ARMEANU Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 (editat) SAL.......doresc o informatie despre un atelier moto unde se poate rezolva probleme de natura electric pentru un MZ-ETZ-250. Sauo persoana competenta care poate sa-mi rezolve problema. Despre ce este vorba ........ la un momendat nu mai pornea motorul la prima pedal as cum pornea inainte, o lua la a 4-5 si incet incet pana nu a mai vrut. Am schimbat bobina,condensatorul si degeab. Am revenit cu ce am schimbat si pana la urma era vorba de cablul ( fisa )de la bobina la bujie,care era cu fir carbonic si se impuscase. Toate bune si la locul lor 2 zile cand dupa aceea s-a intamplat ceva , ce nu stiu ca ramaneam cu bocul rosu aprins si cand deschideam farul murea motorul , lin si sanatos. Nu mai am lumina faza scurta si faza lunga descarca tot.Dau pedala , porneste , merg cam 100 m si se opreste instantaneu. VA ROG nu stiu ce are si nu o am cu elctrica. As dori un specialist sa-mi verifice toata instalatia si sa schimbam ce se mai pote sau, un atelier de incredere unde pot rezolva probleme. MULTUMESC .Armeanu Editat Noiembrie 4, 2004 de ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Vezi ca sub sa ai 9 o punte cu 9 diode dintre care una sau doua s-au ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 In loc de specialist, iti dau cateva sfaturi utile in cautarea problemei aici Sper, sa-ti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Ha - ha daca ai sti cata bataia mi-a dat si mie ETZ aceleasi simpome nu stiam ce dracu are am schimbat si eu aceleasi piese ca si tine dar supriza. Probleme frecvent intalnite, cauze, rezolvari: BORDUL , INTRERUPATOARE. Unul din "focarele de infectie" ale instalatiei electrice la etezeu este turometrul si vitezometrul. Datorita papucilor desprinsi sau soclurilor pt beculete cazute etc pot aparea urmatoarele probleme: - siguranta se arde (numai) in momentul aprinderii farului (nu si pozitie). Se verifica daca firul alb cu dunga neagra din ceasuri (iluminare bord)nu a cazut si face scurt pe masa sau pe firul maro (masa (-)) Daca totul e OK problema poate fi in zona intrerupatoarelor de pe ghidon (cablu alb dunga neagra cu izolatie piscata -scurt pe masa) - Lipsa incarcare- cauza poate fi firul verde cu dunga rosie scurtcircuitat pe masa - siguranta sare cand se cupleaza contactul - vezi firul negru turometru pt indicatorii incarcare si neutru - siguranta sare la semnalizare (vezi vitezometru)-firele verde dunga neagra si alb dunga neagra) -siguranta se arde la cuplarea fazei de drum sau claxon far -(vitezometru -fir albastru in scurt) Intrerupatorul principal-este destul de rezistent la intemperii problemele mai frecvente fiind doar papucii desprinsi sau slabiti cauzand pierderi de curent pe retea, lipsa far sau pozitie etc Intrerupatorul de pe ghidon: - Lipsa semnalizare pe o parte sau ambele (se demonteaza si se verifica lipiturile intrerupatorului semnalizare) -lipsa claxon ( lipitura desprinsa) -se arde siguranta la actionarea claxon far, faza scurta sau lunga.Cauza= fire cu izolatia piscata scurtcircuitate pe masa ghidonului sau carcasa blocului intrerupatoare O alta cauza sunt cablurile piscate de catre blocatorul directiei (antifurt) Se recomanda prevenirea unei astfel de situatii La mine buba a fost nenorocitu de vitezometru,nici turometru nu era mai prejos si ala avea doua fire sarite. Bafta la reparati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 suna si tu la 0722794901 constantin si te rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.