Coxaru Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Sint in cautarea urmatoarei victime .....si sant foarte nedumerit ce sa aleg intre 929 si gsxr1000 fabricatie cam acelasi an 2001.. Ca posesor de Honda as inclina evident spre ea dar as vrea sa aud niste pareri si despre cealalta optiune... Sa nu bagati si Kawa la mijloc ca nui o optiune pt mine! Precizez ca o folosesc doar in oras si la iesirile cu prietenii pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 vazand ca nu tre sa mergi cu ea la curse, ia'o pe cea care iti place mai mult. in strada nu vei atinge limitele niciuneia dintre ele, deci nu ai de ce sa te preocupi. alege in functie de ce'ti spune inima, sunt aman2 valide. daca ai posibilitatea fa o proba cu fiecare dintre ele, si atunci nu vei mai avea nici un dubiu in privinta alegerii. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) Mi se pare mai draguta Honda, dar parca as vrea sa incerc altceva..... Si....nu prea am la cine proba un K1 de o mie ca-i cam subtire cu mobrele prin Sv...ma gandesc ca pana la urma o sa decida pretul! Totusi as vrea ceva pareri de la cei ce au avut ambele modele.... Si ca sa ma fac inteles ...nu cer de la o mobra numai sa ma plimbe dintrun capat in celalalt de oras ci sa-si arate valeitatile ss cand ii cer, si....ii cer cam des zic eu! Editat Noiembrie 8, 2007 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 vazand ca nu tre sa mergi cu ea la curse, ia'o pe cea care iti place mai mult. in strada nu vei atinge limitele niciuneia dintre ele, deci nu ai de ce sa te preocupi. alege in functie de ce'ti spune inima, sunt aman2 valide. daca ai posibilitatea fa o proba cu fiecare dintre ele, si atunci nu vei mai avea nici un dubiu in privinta alegerii. bafta asta as spune si eu, dar as alege honda, mai ales ca tu ai avut honda si macar vei avea satisfactia ca urci...... intelegi ce vreau sa zic? si k1 nu-mi place. k5 e alta poveste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 daca as reusi sa iau un K3 care am auzit ca ii alta mancare de peste fata de K1 ar fi sigura optiunea....dar cum bugetul ii limitat..ajung la vechia nedumerire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) Hai sa-ti zic ceva si io domnu` Senator. Io sunt posesor al unui K2 care-i aceeasi supa ca si k1 si in multe privinte , aproape, ca si k3. M-am dat de 2 ori si cu 929, insa si cu alte mobre. Diferenta pe care io am sesizat-o, iar aici sunt total subiectiv, este a ,, bicicletei" si a zvacului, a powerului. Mi-ar placea 929 ptr. ciclistica, insa as suferi dupa power si feelingul ciudat, insa incitant pe care mi-l da k2 meu. Mai pe scurt, orice hondita pare atat de ,,perfecta" incat, e aproape plictisitoare fata gsx-re care daca te acomodezi cu ele si ai curaj, rup pamantul. Iar mie mi se par cele mai bagaboande si mai faine. adica cele mai ciumegastare, ti-am zis, sunt subiectiv. Problema la k1-2-3 este faptul ca trebuie sa-l stapanesti cu o mana de fier, e solicitant. E grea fata de astea noi, sau mai bine zis senzatia de greutate din cauza ,,gabaritului, insa la clasa lor in anii lor erau printre cele mai usoare si mai puternice. Apoi e rezerv. care e chiar prea lat, consumul, ciclistica care nu e asa ,,sweet" ca la Honda, insa puterea si lookul sunt totul. Deci, tu alegi. Sper ca ti-am fost de folos cat de cat, bafta. P.S. Apropo, ti-am zis ca poate k2-ul meu e de vanzare? Editat Noiembrie 8, 2007 de DUKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 Intradevar "SUBIECTIV"dar apreciez parerea! Ar mai fi o chestie... centrul de greutate...la care ti se pare mai jos? Conteaza mult si asta la manevrabilitate! Am avut un gsxf mai demult cei drept cu , cadru de metal care il putem misca numai calare pe ea, pe langa ala Cbr-ul meu ii super usor de manevrat si de alaturi si nu is chiar un sfrijit de om(am 90kg si 1.82), apoi am avut ocazia sa merg cu un 1000rr 2005...pana frate, parca avea centrul de greutate in baia de ulei! Pareri va rog!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 daca ai bani de k3-k4 e cu totul alta planeta fata de k1-k2, din toate pdv. motor, ciclistica, frane. considera ca fata de 929 e mai sportiva, parca mai de pista. 929 e putin mai comoda, inferioara atat dpdv ciclistic cat si al motorului. ideea este ca motor au aman2 mai mult de cat iti trebuie tie in strada, alege cu inima ..si cu pozonarul..ce'ti permiti, aia cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.