radukusb Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 sal...am o aprilia rally si as vrea sa ma apuc de o reconditionare... am ceva de inlocuit..chestii ce le stiu eu....si as vrea sa imi dati niste sfaturi ... adica daca tot ma apuc de el...ce ar fi indicat sa i mai verficic sau sa ii inlocuiesc.... MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 sal...am o aprilia rally si as vrea sa ma apuc de o reconditionare... am ceva de inlocuit..chestii ce le stiu eu....si as vrea sa imi dati niste sfaturi ... adica daca tot ma apuc de el...ce ar fi indicat sa i mai verficic sau sa ii inlocuiesc.... MS pei in primu rand zic sa verifici starea motorului si apoi sa-l reconditionezi ! vizualul zic sa-l lasi la urma ! cred ca cel mai bine e sa-i dai un PM lui VladuL ... el are Aprilia Rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Da....dar la cati bani a bagat Vladul in scuter.......mai bine isi lua altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 sal...am o aprilia rally si as vrea sa ma apuc de o reconditionare... am ceva de inlocuit..chestii ce le stiu eu....si as vrea sa imi dati niste sfaturi ... adica daca tot ma apuc de el...ce ar fi indicat sa i mai verficic sau sa ii inlocuiesc.... MS Da....dar la cati bani a bagat Vladul in scuter.......mai bine isi lua altul. Salut radukusb! In primul rand verifica motorul si magnetoul. Daca nu sunt in stare buna, parerea mea sa nu mai continui cu reparatia ca te costa cat nu face! Eu am patit asta dar nu am avut de ales cu reparatul... Daca totul e ok pe acolo, verifica racirea. Curata carburatorul si verifica daca functioneaza bine pompa de ulei. Verifica intotdeauna cat ulei mai ai ca sa nu te trezesti in mijlocul drumului cu motorul calat din lipsa de ungere; exista posibilitatea sa nu ti se aprinda becul de ulei (celebrul sistem electric al italienilor...) Aeriseste franele si eventual schimba placutele de frana. Verifica transmisia sa nu ai crapaturi pe contraplaca de la bendix, daca ai schimba-l (costa 50ron) ca se merita investitia. Nu merita pt banii aia sa trebuiasca sa cauti prin transmisie rolele sau sa schimbi variatorul cu totul. In rest nu ar trebui sa intampini probleme cu el Estetica se rezolva cu un pic de spray si lac + eventual niste stickere. Daca mai ai intrebari, da-mi un PM Bafta si kilometri fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 si filtrul de aer , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radukusb Postat Decembrie 1, 2007 Autor Share Postat Decembrie 1, 2007 ms tuturor ... si sica....apropo sunt radu... din tiglari Salutari..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.