Sari la conținut

Piaggio Free Cu Probleme


undoo99
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua.

M-am pricopsit cu un astfel de moped: Piaggio Free 50cmc . Trebuie sa merg saptamana viitoare la RAR cu el (am programare).

Acum trebuie sa il pun la punct. Probleme:

1 - Frama spate nu tine mai deloc, adica daca o tin apasata si accelerez, inainte sa ajung la turatia maxima

scuterul meu o i-a din loc. Daca merg cu o viteza ai mare se opreste in ~ 20 de metri .. :agree: cred ca

sunt sabotii de frana.

2 - Aceleratia are "piedici". Adica accelerez si dintr-o data trebuie sa depun un efort mai mare decat de obicei

ca sa se tureze mai mult. De revenit revine singura inapoi. Cred ca este cablul de acceleratie.

3 - Kilometrajul nu merge. Posibil cablul.

 

Acum ce va rog eu frumos.

1 - Nu sunt mecanic, am un pic de habar si am si scule (daca imi trebuie ceva special cumpar), este "usor"

de lucrat la el sau ma sfatuti sa ma duc la un service?

2 - Unde gasesc piese pentru el? Mai exista Paneuro?

3 - Un manual de utilizare si unul de service unde gasesc?

4 - Cum testez franele mai bine?? care ar fi distanta maxima de oprire cu frana spate?? dar cu frana fata?? dar cu amandoua de la viteza maxima de 45Km??

5 - Ce verifica la RAR pentru ITP inafara de: lunimi, semnale, claxon, frane, noxe?? ce mai trebuie sa verific

inainte sa ma duc la ei cu el?

 

Cam asta ar fi .. sper sa nu uit nimik.. va multumesc anticipat. :smoke:

Editat de undoo99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.

M-am pricopsit cu un astfel de moped: Piaggio Free 50cmc . Trebuie sa merg saptamana viitoare la RAR cu el (am programare).

Acum trebuie sa il pun la punct. Probleme:

1 - Frama spate nu tine mai deloc, adica daca o tin apasata si accelerez, inainte sa ajung la turatia maxima

scuterul meu o i-a din loc. Daca merg cu o viteza ai mare se opreste in ~ 20 de metri .. :D cred ca

sunt sabotii de frana.