dragos90 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Am un Gilera Stalker de 49 din 2003.Am prins 50km/h cu el maxim si vreau sa ii scot limitatorul dar nu siu unde e.Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde e limitatorul ca nu vreau sa desfac tot scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Am un Gilera Stalker de 49 din 2003.Am prins 50km/h cu el maxim si vreau sa ii scot limitatorul dar nu siu unde e.Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde e limitatorul ca nu vreau sa desfac tot scuterul. bai lovilea-r gutta de scuterele curului voi sunteti chiar prosti nu vedeti k sunt 10000000 de topicuri cu aceasta tema....bag;';;';/..;''in ea delimitare k ma disperati. dai fac si e delimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos90 Postat Iunie 22, 2007 Autor Share Postat Iunie 22, 2007 ba ce nebun esti u....ce raspuns ai dat....vb ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 dai ma search pe forum ....gasesti de te plictisesti. Baga mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 ii nou pe forum... poate nu stie cum ii cu search-ul asta vezi ma sus in coltul din dreapta, pe bara aia gri ai SEARCH aici ai si un link cum se DELIMITEAZA VARIATORUL AICI si alte delimitari pe langa cea din variator. citeste acolo daca vrei sa mergi mai tare... nu-ti fie lene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 ii nou pe forum... poate nu stie cum ii cu search-ul asta vezi ma sus in coltul din dreapta, pe bara aia gri ai SEARCH aici ai si un link cum se DELIMITEAZA VARIATORUL AICI si alte delimitari pe langa cea din variator. citeste acolo daca vrei sa mergi mai tare... nu-ti fie lene crezi ca sta sa traduca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 io am vrut sa-l ajut... da nu stau sa i traduc io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 de ce nu se face un singur topic numit DELIMITARI, acolo fiind prezentate delimitarile la diferite scutere ~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 de ce nu se face un singur topic numit DELIMITARI, acolo fiind prezentate delimitarile la diferite scutere ~ ptr ca termenul DELIMITARE este un termen folosit prost , are un alt inteles ... si sunt destule topicuri dar oricand se gaseste un prost care sa mai deschida alt topic...in orice domeniu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bykes.ro Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 de ce nu se face un singur topic numit DELIMITARI, acolo fiind prezentate delimitarile la diferite scutere ~ E o idee buna. Si daca pe acest topic ar fi permisa postarea numai cu explicatii si fara off topic atunci chiar ar fi un topic folositor. Totusi, trebuie amintit faptul ca delimitarea duce la pierderea garantiei in cazul multor dealeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Totusi, trebuie amintit faptul ca delimitarea duce la pierderea garantiei in cazul multor dealeri. demult am vrut sa intreb asta... si cred ca cel mai bine este sa inteb dealerul... DE CE SE PIERDE GARANTIA DACA SE DELIMITEAZA ? ca motoarele alea nu sunt facute ca sa mearga cu 45 ( atunci ar fi avut 2 cai... nu 5-6 cat au ele...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bykes.ro Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Eu va raspund cu draga inima, trebuie avut in vedere faptul ca noi suntem doar un dealer, se poate ca in alte parti sa gasiti alte variante de raspuns... As putea sa stau si sa bat campii dar va raspund cat de sincer pot. Treaba functioneaza astfel: dealerul ia scuterul de la importator. Din momentul in care scuterul este vandut de la dealer catre end-user, toate problemele legate de acel scuter sunt ale dealerului. In cazul unei defectiuni el trebuie sa remedieze problema, importatorul furnizand doar piesele. Ce inseamna delimitare? In primul rand uzura mai mare... Uzura se manifesta intr-adevar mai mult la motor, care merge cu turatii mai mari, in alte regimuri de functionare. Din acest motiv piesele in miscare sunt in pericol sa cedeze mai repede. Si ce spuneti Dvs. este un adevar, nu ai nevoie de 6 cp ca sa mergi cu 45, dar haideti sa ne gandim in cat timp ar ajunge un scuter cu motor de 2cp la 45km/h... Am imbatrani de la un stop la altul... Si iar ar aparea uzura; intr-un anume regim functioneaza un motor de 2cp pentru a mentine viteza de 45 si altfel lucreaza unul de 6cp, cel din urma este "mai relaxat". Dupa capitolul motor, creste uzura si la alte subansamble, cum ar fi de ex., franele. Ok, placutele sunt consumabile dar in afara de ele mai exista multe piese la care cresterea puterii motorului s-ar resimti. Cutia CVT este si ea suprasolicitata in cazul delimitarii/tunarii scuterului, ea este gandita sa functioneze in anumiti parametri. Evacuarea functioneaza la temperaturi mai mari decat cele pentru care a fost construita... Si tot asa... Per ansamblu, scuterul vine cu niste specificatii indicate clar de producator, specificatii in care producatorul garanteaza functionarea fara probleme. Scuterul este testat dur in faza de productie, aceste specificatii sunt bazate pe studii de caz. Producatorul cunoaste limitele "utilajului" pe care il produce si atunci cere respectarea lor. Ajungand iar la dealer, ce inseamna o defectiune la un scuter? La noi, pentru ca nu-mi place sa vorbesc despre altii, inseamna cheltuieli... De la serviciul de pick-ul pe care il avem pentru zona Bucuresti si limitrofe (daca un client are orice probleme cu scuterul - defectiune tehnica, accident - noi mergem si luam scuterul pe cheltuiala noastra, si dupa reparatie il si ducem inapoi / pentru client serviciul este gratuit), si pana la reparatia propriu zisa, orice problema inseamna cheltuieli. Si avand in vedere ca delimitarea duce aproape intotdeauna la probleme, incercam sa respectam specificatiile producatorului astfel incat scuterele sa fie cat mai fiabile. Si inca ceva: daca scuterul se strica, nu conteaza circumstantele, clientul este nemultumit. Iar asta nu e bine deloc... In ceva cuvinte, cam asta ar fi ideea... Daca nu am fost destul de explicit spuneti-mi si mai detaliez. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 intradevar... uzura creste, dar nu la motor (care oricum ajunge la turatie aproape de max, dar viteza ramane undeva pe langa 50... in cazul limitarii din variator - CVT) si da... producatorul isi stie capacitatile scuterelor pe care le face... dar acestea nu sunt in nici un caz 45 km/h. limitarea la 45 km/h ii din cauza legislatie, nu din cauza solicitarilor pe care le suporta scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.