EGLY Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Trendul in Offroad este de a scadea numarul pieselor in miscare. Avantajul suspensiei "cu bascula" este progresivitatea. Dezavantajul este fiabilitatea mai scazuta. La modele puternic solicitate (mai ales cele de competitie) amortizorul se reazama direct pe furca, progresivitatea se rezolva din amortizorul telescopului (al carei performante au crescut extrem de mult in ultimii 3-4 ani). In acest fel si reglajele sunt mai precise. Salut Zsolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Am vazut in mai multe articole si prezentari pe net ca prinderea amortizorului din spate de bascula se poate face in mai multe feluri (cel putin 2 am sesizat eu): direct sau printr-un sistem de articulatii/biele care leaga amortizorul si de bascula, si de cadru (in engleza: suspension linkage). De exemplu, KTM 950 Adventure il are prins direct, KTM 640 Adventure il are prins cu linkage. Care este diferenta dintre cele doua? Ma refer la utilizarea de zi cu zi. Adica in ce mod amortizeaza un sistem cu linkage mai bine ca unul fara si invers? Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.