lilken Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 M-am facut fericitul posesor al unui kawasaki zxr 400 pentru care pot sa spun ca am tras serios.Datorita faptului ca sunt relativ incepator as vrea sa achizitionez niste crashpaduri , am cautat pe internet si am observat ca nu se gasesc piese/accesorii in europa pentru zxr 400 (fiind un model exclusiv pentru japonia).Am inteles ca, crashpadurile sunt standard si doar sistemul de montare difera in functie de motocicleta, acum intreb se poate confectiona la un atelier mecanic acel sistem de montare sau chiar tot crashpadul si daca da , din ce material si exact unde se monteaza.Alta intrebare ar fi apropo de stickere , as vrea sa personalizez carenele , si caut ceva material autocolant care se poate inscriptiona cu imprimanta laser si evident sa reziste la intemperii , exista asa ceva ? Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...