aemtuning Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Am o yamaha thundercat si vreau sa-i schimb cauciucul de 160 cu unul de 180 insa imi e frica sa nu stric ciclistica.Am nevoie de cateva sfaturi din partea catorva specialisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 in primul rand nu stiu daca incape . un 170 am pus eu pe cbr600f ce avea din fabrica 160 si a mers . mi s-a spus la momentul ala ca 180 nu va incapea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Salut! Am avut la yamaha diversion 150 in loc de 130 si pot spune ca sta mult mai bine pe curbe cu cel de 130. Cred ca cel care a proiectat motocicleta a calculat cauciucurile pentru a avea eicienta maxima, deci eu as merge pe specificatiile producatorului... Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Am pus la SV pe spate 170 in loc de 160 cat trebuia.. Cum spunea si @faraonu, sta mai bine pe curbe cu cel de 160.. Imi intra si 180, dar ar fi aratat tot ca cel de 170, pt ca janta e proiectata totusi pentru alt cauciuc, si cel de 180 ar fi fost strans.. Plus ca risti sa se deformeze cauciucul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.