Sari la conținut

Kit Tunning Minsk


radoo_mondialu
 Share

Postări Recomandate

se poate pune pe minsk set de la alta motocicleta , honda sau ceva , potriveste, macar piston si segmentzi?

sau exista ceva set mai evoluat la motoarele mai noi de minsk, cum este la voshod?(pe voshod am camasa cu 7 ferestre)

 

a facut cineva modificari la motor de minsk cu rezultate reale?m-a intereseaza sa reziste la turatii mai mari. intreb pt ca am vazut ca la mobre merge piston de honda dio si m-a gandesc ca si minsku ar trebui sa aiba ceva echivalent japonez :welcome: :D

Editat de radoo_mondialu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

NU VREAU SET MAI MARE, DOAR SA REZISTE LA TURATII MAI MARI

 

 

Prietene sunt incepator in domeniul motociclismului dar un lucru iti pot spune.Nu cred k ii unu la mana rentabil sa faci asa ceva...ai putea fi dezamagit.Minskul ii un motor bun iti prinde 100 daca ii intretinut si ii ieftin.Problemele apar insa la motor ti se poate opri din orice si strica din orice plus k mai asre din viteza.Eu c pot sa spun decat succes in ceea c vrei sa faci si chiar te rog sa postezi dupa c faci asta si sami spui cum se comporta si eventual inca un post peste vreo4 luni sami spu din nou daca se comporta la fel sau ii praf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radule, minskului ii sta bine asa...e motor ieftin, tine la tavaleala, merge binisor si pe sosea(nu cred ca ia 100 pt ca fara modificari si pus la punct la perfectie, mai mult de 90 nu am vazut de la el)...

 

e motor care urca hartoape si munti destul de bine, care te scoate si din aratura, e si micut(putin peste 100 kg), foarte fiabil in exploatare...

 

e drept, sufera la ciclistica, si tocmai daia e indicat sa nu intrii cu modificari la viteza-turatie si altele...

 

plusul ar fi ca fiind in 2 timpi si cu racire pe aer, il tii in blana lejereanu, oricate sute de kilometrii ai parcurge :) e testat de cunoscatori :lol:

Link spre comentariu