Sari la conținut

Despre suspensia spate


EGLY
 Share

Postări Recomandate

Trendul in Offroad este de a scadea numarul pieselor in miscare.

Avantajul suspensiei "cu bascula" este progresivitatea. Dezavantajul este fiabilitatea mai scazuta.

La modele puternic solicitate (mai ales cele de competitie) amortizorul se reazama direct pe furca, progresivitatea se rezolva din amortizorul telescopului (al carei performante au crescut extrem de mult in ultimii 3-4 ani). In acest fel si reglajele sunt mai precise.

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in mai multe articole si prezentari pe net ca prinderea amortizorului din spate de bascula se poate face in mai multe feluri (cel putin 2 am sesizat eu): direct sau printr-un sistem de articulatii/biele care leaga amortizorul si de bascula, si de cadru (in engleza: suspension linkage). De exemplu, KTM 950 Adventure il are prins direct, KTM 640 Adventure il are prins cu linkage.

 

Care este diferenta dintre cele doua? Ma refer la utilizarea de zi cu zi. Adica in ce mod amortizeaza un sistem cu linkage mai bine ca unul fara si invers?

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...