CBR Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Salut! Un prieten si-a luat o Honda NSR 125 Sprint (aia cu 29 cp), fabricata in 98, are cam 29 000 km. Motorul este facut. Problema apare in jurul turatiei de 7000 rot/min si consta intr-un "gol". Pleaca normal in ture, 1000, 2000 samd..., apoi cand se apropie de 7000 si cam pana pe la 7400 - 7500 apare un gol in care da rateuri. Odata trecut dincolo de 7500, urca frumos si trage rotund si "sprint". NUMAI IN SARCINA se intampla toata povestea! pe "liber" merge fara probleme. Am schimbat: fisa, bujia, filtru aer. Reglat carburator... astia de pe la service nu-i dau de cap... Spuneti-mi, va rog, care v-ati mai intalnit cu problema asta, cam ce ar trebui facut? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Salut! Un prieten si-a luat o Honda NSR 125 Sprint (aia cu 29 cp), fabricata in 98, are cam 29 000 km. Motorul este facut. Problema apare in jurul turatiei de 7000 rot/min si consta intr-un "gol". Pleaca normal in ture, 1000, 2000 samd..., apoi cand se apropie de 7000 si cam pana pe la 7400 - 7500 apare un gol in care da rateuri. Odata trecut dincolo de 7500, urca frumos si trage rotund si "sprint". NUMAI IN SARCINA se intampla toata povestea! pe "liber" merge fara probleme. Am schimbat: fisa, bujia, filtru aer. Reglat carburator... astia de pe la service nu-i dau de cap... Spuneti-mi, va rog, care v-ati mai intalnit cu problema asta, cam ce ar trebui facut? multumesc! Nu are cumva sistem la evacuare de ti-o deschide dupa o anumita turatie?(cum e la aprilia power-valve) din cate stiu parca are,daca da....acolo e problema,la fel face si la mine intr 5000si 6000 urca mai greu da nu chiar sa dea rateuri sau faze de genul.Ori trebuie curatat sistemul ala de deschidere al evacuarii ori carburatia trebuie reglata,eu asa tind sa cred.Si la min cand am avut craburatorul dereglat imi dadea rateuri pana sa intre in power-valve,dar facea si alte figuri in turatie mai joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 motorul e in 2 timpi, nu? cine ti-a facut motorul? de fapt ma intereseaza de unde ai luat piesele care sunt in motor. Am avut si eu problema asta la un motor in 2 timpi, si mi-a luat destul timp pana sa ma prind de unde e. Totusi am rezolvat-o. Exact asa imi facea si mie: undeva intre 3500-4000 de ture motorul nu mai tragea, tindea sa moara si dadea rateuri. Era destul de nasol, pentru ca era turatia de mers la drum intins.... Da-mi un PM si vb mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.