Jump to content

LOTRU

Super Membru
  • Content Count

    1,012
  • Joined

  • Last visited

About LOTRU

  • Rank
    plastic pipe

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    b
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    doar machete
  • Numar Moto
    blabla
  • Club
    BIKER PIGS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ 125,MZ 250,NIPRU ,SUZUKI SAVAGE, CBR 600 F3 ,2xDR 350 ,2xVTR 1000 F, XTZ 750 Super Tenere,GSXR 750 k4,DR 650 SE, WR 426 F, GSX 1300 R
  • Interests
    Nu multe.
  1. va crizati prea tare vizavi de distributie si intinzatoare .cand lantul se uzeaza acesta se intinde iar intinzatorul trebuie sa il tensioneze ptr a si face treaba in continuare . un lant si un intinzator uzate (mai sunt doua patine acolo ,una fixa si una mobila) determina un zgomot caracteristic , un tocanit initial slab ce apoi se accentueaza . cand zgomotul devine puternic uzurile sunt mari si apare pericolul ca distributia sa sara de la punct (nu stiu , se rupe lantul ,sare un dinte) ceea ce inseamna ca supapele se pot intalni cu pistonul si se belesc ambele . lantul este mai sigur decat curelele (vezi ducati) care nu dau nici un semn si crapa cu urmari grave (de aici schimbarea lor periodica) dar mai putin sigur decat cascada de pinioane (old vfr) care practic nu are moarte . puneti pe cineva sa vi le asculte si le veti afla pe cele cu bube la distributie . eu am citit de 30 000 km ptr intinzatoarele automate . 20 000 am mers eu cu unele zgomotoase si cred ca mai merg si acum . povesti peste povesti .
  2. se schimba valvele din interiorul furcii si astfel comportamentul ei ptr greutatea ta.
  3. am avut VTR model 98 la care intinzatoarele de lant distributie (Cam Chain Tensioner) erau zgomotoase ,tacanit pe care l-am depistat inca de la cumpararea motorului si cu care am rulat peste 20 000 km fara a se intensifica sau agrava cu ceva . am schimbat ulei la fiecare 6 000 de km si cu asta basta. cu cele de la APE manuale mi as face mai multe griji daca nu stiu sa le reglez\intretin\verific periodic. am ascultat si motoare VTR f. zgomotoase insa tacanitul pe care il avea a mea era departe rau de al altora . ma bucur sa vad din nou topicul VTR pe prima pagina .
  4. foarte misto , la fel ca majoritatea filmarilor voastre . felicitari !
  5. funny si cei cu sfaturile bune si cei ce te balacaresc din prima , topicul tau este facut numai din incantarea ce ti-o da noua ta achizitie . cred ca daca vrei sfaturi dai 2-3 clickuri si citesti tot ce e intereseaza la posesori de R1 sau la comunitati locale ptr ateliere moto in Craiova . funny si cei cu sfaturile bune si cei ce te balacaresc din prima , topicul tau este facut numai din incantarea ce ti-o da noua ta achizitie . cred ca daca vrei sfaturi dai 2-3 clickuri si citesti tot ce e intereseaza la posesori de R1 sau la comunitati locale ptr ateliere moto in Craiova .
  6. scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia . cine il cumpara iese primul proprietar in acte . pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg . nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti . 0723 699 104 mai am un kit de lant nou nout DID la 160 eur si suport topcase cu placa prindere 50 eur . daca nu ma insel este si un capac monopost rosu 50 eur.
  7. scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia . cine il cumpara iese primul proprietar in acte . pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg . nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti . 0723 699 104
  8. ...ceva probleme cu netul
  9. inainte de a ti cere sa lasi deoparte tonul asta de doi bani am sa iti amintesc ca motocicletele pot fi respinse la ITP sau autentiucitate ptr neconcordante mult mai mici fata de datele scrise in talon sau in specificatiile tehnice date de producator . de ex culoare , dim. roti/cauciucuri , faruri , chiar semnalizatoare sau oglinzi . ca tu esti tovaras cu nea Gigi de la service si te rezolva si asa , este cu totul alta treaba .
  10. omul nu cred ca intreaba ca sa fie el linistit noaptea in pat ca are motoreta modificata si omologata ci probabil ca sa stie daca-i mai da cineva ITP vreodata .
  11. incepatorii merg pe motoare mici atunci cand au ceva minte . fiind incepatori se prea poate sa fie tineri si sa aiba oarecare probleme financiare deci conteaza consumul . ca-i doare fundul sau nu , bagaje sau altele ... mi-e greu sa cred ca-i mai intoarce ceva din drum . felicitari !
  12. este posibil sa coste cat transportul facut de altcineva plus ca mai ramane si cu ea sau o vinde aici cu minim 400 eur. la vanzare vei face contract cu proprietarul , hartie ce iti va fi suficienta la politie ptr inmatriculare . din cate am citit in Anglia treaba cu remorcile este la fel si se inmatriculeaza fara probleme.
  13. scuter MBK FLAME (Yamaha Motor Taiwan) 125 cmc , 4 timpi , vreau 650 EUR neg. scuterul arata f bine , motorul merge perfect ,zici ca este electric . 0723 699 104 Bucuresti
  14. se impaca f bine posesorul de STenere si cu vitezanele ,exagerati . pe unde va mai plimbati dl Dan ? ati mai fost pe la circuitul de langa autostrada?
×
×
  • Create New...