love Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Am un VN 800 si acum cateva zile cand era foarte cald in bucuresti mi s-a oprit la semafor si nu a mai vrut sa porneasca, cand s-a mai racit putin (30 minute) mi-a pornit dar numai cu gazul la 2/3. A doua zi nu mi-a mai facut probleme absolut deloc. Am fost si mi-a curatat carburatoarele dar nu mi-a gasit nimic in ele, erau ok. Nu-mi dau seama de ce s-a oprit si am nevoie de o parere.... sau de un service bun. Voi ce-mi sugerati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 bujiile le-ai verificat? sa nu se fi inecat cumva ... cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iollele Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Dupa parerea mea putin probabil sa se inece la "cald" atat de grav... Mergi pe Grivita la Clavi cu incredere ca e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 VN800 are pompa spritz si s-a putea sa debiteze prea bogat sau sa fie reglat prea bogat amestecul relanti (mai degraba)ori amandoua.In acest caz probabil ar fi pornit imediat sau dupa 2-3 actionari ale demarorului cu gazul deschis la maxim pt a lua surplusul aer necesar in asemenea cazuri Am un VN 800 si acum cateva zile cand era foarte cald in bucuresti mi s-a oprit la semafor si nu a mai vrut sa porneasca, cand s-a mai racit putin (30 minute) mi-a pornit dar numai cu gazul la 2/3. A doua zi nu mi-a mai facut probleme absolut deloc. Am fost si mi-a curatat carburatoarele dar nu mi-a gasit nimic in ele, erau ok. Nu-mi dau seama de ce s-a oprit si am nevoie de o parere.... sau de un service bun. Voi ce-mi sugerati? VN800 are un singur carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 aceiasi problema am avut-o si eu acum 2 zile cu banditul meu din 2002, in sensul ca am venit de la drum intins (tinut in 4 mii ture) pana la primul semafor din bucuresti cand s-a oprit brusc. Am pornit din nou motorul fara probleme dupa care iar s-a oprit fara sa trag de gaz. Eram pe ultima liniuta de benzina si am banuit ca din cauza balansului o fi tras un gunoi mic in carb sau probabil o bula de aer. L-am pornit din nou si i-am dat un sprit pana in 6 mii ture dupa care am plecat fara probleme. Am alimentat si nu a mai facut figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.