emmedue_bike Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Buna. de curand am achizitionat un set motor cu diametrul pistonului de 50 de mm ( 80 cmc ?!?!? ). l'am montat, la inceput lovea pistonul in capul chiuloasei dar cu 2-3 garnituri de set s'a rezolvat, am schimabt si rolele din variator precum si "chestiile" alea doua intre care stau rolele....Acum daca urc un deal sau ceva cand are nevoie de forta tinde sa se innece si nu mai trage (si cu rolele originale + setul nou facea la fel) ..apoi daca iau contactul motoru se invaarte fara scanteie ?!?!?! si daca il accelerez se opreste (singura metoda sa'l opresc) ..are cineva vreo idee despre ce se intampla !!!???? multumesc. tudor --- Mesaj completat în 12 Sep 2007 19:01 -------------nimeni nimic? ......................................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 daca motoru merge si dupa ce scoti cheia atunci inseamna ca face autoaprindere....asta inseamna ca bujia se incalzeste pina la inrosirea contactelor....vezi ca seturile motor "atipice" (80cc in loc de 50 cc de ex.) le este recomandat in documentatie (daca exista) si un anume tip de bujie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emmedue_bike Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 daca motoru merge si dupa ce scoti cheia atunci inseamna ca face autoaprindere....asta inseamna ca bujia se incalzeste pina la inrosirea contactelor....vezi ca seturile motor "atipice" (80cc in loc de 50 cc de ex.) le este recomandat in documentatie (daca exista) si un anume tip de bujie.... Bujei am pus ceva cu cap lung(umple filetul din chiuloasa), sa inteleg ca poate fi de la bujie...si inca o intrebare..nu uraca viteza mai mult de 65 km/h...inainte mergea 80 km/h (nu e din cauza rolelor din variator !! )...oare sa pun bujie scurta --> implicit nu va mai avea aceeiasi compresie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 e riscant sa pui bujie cu filet lung daca cea originala este cu filet scurt,pistonul poate lovi bujia...poate pierzi pe undeva compresie de nu urca in viteza,verifica strangerea chiuloasei,garnitura de chiuloasa,segmentii sa fie buni etc....sa nu prinda aer fals pe undeva...cauzele pot fi multiple....bujia daca se inroseste si face autoaprindere inseamna ca nu este tipul care iti trebuie tie....cauta pe net ce tip de bujie recomanda producatorul kitului de 80cc ca trebuie sa fie specificat,este f importanta informatia asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emmedue_bike Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 chiuloasa este prevazuta pt filet lung...o sa pun un ngk sau ceva cu filet scurt sa vad cum se comporta...(am totodata impresia ca inca mai loveste pistonul chiuloasa si o face sa de destranga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 pai tu nu ai verificat,cu chiuloasa desfacuta si tot restul montat,cursa pistonului?asta iti spune multe...scoate chiuloasa si invarte volanta pina se ridica pistonul la maxim...in mod normal,la un kit cumparat cu totul si nu facut pe bucati n-ar trebui sa se intample asta,dupa ce ai montat tot cu toate garniturile de rigoare care se dau in kit...auzi,dar tu poate nu ai verificat un lucru cand ai cumparat kitul...cursa si alezajul pentru care a fost facut kitul...alezajul am inteles ca este de 50...dar poate ambielajul (si implicit cursa pistonului de pe scuterul tau) este mai mare decat a kitului tau de 80...si implicit pistonul urca mai sus si loveste chiuloasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emmedue_bike Postat Septembrie 13, 2007 Autor Share Postat Septembrie 13, 2007 Salut. Acum nu mai loveste pistonul chiuloasa, in schimb am constatat "autoaprinderea" de care vorbeai. Cred ca treuie sa caut un alt tip de bujie (cineva mi'a spus ca poate fi compresia prea mare si atunci sa apara supraincalzirea) p.s ti'am dat add pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.