unchiu Postat Decembrie 1, 2004 Share Postat Decembrie 1, 2004 cine stie un alt etrier ce se potriveste la ETZ-uri? Bineinteles unul mai fiabil decat originalul care imi face numai probleme... Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Decembrie 3, 2004 Share Postat Decembrie 3, 2004 De ce ce-ai patit ? Ai grija sa nu fie de vina discul .Sau mai e o faza vezi ca un surub (din cele doua cu care se prinde etrierul) e mai lung si s-ar putea sa-l fi pus sus si atinge de disc eu asa am reusit sa-mi trag un "sant" la disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unchiu Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Salut! Am de fapt mai multe probleme cu frana de fata. 1. Prima ar fi ca o parte a etrierului are ovalizata degajarea unde intra pistonul si ca sa nu mai pierd lichid am gasit o garnitura putin mai mica in diametrul interior si probabil ca tine cilindrul mai strans si nu mai picura.... sau nu-mi dau eu seama . Am schimbat garniturile pompei de frana pentru ca nu mai facea presiune. Acum face.... dar in timp scade. 2. Pe langa asta urechea aia de sub maneta e rupta si am ramas ieri cu maneta in mana (am vrut sa profit si eu de putin asfalt uscat si puteam s-o patesc rau fiindca tocmai ma apropiam de o intersectie)... asta dupa ce am descoperit ca nu mai pot frana.... maneta coborase frumos pe surubul ala sau nu stiu cum sa-i zic. Am avut noroc ca am gasit urechea lipsa... dar nu cred ca se poate suda materialul din care e facuta> deci tre alt corp de pompa. 3. Cea mai mica problema ar fi furtunul care e tot timpul ud acolo unde e sertizat cu piesa metalica (surubul ce se strange in etrier). Daca tot fac frane nu observ sa iasa pe undeva, dar acolo e ud la imbinare si pe exteriorul etrierului la fel, de parca ar fi picurat de acolo. Acu chestia e ca eu sunt cam proaspat pe motor si nu am termen de comparatie pentru o frana de fata ca asta... poate ma ajuti cu vreun sfat ca sa pot verifica daca tine bine sau nu... daca se incadreaza in parametrii proiectantului... poate imi fac eu griji degeaba. PS- placutele sunt noi, discul e in stare buna, lichid nou... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Decembrie 8, 2004 Share Postat Decembrie 8, 2004 omule e mai grava de cat ma asteptam.Uite suna-l pe Zolli 0744506624 el distribuie numai piese originale de ETZ toate sunt noi in tipla cred ca sinstemul de frinare fara disc si placute (adica etrier + pompa de frina ) te duce cam la 1,5 mil sau 2 mil dar sunt absolut noi ,iar daca nu cazi astea nu au moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unchiu Postat Decembrie 8, 2004 Autor Share Postat Decembrie 8, 2004 Merci cavalerr. Vorbisem cu Zoltan deja. O pompa e 1,8 milioane dar nu are etrier... deci as putea rezolva jumatate de problema... sper sa mai citeasca cineva care sa ma poata ajuta si cu un etrier. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.