Sari la conținut

Alex_16

Super Membru
  • Număr conținut

    618
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alexx_yes

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Romania, Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    galbin
  • Club
    CSR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Califfo, Hercules, Piaggio Sfera si actualul Piaggio NRG.

Vizitatori Recenți Profil

757 citiri profil

Alex_16's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am mers cu el aproape o ora in forja, deci incalzit era. Da mai multe detalii. Nu cred ca are legatura plutitorul..
  2. Ralantiul e de 1500-1600. Timoneria e ok , stransa, ramane de verificat ambreiajul, variatorul... deci el cand il bag in viteza deja pleaca, daca e pe low trebuie sa aps pe frana bine sa l tin pe loc. Motorul moare daca nu il accelerez un pic. Si mai are o problema: diminea porneste bine dar moare si nu se accelereaz. Cand se incalzeste un pic merge ok.. o sa incep sa l desfac... Scuze ca am mancat litere dar sunt in trafic si scriu )
  3. Salut! Se da un atv linhai de 300 4x4 . Problema e ca intra greu in viteza, smucit, caraind, si cand e in viteza da sa plece. Daca e pe low paca direct avand forta. De iesit din viteza iese tot asa greu si smuceste. Astept o pare ms!
  4. La moped inscris la primarie nu e obligatoriu ITP. Toata treaba asta cu itp la scutere a pornit de la niste ziaristi plictisiti care nu mai aveau ce sa publice si s-au gandit ei ca vai scuteristii si motociclistii incalca toate regulile, merg printre masini si rup oglinzi, si majoritatea nu au itp. Si atunci politia s-a sesizat (ca de obicei, cand nu e nevoie) si a trecut la treaba, respectiv sa opreasca tot ce are 2 roti.. si sa ceara itp, desi in lege scrie clar ca nu e obligatoriu la moped. Nu am timp acum sa caut legea aia, dar daca o gasiti, printati-o si cand va opreste garcea i-o tipariti pe frunte.
  5. Stie cineva unde pot sa imi indrept si eu janta spate de la scuter?
  6. Alex_16

    role variator

    Chiar merge? nu prea are sens.. daca pui 6 role de 6 grame, in total fac 36 g daca pui 3 role x 3 grame + 3 role x 6 grame = 27 g Ma gandesc ca e aproape echivalentul a 6 role de 4 grame. Cum iti da si demaraj si viteza maxima?
  7. Am trecut si eu aseara pe acolo cu masina... am vazut multa politie, vreo 2 ambulante, motorul trantit si o fata acoperita cu sac d'ala... i-am vazut parul. Am vrut sa opresc, dar n-avea rost, cand am vazut-o pe fata aia pe jos mi s-a facut pielea de gaina. Foarte trist... r.i.p.
  8. Si eu te sfatuiesc sa cumperi filtrul nou. Chiar daca nu merita 85 de lei un (cuvant urat) de filtru....mai ieftin e la masini.... Fa un sacrificiu si ia-l. Cu improvizatia aia, motorul nu o sa mearga in parametrii lui normali.
  9. nici un point prietene...
  10. Ce aeroxe ma? Ce 5000 de ieuro ma? Io's fericit ca merg cu suta si se uita conservarii la mine ca la masini straine. Tuning? da! singurul tuning pe care i l-am facut a fost asta iarna cand l-am lasat in ploaie si in ninsoare in curte la bunici. E naravash ... invarte roata ce n-ai vazut. Din prima zi cand l-am scos (in martie), 102 km/h pe Antiaeriana... m-am pishat pe aeroxul lor cu Piaggio-ul meu din 2000 nemodificat si original si cu 29000 km v-am pupat!
  11. ai schimbat rolele cu unele mai grele?
  12. Auzi ma? Ai prea putine posturi? Tu cate clase ai? Cu una mai mult ca trenu'?
  13. Ai dreptate. Dar totusi mi se pare puturos un 49 in 4t pe un scuter sport. Am mers pe mai multe scutere cu motor de 49 in 4 timpi si niciunul nu se compara cu astea in 2...care se tureaza mai mult Asta e parerea mea
  14. Urat! O avea tehnologie de ultima ora, dar nu inteleg la ce iti folosesc boxele. In fine... motor de 50 in 4t pe un scuter sport mi se pare penal. E o mare prostie. Hai...daca era macar de 125... E ca si cum ar baga motoare diesel la masinile de curse. Parerea mea.
×
×
  • Creează nouă...