Andrei_D Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Deoarece Mixi_Dixi de pe forum nu are net, postez eu in locul sau. Cand a desfacut cutia defecta la Nipru si a ridicat capacul(pe care se afla simeringurile de la pedala de pornire si cel de la cardan), a cazut piesa din imagini. A curatat cutia si a remediat defectul respectiv dar tot nu a reusit sa-i gaseasca locul piesei cazute. Voi de unde credeti ca este? In manualul de Nipru nu se vede nimic concret. Piesa pare a fi lovita cu ciocanul la un capat si seamana foarte mult cu cele doua bolturi de ghidaj de pe capacul cutiei - bolturi care au rolul de a alinia capacul cu cutia, inainte ca acesta sa fie strans in suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Vezi k piesa respectiva e tija de la dublul ambreiaj (sa schimbi vitezele fara ambreiaj) si vine fixata in exteriorul cutiei; e un lacas fix sub gaura unde rulmentul de presiune; In mod normal trebuie sa aiba si un arc care sa il impinga in exterior. Tija de care vine fixat cablul de ambreiaj si care actioneaza rulmentul de presiune are in capatul de jos un orificiu in care vine fixat surubul de reglaj al ambreiajului automat - surubul asta impinge tija respectiva. Sper k am fost explicit - daca nu s-a inteles spune-i sa ma contacteze pe mess daca poate k are adresa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Eu zic ca piesa si pinionul provin de la capac: functia lor este mars-arrierul (marsarier pe romaneste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 tija de la sincron si un pinion de la marsarier(sau cum draq so zice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Dap, pinionul e ala de la marsarieir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 La mine netul e ca ciclul la femeie.... Cand ai mai mare nevoie,lipsa.... Multumesc baietilor pentru informatii! Astazi ma duc sa vad daca ii gasesc locul tijei,daca nu mai postez diseara cu cateva poze.Inca odata,multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Vezi k piesa respectiva e tija de la dublul ambreiaj (sa schimbi vitezele fara ambreiaj) si vine fixata in exteriorul cutiei; e un lacas fix sub gaura unde rulmentul de presiune; In mod normal trebuie sa aiba si un arc care sa il impinga in exterior. Tija de care vine fixat cablul de ambreiaj si care actioneaza rulmentul de presiune are in capatul de jos un orificiu in care vine fixat surubul de reglaj al ambreiajului automat - surubul asta impinge tija respectiva. Sper k am fost explicit - daca nu s-a inteles spune-i sa ma contacteze pe mess daca poate k are adresa mea Ai avut dreptate jupane,dar tija aia mica era la locul ei acolo...si este actionata de un arc...dar asta care am gasit-o e chiar de-anp.u.l.e.a...m-am invartit doua zile pe langa cutie si tot nu am descoperit unde vine minunea.Ultima mea idee bolnava,era ca aceasta "piesa" sa fi fost uitata de cel care a desfacut cutia inainte..dar ma mai intreb,cum draq nu a fost prinsa intre pinioane pana acum? Sau cum nu a blocat ea vreun mecanism? Totul ramane un mister cu acest fier de cacao. Daca aveti vreo vaga idee de unde poate fi,dati-mi si mie de stire va rog.Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Ai avut dreptate jupane,dar tija aia mica era la locul ei acolo...si este actionata de un arc...dar asta care am gasit-o e chiar de-anp.u.l.e.a...m-am invartit doua zile pe langa cutie si tot nu am descoperit unde vine minunea.Ultima mea idee bolnava,era ca aceasta "piesa" sa fi fost uitata de cel care a desfacut cutia inainte..dar ma mai intreb,cum draq nu a fost prinsa intre pinioane pana acum? Sau cum nu a blocat ea vreun mecanism? Totul ramane un mister cu acest fier de cacao. Daca aveti vreo vaga idee de unde poate fi,dati-mi si mie de stire va rog.Va multumesc! nu te supara ca gasesti piese care nu erau... cum s-au agitat ele pe acolo sansa a facut sa se intalneasca Dl. Sincron si Dra. Tija si au facut un bebic... respectiv piesa aia pe care ai adoptat-o tu. unii sunt mai norocosi de li se intampla asta in rezervor intre atomii de benzen si se inmulteste gazu ca nebunu' in tank si proprietarii au impresia ca le consuma putin moto... aiurea se babardesc atomii cu cifrele octanice si d-aia ii tina mai mult benzina Serios acum cred ca ai avut mare noroc de nu a blocat ea ceva p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 ma numai tie ti se putea intampla asta vezi poate merge fara, si, daca merge, baga la donatii spor la treaba si poate aduci si tu nepra la o bere ca poate ii e cam sete si vr sa o vad si eu baraind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.