davidelu Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 salutare la toata lumea.am un gilera runner 50 cmc, din 2000,sistem de racire pe aer(initial era cu racire pe apa) nu mi trage deloc,mai mult de 40km/h nu duce,oare e de vina pistonul de 40 (cilindru e de 50cmc),la ce alte lucruri sa ma uit?.pistonul l am segmentat sapt trecuta deci nu vad sa piarda compresie.Am mai vazut baietzasi care au gilera si merg tare deci si eu tre sa o pun la punct!astept sfaturi si indrumari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Incearca sa alezezi cilindrul si sai schimbi pistonu si segmenti...poate gresesc dar dupa parerea mea asa ma gandesc sau verifica reglajele la carburator..sau poate scapa compresia pe unde sunt imbinarile dintre cu cilindru si chiuloasa ai pus garniturile alea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davidelu Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 salutare la toata lumea.am un gilera runner 50 cmc, din 2000,sistem de racire pe aer(initial era cu racire pe apa) nu mi trage deloc,mai mult de 40km/h nu duce,oare e de vina pistonul de 40 (cilindru e de 50cmc),la ce alte lucruri sa ma uit?.pistonul l am segmentat sapt trecuta deci nu vad sa piarda compresie.Am mai vazut baietzasi care au gilera si merg tare deci si eu tre sa o pun la punct!astept sfaturi si indrumari! vreau sa imi pun piston de 47 ca sa aiba mai multa putere insa nu am ce aliza,oricum mi am indreptat atentia spre bilele de la ambreiaj,crek sunt varza caci nu o ia de pe loc praf,oricum ii varza scuteru desi toti se lauda ca prind 80 cu scuter de genu asta,eu nu stiu dece e varza,e cilindru malossi si e un pic de firma,carburatorul il reglezi nu i bai,aerul tre sa l inchid la maxim ca altfel nu trage!!1is prea multe variabile si totusi ma gandesc la scuter de 50 gilera runner cum rupe asfaltu!!!mor de ciuda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 vezi sa nu traga aer fals pe undeva...daca zici ca tu inchizi aerul la maxim,atunci trebuia sa se inece motorul (amestec prea bogat)...verifica etansarile la carburator spre motor,chiuloasa sa fie inchisa bine si cu garnitura buna...bujia infiletata bine etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 cum vrei sa mearga daca ii inchizi surubul de la aer? trebuie facut reglajul corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.