cu "argumentari" asa nu va avea prea mult de curatat Dead_Man_Walking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Scuze crettz, my bad Stiam cum se scrie, asa am vrut sa scriu, dar am anumite ticuri cand bat la tastatura, si mi-a iesit din greseala cretzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gighaiosu Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 (editat) incearca asta un test de diagnostic asa cum au SR-urile din 2000-2004 pe injectie. Uite aici: http://www.donwerner.dk/ecucodes.pdf Daca nu are nici un flash la "injection check" inseamna ca e ok; ....cu toate ca al meu imi da vreo opt erori dar tot merge,ce-i drept nu excelent;dar habar n-am ce sa-i mai fac....oricum bafta! ...da...si anunta-ne si pe noi daca l-ai mai cumparat sau nu! Editat Iunie 16, 2007 de gighaiosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 (editat) Schimba aprinderea electronica sa vezi daca iti mai da flashuri sau verifica instalatia electrica... Editat Iunie 16, 2007 de yOCorni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlacKHunTeR Postat Iunie 16, 2007 Autor Share Postat Iunie 16, 2007 Ce dreq...SA VANDUT la 550 de euro... cand a sunat tata deja se vanduse...dar faza e ca aveam 3 scutere pe lista din aceeasi zona langa ******** aveam asha: 1. Piaggio NRG 50 alb stare impecabila 550E 2.Aprilia sr 50 LC cam vechi 37 mii km da zicea ca ia schimbat o lista daia lunga 550E 3.Aprilia sr 50 DITECH asta de mai sus care ma interesa. TOATE SAU VANDUT...vorbise de scuteru de la nru 2 si trebea sa se duca sal vada si ia zis ca e lovit pe dedesubt si cand sa dus sal vada sa vandut si ala...asta e next time ca merem cu o duba imi iau io ce scuteras vreau si ms pt sfaturi o sami fie de ajutor la urmatoru Axfalt uxcat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gighaiosu Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Schimba aprinderea electronica sa vezi daca iti mai da flashuri sau verifica instalatia electrica... Amandoua SCH si respectiv Verificate...si totusi aceleasi erori...cu toate ca am sch si ECU-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 (editat) salut am si eu o intrebare, aprilia sr50 nu stiu fix care model, doar ca ceva model mai nou cica arata impecabil, cauciucuri aproape noi, motorul facut din nou la ea, -totul a fost facut intr un service in germania, totul e scris pe chitante ,etc merita sa dau 500E ??? motorul il aduc din germania, dar pe gratis transportul multumesc anticipat Editat Iunie 27, 2007 de Vince Black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.