vlaicu_bog Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Dragi motociclisti am o mare problema.Mi-am cumparat un scuter chinezesc din Carrefour acum 3 zile.Motorul toarce frumos aproape ca nu se aude.Cand opresc la semafoare,la cedeaza trecerea etc, daca nu tin motorul un pic turat se opreste .Ajutati-ma sa rezolv problema . Va rog sa-mi spuneti motivele pentru care ar putea sa se produca fenomenul meu, si rezolvarea acestor probleme. Un coleg de munca mi-a zis ca poate fi de la JIGLERUL de combustibil sau cel de aer.Daca este de acolo cam pe unde il gasesc sa mai invart de surubul ala ? Va rog ajutati-ma. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 iecsact cu motorul pornit, si incalzit, iti faci loc pana la carburator, unde gasesti surubelul magic...rotesti in sensul acelor de ceasornic, si ai sa vezi, ca o sa creasca turatia motorului...practic, il mai accelerezi putin, surubelul ala ridicandu-ti pistonasu...nu il invarti in draci, si ai grija sa fie motorul pe cric, pt ca roata, cand cresti turatia, sa nu se invarta ca disperata, adica, sa plece singur de accelerat ce e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 cel mai simplu este ce spune Mr. ORL...mai poate sa fie la limita reglat debitul de aer...amestecul optim nici la mine nu era reglat corect,kiar daca am luat scuterul nou....a trebuit sa inchid o jumatate de tura surubu de aer....inainte de reglaj culoarea bujiei (care da informatii pretioase despre amestecul optim) era neagra...dupa reglaj culoarea bujiei este bruna....e bine ca reglajele astea sa le faca cineva care se pricepe si intelege tot mecanismul,altfel o sa ai pb....bafta la reglaje..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 bujia ok trebuie sa fie CARAMIZIE acu, in functie de amestecul bagat, in caz ca vrei sa mergi lejereanu in oras sau sa il forjezi la drum lung, culoarea difera... eu de obicei le reglez "ochiometric" si intai il dau ridicat rau, apoi, cobor pana la limita la care nu se mai invarte nici roata in gol(sau nu forteaza) si nici nu e prea turata...mai nasol e sa turezi mai mult ca reduce cursa acceleratiei, plecand din start turata, si astfel, isi ia viteza greu(daca nu o ajuti cu picioarele)...asa, daca e la punctul la care trebuie,pleaca treptat si frumos....iar, daca e prea jos reglat, cel mai aiurea e sa tai gazu brusc la viteza maxima, pt ca risti sa se opreasca motoru da..reglajele se fac de catre cunoscatori, si, dupa ce ai vazut odata, poti face si tu....o data, de doua, pe la a 4-a oara te inveti io nu ma mai ocup de asa ceva, deci, ies din calcul, ca m-am saturat cate fb-uri ale tovarasilor am reglat ca mereu aveau probleme la metrom, l-am reglat la 2000 de kilometrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu_bog Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 bujia ok trebuie sa fie CARAMIZIE acu, in functie de amestecul bagat, in caz ca vrei sa mergi lejereanu in oras sau sa il forjezi la drum lung, culoarea difera... eu de obicei le reglez "ochiometric" si intai il dau ridicat rau, apoi, cobor pana la limita la care nu se mai invarte nici roata in gol(sau nu forteaza) si nici nu e prea turata...mai nasol e sa turezi mai mult ca reduce cursa acceleratiei, plecand din start turata, si astfel, isi ia viteza greu(daca nu o ajuti cu picioarele)...asa, daca e la punctul la care trebuie,pleaca treptat si frumos....iar, daca e prea jos reglat, cel mai aiurea e sa tai gazu brusc la viteza maxima, pt ca risti sa se opreasca motoru da..reglajele se fac de catre cunoscatori, si, dupa ce ai vazut odata, poti face si tu....o data, de doua, pe la a 4-a oara te inveti io nu ma mai ocup de asa ceva, deci, ies din calcul, ca m-am saturat cate fb-uri ale tovarasilor am reglat ca mereu aveau probleme la metrom, l-am reglat la 2000 de kilometrii Hai sa va zic ce mi s-a intamplat : Nu era de la nici un reglaj , pur si simplu de la BENZINA frateeee.Cand am luat scuterul am bagat de la PETROM 1 L sa ajung pana acasa.Mergea perfect.A 2-a zi am facut Plinul de la AGIP , dupa vreo 2 ore de mers a inceput sa faca figuri se oprea motorul la STOPURI etc.Am scris aici pe forum eram nelinistit ca scuterul e nou.Mi-a venit o idee.Am golit rezervorul de toata benzina , si m-am dus si am alimentat de la benzinaria MOL cu benzina fara plumb cifra octanica 98.Imi batea inima asa de tare pana am pornit motorul si l-am auzit cum toarce.Merge belea , demaraj belea acum totul este bine.Nu mai bag in viata mea de la AGIP am mai auzit prieteni care au avut aceias problema .Multumesc de ajutor , va fi bine de stiut alta data.SALUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Hai sa va zic ce mi s-a intamplat : Nu era de la nici un reglaj , pur si simplu de la BENZINA frateeee.Cand am luat scuterul am bagat de la PETROM 1 L sa ajung pana acasa.Mergea perfect.A 2-a zi am facut Plinul de la AGIP , dupa vreo 2 ore de mers a inceput sa faca figuri se oprea motorul la STOPURI etc.Am scris aici pe forum eram nelinistit ca scuterul e nou.Mi-a venit o idee.Am golit rezervorul de toata benzina , si m-am dus si am alimentat de la benzinaria MOL cu benzina fara plumb cifra octanica 98.Imi batea inima asa de tare pana am pornit motorul si l-am auzit cum toarce.Merge belea , demaraj belea acum totul este bine.Nu mai bag in viata mea de la AGIP am mai auzit prieteni care au avut aceias problema .Multumesc de ajutor , va fi bine de stiut alta data.SALUT Am pus si eu odata ulei de motor AGIP e decacat 600km a tinut si s-a dus dracu negru murdar,cat despre benzina pun de la Petrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.