Sari la conținut

Help Honda Nsr 125


CBR
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Un prieten si-a luat o Honda NSR 125 Sprint (aia cu 29 cp), fabricata in 98, are cam 29 000 km. Motorul este facut. Problema apare in jurul turatiei de 7000 rot/min si consta intr-un "gol". Pleaca normal in ture, 1000, 2000 samd..., apoi cand se apropie de 7000 si cam pana pe la 7400 - 7500 apare un gol in care da rateuri. Odata trecut dincolo de 7500, urca frumos si trage rotund si "sprint". NUMAI IN SARCINA se intampla toata povestea! pe "liber" merge fara probleme.

 

Am schimbat: fisa, bujia, filtru aer. Reglat carburator... astia de pe la service nu-i dau de cap...

 

Spuneti-mi, va rog, care v-ati mai intalnit cu problema asta, cam ce ar trebui facut?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Un prieten si-a luat o Honda NSR 125 Sprint (aia cu 29 cp), fabricata in 98, are cam 29 000 km. Motorul este facut. Problema apare in jurul turatiei de 7000 rot/min si consta intr-un "gol". Pleaca normal in ture, 1000, 2000 samd..., apoi cand se apropie de 7000 si cam pana pe la 7400 - 7500 apare un gol in care da rateuri. Odata trecut dincolo de 7500, urca frumos si trage rotund si "sprint". NUMAI IN SARCINA se intampla toata povestea! pe "liber" merge fara probleme.

 

Am schimbat: fisa, bujia, filtru aer. Reglat carburator... astia de pe la service nu-i dau de cap...

 

Spuneti-mi, va rog, care v-ati mai intalnit cu problema asta, cam ce ar trebui facut?

multumesc!

Nu are cumva sistem la evacuare de ti-o deschide dupa o anumita turatie?(cum e la aprilia power-valve) din cate stiu parca are,daca da....acolo e problema,la fel face si la mine intr 5000si 6000 urca mai greu da nu chiar sa dea rateuri sau faze de genul.Ori trebuie curatat sistemul ala de deschidere al evacuarii ori carburatia trebuie reglata,eu asa tind sa cred.Si la min cand am avut craburatorul dereglat imi dadea rateuri pana sa intre in power-valve,dar facea si alte figuri in turatie mai joasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e in 2 timpi, nu?

cine ti-a facut motorul? de fapt ma intereseaza de unde ai luat piesele care sunt in motor.

 

Am avut si eu problema asta la un motor in 2 timpi, si mi-a luat destul timp pana sa ma prind de unde e. Totusi am rezolvat-o.

Exact asa imi facea si mie: undeva intre 3500-4000 de ture motorul nu mai tragea, tindea sa moara si dadea rateuri. Era destul de nasol, pentru ca era turatia de mers la drum intins....

 

Da-mi un PM si vb mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...