escrocu Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 (editat) Salut ! Bataia se auzea din momentul achizitionarii motocicletei, dar nu era deranjanta. Dupa ce am descoperit limitari in carburatoare si le-am scos bataia s-a agravat si a aparut o vibratie nasoala la toata motocicleta. La urcarea in ture zgomotul dispare aparent (din cauza tobei si zgomotului motorului) dar vibratia creste in intensitate. Daca merg 100 km ma dau jos curentat la maini, talpi, fund. Bataia este prezenta si la punctul mort si in viteze;daca subturez motorul bataia este doarte tare; la turarea motorului pe loc (zvac dat din acceleraite se aude exact in momentul turarii; este foarte frecveta (aude rau de tot on momentul plecarii de pe loc (motor in sarcina) sau in frane de motor(bate rau rau rau); in frana de motor (cand bate rau) daca apas ambreiajul bataia dispare; scoasa din viteza, la apasarea ambreiajului bataia devine mai frecventa. Ea se aude undeva la jumatatea motorului in spatele ambreiajului (unde este un capac in care intra alternatorul (dedesubt este fray-ul .. scuze daca nu am scris corect). Am crezut ca este alternatorul de vina .. am facut proba cu altul si nu este el de vina. La pornirea motocicletei fara alternator bataia dispare oricat de mult as subtura motorul. Mi-e greu sa descriu bataia dar se aude ca si cum ceva nu ar fii prins bine si bate. Dupa vizite pe la cam toti mecanicii mari din Bucuresti si bani dati aiurea nimeni nu a fost in stare sa identifice problema. Editat Iunie 30, 2007 de escrocu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.