haste Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 (editat) Salut, azi cu inima`n dinti am fost sa`mi delimitez scuteru .. am incercat la variator sa scot shaiba... esec total nu puteam sa desfac piulitza aia de 17 mm care tine variatoru ..... am incercat la carburator l`am desfacut... si am scos shurubelu` ala de la capac.. care nu`i permitea supapei sa urce pana sus de tot... dupa ce l`am scos ... nu mi`a venit sa cred cum se infige scuteru si ce viteza prinde... aprox 65-70 drum drept fara vale nik ) ( am scuter gopop figter 4T) am fost foarte fericit de noua smecherie care am facut`o.. pana seara cand am fost la o plimbare.... si m`am plimbat pana mi`au sarit bujile din cap cand pe varianta cedeaza motoru.. de parca s`ar ineca.. ma dau jos.. pun mana pe transmisie.. cred ca se topea... dupa multe incercari a pornit , dar foarte greu si mi`sa oprit de 4 ori pana am ajuns acasa... nervos ... a doua zii eram gara sa intru cu cheia in el ..cand hai sa`i mai dau o tura... mergea de minune.... si m`am dus iar sa ma plimb dupa 1 si ceva de plimbat... eram prin mamaia... iar moare motoru .... crapam de nervi ... am mers acasa pe langa el ... am inteles ca se ineaca motoru.. ca baga prea multa benzina de la carb.... interbarea mea.. de ce face asta cand e incins??? ce trb sa fac??? sa ii pun surubu la loc si sa il strang de tot (sa nu`l delimitez de tot de la carb) sau sa ii pun o aprinde de 125cc... daca stiti va rog ajutati`ma PS: daca stiti alte modificari spuneti`mi .... daca`i pun o toba sport... are vre`un efect la motor de 4T (49cm3) sau o te`i si o fac mai lata.. sa se auda ca un chopper:))) ( am vazut la un deluxe de 125... rupere cum se aude) Editat Iunie 19, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 cand mai face asa scoate-i bujia sa vezi daca o uda..si daca e udata inseamna ca nu e de bine.. ii vine prea multa benzina.. revino cu date noi salut cu faru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) da stiu ca baga prea multa benzina..ca am umblat la carburator.. si asta face doar cand e incins scuteru.. adik am mers mai mult de 1-2 ore ccu mici pauze .. in fine .. azi am facut o proba (i`am pus surubu la capacu de la carb si l`am strans mai bine ) si tot cu aceasi putere merge ca atunci cand am scos surubu` de tot... am golit rezervoru ..i`am facut full si acuma am mers cu el pana a mai ramas un sfert de rezervor il mai testez:P pana acuma nu s`a inecat..sper asa sa ramana... PS1: despre partea electrik ...ai idee la gopop fighter ii treb schimbata aprinderea sau scos ceva de la aprinderea lui ?? sa mearga m`ai tare PS2: e bine daca fac una din variantele de sus ...pt motor?? se merita??? nu vreau sa f*t motorashu`l:))) Editat Iunie 20, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Mie mi se oprea motoru .. daca venea prea multa benzina si motorul era rece (pur si simplu scadea turatia , si eu eram in blana )dak era incins.. pornea oricand .. asta cand ma jucam la carburator .. acum e ok :X:X:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) Mie mi se oprea motoru .. daca venea prea multa benzina si motorul era rece (pur si simplu scadea turatia , si eu eram in blana )dak era incins.. pornea oricand .. asta cand ma jucam la carburator .. acum e ok :X:X:X la mine dupa 1-2 ore de mers ...gata.. se opreste.. scade turatia... azi am incheiat testu de 100 km parcursi cu carb lasat cum am scris mai sus si mi`sa oprit odata dar dupa 5 min l`am pornit fara nici o preblema ... daca aveti opinii ajutati`ma.. sa schimb aprinderea??? o fi de la toba?? nu lasa sa iasa fumu cum trebuie?? o fi de la filtru de benzina??? plz lasati`va parerile:) Editat Iunie 20, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare_cristy Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) Cred ca ti se incinge foarte tare motorul avand racire cu aer, iar tu i-ai dat forja mult timp. Asa ii facea unui prieten scuteru dupa ce ii scosese capacul de la ventilatorul ala care racesta motorul. Dar i se intampla din 5 in 5 minute (si asta pe la 15-20 grade). Sau tot asa....ma plimbam cu un Piaggio SI si mergeam destul de incet (25-30) si dupa 5 minute de mers parca se oprea motoru, dar il lasam sa se raceasca si totul era ok Editat Iunie 20, 2007 de nightmare_cristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 hmmm pai asta nu`i bine ... poate si yo exagerez... 1-2 ore in continu cu o pauza de`o tigara ma plimb cu 30-70 km/h.... si asta fac jumate de zii sau mai mult.. oare o fi si de la filtru de aer??? m`as gandii sa`i bag unu conic .. oare v`a m`ai face asa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.