Ivabikerboy Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Pai as vrea si eu sa modific un minsk ..nu la otor k merge miso rau..2,5 % si e cool.....as vrea ceva estetic..va rog...as vrea sa ducem la capat clubul celor cu minsk- uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 cred ca mai bine o laşi aşa , şi eu am vrut să o modific la început şi m+am răzgandit....la motor eu vreau să îi pun o tobă (dacă găsesc la un preţ mai mic)..dacă nu , nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Decembrie 20, 2004 Share Postat Decembrie 20, 2004 Vezi in MotoLife, in doua numere mai vechi (nu mai stiu exact care, dar ma interesez), doua Minsk-uri modificate enduro. Nu a mai ramas decat motorul, in rest totul a fost schimbat cu acesorii de japoneze. Eu zic ca sunt misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 20, 2004 Share Postat Decembrie 20, 2004 In primul rand 1.modificat suruburile de prindere ale amortizoarelor spate (sudate mai sus pe bascula) 2.schimbat aprinderea originala cu una de Voshod ca merge mai bine 3.o bujie belea si scumpa (NGK sau Denso);isi merita banii si mai conteaza si arderea benzinei sa fie cat mai buna ca sa nu se depuna multa calamina pe piston si intre sagmenti caci altfel risti sa-i prinda in ferestrele de baleiaj si sa-i rupa 4.piston turnat , usor si cu 2 segmenti de 1.5 mm-intra mai repede in ture si creste un pic si puterea 5.cilindrul polizat in capat cu un mm ca sa creasca compresia 6.pinion pe 15 sau 16 dinti-castigi 20 de km in plus (adica la 80km/h cu 14 la pinion de 15 vei avea 100 km/h la aceeasi turatie ca la 80) 7.bucse de inaltare in arcurile de furca (cam 4cm pe fiecare amortizor) Toate acestea sunt lucruri testate pe Minsk-ul meu iar in primul an am facut 10.300km prin tara (adevarul e ca l-am mai segmentat o data si i-am schimbat si colivia cu bolt cu tot..) Mai stam de vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 dar , avand mai mulţi dinţi la pinion , nu pieryi din Demaraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 ba da , pierzi, dar pe total e mult mai economic sa rulezi cu motorul in turatii mai mici, fiindca stii si tu , la ture mari motoarele in 2 T ARUNCA MULTA BENZINA NEARSA AFARA PE TOBA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 şi de unde îmi pot lua piesele astea??măcar pinionul cilindrul şi pistonul.....SAU unde le pot modifica..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 Pinionul de 15 dinti - Cristi Tunaru - Calea Giulesti Nr.245 - Spalatorie Auto-moto unde este si magazinul de piese moto aduse din Ucraina tel:0722.529.806 Cilindrul - il faci singur cu gura in jos pe o bucata de smirghel de 400 apoi de 1200 rotindu-l in plan orizontal pana mai iei din el 1 mm Pistonul - nea Misu - cost:250.000 lei si il gasesti pe strada Poienitei nr.55 SUCCES!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 dar pinionul original al lui cîţi dinţi are??15 sau cîţi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 o problema , daca bag pinion mai mare , automat imi micşorează puţin lanţul şi trebuie să dau roata mai in faţă , ceea ce nu pot face , pentru ca am pe spate cauciuc de 3,50 , şi nu mai pot...deci faza cu pinionul cade...daca iau din piston un milimetru nu apare rscul de a se sparge?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 NU DIN PISTON IEI UN MM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Repet>>>>>>> Din partea superioara a cilindrului, unde se sprijina chiuloasa pe cilindru, mai exact unde ai o garnitura de etansare de cupru intre chiuloasa si cilindru. De acolo tb sa iei un mm astfel incat, cu cilindrul pus pe motor si fara chiuloasa (capacul ala cu aripioare de racire in care intra bujia), dand la pedala de pornire cu mana sa urce calota pistonului cat mai proape de buza cilindrului. Ti-am zis ca segmentii sa-i faci de 1mm sau 1.5mm dar pentru asta tb sa-ti torni piston pentru ca nu ai sa gasesti piston original de Minsk cu canale de segmenti de 1mm sau 1,5 mm. Pinionul original este de 14 dinti.Punand de 15 vei castiga in viteza cu 20 km dar nu si din demaraj. Eu de obicei umblam cu pinioanele in buzunar:cand aveam drum intins puneam 15 iar cand aveam serpentine la urcare puneam14; imi lua 10 min sa-l schimb. Si eu am pus 3.50/18 pe spate dar am latit V-ul basculei (CU BAROSU') ca sa pot da roata mai in fata. Citesti si mai stam de vorba, BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Am înţeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 ALA MIC SI ROSU E MINSKU TAU??????????????????? Pai nu ma mira atunci de vrei sa-l modifici....:-)))))))) Baga si tu o poza cu Fugoasa ca sa vad cu ce te lauzi.. Da carena nu vrei sa-i pui?Niste boxe ca sa nu te plictisesti pe drum... Glumeam ca sa-mi mai omor timpul de la munca..... SALVE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Da de ce vrei sa ramai si sa investesti atata in Minsk? Mai bine iti iei o motoreta mai puternica ex.Ij 350; are putere, demaraj, viteza sau o japoneza mai mica. Esti fan convins pt. comuniste si uleiului pe maini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 lupule hai pe chat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 nu vreau neapărat să investesc în el , dar trebuie să merg cu el seyonul care vine....şi nu vreau să mă fac de râs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.