Sari la conținut

Problema


emmedue_bike
 Share

Postări Recomandate

Buna. de curand am achizitionat un set motor cu diametrul pistonului de 50 de mm ( 80 cmc ?!?!? ). l'am montat, la inceput lovea pistonul in capul chiuloasei dar cu 2-3 garnituri de set s'a rezolvat, am schimabt si rolele din variator precum si "chestiile" alea doua intre care stau rolele....Acum daca urc un deal sau ceva cand are nevoie de forta tinde sa se innece si nu mai trage (si cu rolele originale + setul nou facea la fel) ..apoi daca iau contactul motoru se invaarte fara scanteie ?!?!?! si daca il accelerez se opreste (singura metoda sa'l opresc) ..are cineva vreo idee despre ce se intampla !!!???? multumesc. tudor

 

--- Mesaj completat în 12 Sep 2007 19:01 -------------
nimeni nimic? :D......................................... :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motoru merge si dupa ce scoti cheia atunci inseamna ca face autoaprindere....asta inseamna ca bujia se incalzeste pina la inrosirea contactelor....vezi ca seturile motor "atipice" (80cc in loc de 50 cc de ex.) le este recomandat in documentatie (daca exista) si un anume tip de bujie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motoru merge si dupa ce scoti cheia atunci inseamna ca face autoaprindere....asta inseamna ca bujia se incalzeste pina la inrosirea contactelor....vezi ca seturile motor "atipice" (80cc in loc de 50 cc de ex.) le este recomandat in documentatie (daca exista) si un anume tip de bujie....

 

 

Bujei am pus ceva cu cap lung(umple filetul din chiuloasa), sa inteleg ca poate fi de la bujie...si inca o intrebare..nu uraca viteza mai mult de 65 km/h...inainte mergea 80 km/h (nu e din cauza rolelor din variator !! )...oare sa pun bujie scurta --> implicit nu va mai avea aceeiasi compresie.. :) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e riscant sa pui bujie cu filet lung daca cea originala este cu filet scurt,pistonul poate lovi bujia...poate pierzi pe undeva compresie de nu urca in viteza,verifica strangerea chiuloasei,garnitura de chiuloasa,segmentii sa fie buni etc....sa nu prinda aer fals pe undeva...cauzele pot fi multiple....bujia daca se inroseste si face autoaprindere inseamna ca nu este tipul care iti trebuie tie....cauta pe net ce tip de bujie recomanda producatorul kitului de 80cc ca trebuie sa fie specificat,este f importanta informatia asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu nu ai verificat,cu chiuloasa desfacuta si tot restul montat,cursa pistonului?asta iti spune multe...scoate chiuloasa si invarte volanta pina se ridica pistonul la maxim...in mod normal,la un kit cumparat cu totul si nu facut pe bucati n-ar trebui sa se intample asta,dupa ce ai montat tot cu toate garniturile de rigoare care se dau in kit...auzi,dar tu poate nu ai verificat un lucru cand ai cumparat kitul...cursa si alezajul pentru care a fost facut kitul...alezajul am inteles ca este de 50...dar poate ambielajul (si implicit cursa pistonului de pe scuterul tau) este mai mare decat a kitului tau de 80...si implicit pistonul urca mai sus si loveste chiuloasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...