Jump to content

mac

Super Membru
  • Content Count

    2,426
  • Joined

  • Last visited

About mac

  • Rank
    0735866208

Contact Methods

  • Website URL
    www.facebook.com/cp3upgrade

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    98
  • Motocicleta
    RSV4 APRC + CBR 1000 HRC
  • Numar Moto
    se termina cu SBK
  • Club
    Racingparts.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ZX-6R 99, CBR 900RR 99, CBR 900RR 95, Thundercat, K5, R6 07, R1, CBR 1000 HRC, RSV4

Recent Profile Visitors

2,293 profile views
  1. Whatsapp e functional, raspund la mesaje +40735886208 Mai simplu decat pm aici pe forum. Ptr Mt09 nu am facut pana acum. Am diagrama , imi lipsesc lungimile de la surub pana la surub masurat pe langa furtun.
  2. Am lungimile si unghiurile necesare la toate motocicletele (aproape). Le fac de foarte mult timp doar ca am ramas fara racorduri pentru o perioada de timp plus ca am avut alte chestii pe cap si nu am putut sa ma ocup. Totul s-a rezolvat.
  3. The best e Muka in piata Traian langa posta.
  4. Vand furtune de frana racing pentru toate modelele de motocicleta, atv, scooter, chopper cu ghidon lung etc. Culori disponibile: albastru, rosu, negru. Custom orice lungime doriti. de la 15 la 200cm Pret 100ron/bucata Detalii doar la telefon 0735886208
  5. Sunt o gramada de controale care pe RSV4 si HP4 se gasesc deja de ceva anisori chestiile interesante sunt in propulsor biele titaniu..850€ bucata, vor trebui inlocuite des.., si noutatile nu se opresc aici Yamaha dorea sa o comercializeze la 24.500 modelul baza si 50k modelul SP din cat am inteles pretul baza va fi 17.500 , stabilit la eicma cu concesionariile prin licitatie. Sunt curios cati pasionati vor plati atat ptr R1
  6. va zic doar atat, aprox 8 cai in plus fata de hp4 detalii mai multe cand lucram pe ea in 2 saptamani, poze si multe alte detalii. cred ca in WSTK concurenta nu va avea nici o sansa, pilotii am inteles ca sunt buni dar nu le cunosc numele (in 2 sapt aflu) in sbk nu va participa in 2015 sigur, 2016 e incert, dar aproape sigur nu R1M contine niste "chestii" care sunt interzise in racing deocamdata, se va participa cu R1 normal motorul contine si el niste mici avantaje pe care nu le foloseste nimeni in prezent (legat de vibratii, rezonante, frecvente) Se lucreaza deja la evacuarea completa ..de acolo au sosit primele informatii despre ponei.
  7. Nu ai cum sa faci safe un traseu de 35-36 mile , cu viteze absurde. Comparam mere cu pere in final. Pe circuit mor destui saptamanal. Numai in italia sunt 2 saptamana asta , de care stiu eu. Dar nu asta e important, ideal ar fi sa nu moara nici unu, dar ar trebui sa desfiintam acest sport si de maine motocicletele interzise peste tot in lume..absurd. Astea sunt cursele moto..din pacate se si moare. Atat timp cat o fac de buna voie cu sprijinul familiei in 100% din cazuri, nu vad care e problema. Pilotii aia ptr cursa asta traiesc practic.
  8. in primul rand trebuie sa intelegi de ce participa acei oameni la acea competitie, ce ii motiveaza, si multe altele cu siguranta 202 victime in 107 ani de curse nu sunt putine, si fiecare pilot e constient ca poate fi urmatorul care se va intoarce intr-un sicriu acasa, dar asta nu-i opreste, iar cei dragi lor ii sprijina mor multi mai multi pe stada si in pista intr-un an decat in TT dupa 107 ani de competitii, asa ca nu prea are rost sa discutam despre pericole.
  9. TT este o competitie care nu se poate compara cu cele 2 din nici un pdv. Un pilot din TT se va califica probabil la o cursa GP sau SBK, probabil, ramane de vazut daca intra in aia 108% sau 104% din timp. Un pilot GP sau SBK are slabe sanse intr-o competitie gen TT, deoarece acolo e nevoie de cu totul altceva decat pe circuit. Atat GP cat si SBK sunt 2 campionate suferinde, unde banul , media si gossip fac totul in zilele noastre. Sa definesti TT abator, e lipsa de cultura, motociclist de canapea -weekend ce esti!
  10. cine doreste un rsv4 aprc 2011 ? moto noua cu 930km din care 110 facuti in pista ..8500€
  11. reguli ridicole facute pe moment in fctie de convenienta .. mai ridicol de atat nu se poate un campionat cu 3 clase distincte in pista .. era suficient un regulament pentru toate echipele fara abateri am vazut dezastrul numit CRT, respectiv EVO in sbk .. o comedie care nu te face macar sa zambesti asta e un haos total, iar "turma" crede ca totul e ok facut in scopul spectacolului si a economiei de bani ce economie frate cand motoarele reprezinta doar o f mica parte din costul unui sezon, deplasarile si logistica reprezentand cea mai mare parte what a joke!
  12. cu anodizarea ma ocup eu daca aveti nevoie momentan am doar albastru, negru, deep red si verde
  13. e mult prea tarziu deja FIM nu mai valoreaza 2 bani, nu prea au nimic de spus ..
  14. singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..
  15. la 600 momentan cea mai buna alegere este zx6r 09-013 fiabilitate mult mai ok decat r6 , iar ca power este acolo ciclistic vorbind este super ok
×
×
  • Create New...