Sari la conținut

electrica la MZ-ETZ-250 ( IFA )


ARMEANU
 Share

Postări Recomandate

:cheers: SAL.......doresc o informatie despre un atelier moto unde se poate rezolva probleme de natura electric pentru un MZ-ETZ-250. Sauo persoana competenta care poate sa-mi rezolve problema. Despre ce este vorba ........ la un momendat nu mai pornea motorul la prima pedal as cum pornea inainte, o lua la a 4-5 si incet incet pana nu a mai vrut. Am schimbat bobina,condensatorul si degeab. Am revenit cu ce am schimbat si pana la urma era vorba de cablul ( fisa )de la bobina la bujie,care era cu fir carbonic si se impuscase. Toate bune si la locul lor 2 zile cand dupa aceea s-a intamplat ceva , ce nu stiu ca ramaneam cu bocul rosu aprins si cand deschideam farul murea motorul , lin si sanatos. Nu mai am lumina faza scurta si faza lunga descarca tot.Dau pedala , porneste , merg cam 100 m si se opreste instantaneu. VA ROG nu stiu ce are si nu o am cu elctrica. As dori un specialist sa-mi verifice toata instalatia si sa schimbam ce se mai pote sau, un atelier de incredere unde pot rezolva probleme. MULTUMESC .Armeanu :cheers: Editat de ARMEANU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha - ha daca ai sti cata bataia mi-a dat si mie ETZ aceleasi simpome nu stiam ce dracu are am schimbat si eu aceleasi piese ca si tine dar supriza.

Probleme frecvent intalnite, cauze, rezolvari:

BORDUL , INTRERUPATOARE.

Unul din "focarele de infectie" ale instalatiei electrice la etezeu este turometrul si vitezometrul. Datorita papucilor desprinsi sau soclurilor pt beculete cazute etc pot aparea urmatoarele probleme:

- siguranta se arde (numai) in momentul aprinderii farului (nu si pozitie). Se verifica daca firul alb cu dunga neagra din ceasuri (iluminare bord)nu a cazut si face scurt pe masa sau pe firul maro (masa (-)) Daca totul e OK problema poate fi in zona intrerupatoarelor de pe ghidon (cablu alb dunga neagra cu izolatie piscata -scurt pe masa)

- Lipsa incarcare- cauza poate fi firul verde cu dunga rosie scurtcircuitat pe masa

- siguranta sare cand se cupleaza contactul - vezi firul negru turometru pt indicatorii incarcare si neutru

- siguranta sare la semnalizare (vezi vitezometru)-firele verde dunga neagra si alb dunga neagra)

-siguranta se arde la cuplarea fazei de drum sau claxon far -(vitezometru -fir albastru in scurt)

Intrerupatorul principal-este destul de rezistent la intemperii problemele mai frecvente fiind doar papucii desprinsi sau slabiti cauzand pierderi de curent pe retea, lipsa far

sau pozitie etc

Intrerupatorul de pe ghidon:

- Lipsa semnalizare pe o parte sau ambele (se demonteaza si se verifica lipiturile intrerupatorului semnalizare)

-lipsa claxon ( lipitura desprinsa)

-se arde siguranta la actionarea claxon far, faza scurta sau lunga.Cauza= fire cu izolatia piscata scurtcircuitate pe masa ghidonului sau carcasa blocului intrerupatoare

O alta cauza sunt cablurile piscate de catre blocatorul directiei (antifurt) Se recomanda prevenirea unei astfel de situatii

 

La mine buba a fost nenorocitu de vitezometru,nici turometru nu era mai prejos si ala avea doua fire sarite.

Bafta la reparati. :cheers:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...