Jump to content

Alex_16

Super Membru
  • Content Count

    618
  • Joined

  • Last visited

About Alex_16

  • Rank
    Yes

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alexx_yes

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania, Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    galbin
  • Club
    CSR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Califfo, Hercules, Piaggio Sfera si actualul Piaggio NRG.

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Va salut! Nu am mai intrat de un car de ani pe forumul asta:) M-am hotarat sa vand "iubirea" cea veche ca sta degeaba. Scuterul este din anul 2000. Motor de 49 cm3 Racire pe apa Frane cu disc fata-spate Turometru, indicator temperatura apa Baterie noua Anvelope noi Priza 12V Husa Antifurt Casca Il detin din 2008 si am mers foarte putin cu el. Acum m-am hotarat sa-l vand. Este intretinut bine, nu este inmatriculat, dar am toate actele valabile. Pozele sunt mai vechiute, oglinzile sunt schimbate. Are oglinzi originale acum. Bordul este modelul pana la 120 km/h. Viteza maxima 115 km/h. Nu are modificari. Saua este retapitata de mine cu un vinilin mai rezistent. Accept si schimburi cu atv-uri. Alte detalii la telefon. 0727766554 Pretul este de 500 Euro negociabil. Multumesc! » Post actualizat in 15 Dec 2014 00:12 Cred ca am gresit, trebuia sa postez la vanzari. Imi cer scuze, rog un moderator sa mute la vanzari scutere sau popede daca se poate. Multumesc! » Post actualizat in 22 Dec 2014 16:32 UP, 300 euro
  2. Am mers cu el aproape o ora in forja, deci incalzit era. Da mai multe detalii. Nu cred ca are legatura plutitorul..
  3. Ralantiul e de 1500-1600. Timoneria e ok , stransa, ramane de verificat ambreiajul, variatorul... deci el cand il bag in viteza deja pleaca, daca e pe low trebuie sa aps pe frana bine sa l tin pe loc. Motorul moare daca nu il accelerez un pic. Si mai are o problema: diminea porneste bine dar moare si nu se accelereaz. Cand se incalzeste un pic merge ok.. o sa incep sa l desfac... Scuze ca am mancat litere dar sunt in trafic si scriu )
  4. Salut! Se da un atv linhai de 300 4x4 . Problema e ca intra greu in viteza, smucit, caraind, si cand e in viteza da sa plece. Daca e pe low paca direct avand forta. De iesit din viteza iese tot asa greu si smuceste. Astept o pare ms!
  5. La moped inscris la primarie nu e obligatoriu ITP. Toata treaba asta cu itp la scutere a pornit de la niste ziaristi plictisiti care nu mai aveau ce sa publice si s-au gandit ei ca vai scuteristii si motociclistii incalca toate regulile, merg printre masini si rup oglinzi, si majoritatea nu au itp. Si atunci politia s-a sesizat (ca de obicei, cand nu e nevoie) si a trecut la treaba, respectiv sa opreasca tot ce are 2 roti.. si sa ceara itp, desi in lege scrie clar ca nu e obligatoriu la moped. Nu am timp acum sa caut legea aia, dar daca o gasiti, printati-o si cand va opreste garcea i-o tipariti pe frunte.
  6. Stie cineva unde pot sa imi indrept si eu janta spate de la scuter?
  7. Chiar merge? nu prea are sens.. daca pui 6 role de 6 grame, in total fac 36 g daca pui 3 role x 3 grame + 3 role x 6 grame = 27 g Ma gandesc ca e aproape echivalentul a 6 role de 4 grame. Cum iti da si demaraj si viteza maxima?
  8. Am trecut si eu aseara pe acolo cu masina... am vazut multa politie, vreo 2 ambulante, motorul trantit si o fata acoperita cu sac d'ala... i-am vazut parul. Am vrut sa opresc, dar n-avea rost, cand am vazut-o pe fata aia pe jos mi s-a facut pielea de gaina. Foarte trist... r.i.p.
  9. Din moment de scuterul era parcat... ce nevoie avea de numere? Era obligat sa aiba? Nu se afla in miscare, are acte la el... ce mai vrei?
  10. On: Pune shobolanii pe ea da-o dracu de stoarfa. Off: vreau un premiu am citit topicul invers 36 -0
  11. Si eu te sfatuiesc sa cumperi filtrul nou. Chiar daca nu merita 85 de lei un (cuvant urat) de filtru....mai ieftin e la masini.... Fa un sacrificiu si ia-l. Cu improvizatia aia, motorul nu o sa mearga in parametrii lui normali.
×
×
  • Create New...