Redresor Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste. Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema: 1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda. 2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.